Pronken met je Platinums

2914
Infamous: Second Son
6/10

Image

Vermakelijke game, de eerste twee games vond ik wel beter. Waarschijnlijk vooral omdat het toen nog een nieuwere ervaring was.
Image

Het verhaal was zwak, de keuzes die je maakte hadden vrijwel geen invloed op het verhaal, ook je powers blijven beide playthroughs hetzelfde, je hebt rare motion controls bij bepaalde secties en volgens mij hebben de verschillende moeilijkheidsgraden bijna geen effect op de game.

Desalniettemin vond ik het wel vermakelijk om zonder al te veel moeite en na te denken de game steeds verder vrij te spelen totdat de platinum binnen plopte.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Pronken met je Platinums

2915
FGras wrote:Infamous: Second Son
6/10

Image

Vermakelijke game, de eerste twee games vond ik wel beter. Waarschijnlijk vooral omdat het toen nog een nieuwere ervaring was.
Image

Het verhaal was zwak, de keuzes die je maakte hadden vrijwel geen invloed op het verhaal, ook je powers blijven beide playthroughs hetzelfde, je hebt rare motion controls bij bepaalde secties en volgens mij hebben de verschillende moeilijkheidsgraden bijna geen effect op de game.

Desalniettemin vond ik het wel vermakelijk om zonder al te veel moeite en na te denken de game steeds verder vrij te spelen totdat de platinum binnen plopte.

Congratz :cool:

Dit is nog een game die ik een keer platinum wil halen.
Image

2917
billie91 wrote:
FGras wrote:Infamous: Second Son
6/10
Congratz :cool:

Dit is nog een game die ik een keer platinum wil halen.
Succes! Het is een erg makkelijke!
RoyVdW wrote:Proficiat ja, heel leuke plat op te halen en *easy* qua moeilijkheidsgraad
Image
Image

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Gefixed!
Image

2920
#120 WRC 5

Image

De besturing van de wagens frustreerde mij op het laatste wel. Soms vond ik dat er aan een input dat ik gaf, geen gehoor werd gegeven waardoor ik verkeerde kant uit ging of gedraaid stond. Nu niet echt iets om wakker van te liggen.
De meest nutteloze trophy ooit is die waarin je alle special stages nog eens opnieuw moet rijden, terwijl je die allemaal al in career hebt gedaan :think:

Toch weer platinum erbij.
Image