Nog 30 side ops maar eerst de rest van Gravel
Tijdens het wachten van laadtijden enzo kwam ik ook nog deze parodie tegen
Ik heb even mijn erg lange post van op de pagina een klein beetje ingekort voor de relevante stukken ivm security challenge en nukes.Kolm wrote: 07 Feb 2022 18:31 Daarnaast kan je online met een FOB ook FOB missies doen en 1 type is een security challenge (FOB mission => druk 2 keer op L1). Hier zitten mensen tussen die de verzekering aangeschaft hebben dat ze niks kwijt kunnen raken als ze worden aangevallen. Deze hebben dan 28/28 platformen (of toch bijna) ontwikkeld terwijl deze allemaal level 1 security hebben. Doordat ze level 1 zijn, is er geen security en kan je gewoon van het beginpunt naar het eindpunt sprinten. In mijn lijst is er wel 1 van de vele fvck usernames die hier en daar een mijn heeft liggen, maar geen vijanden!
Na dat sprintje van 1min15-30 krijg ik dan 6700 fuel, 1600 common metal en 1600 biological, nog wat zooi en 780.000GMP. Volgens iemand waar ik het van had kreeg die persoon het dubbele aan resources van wat ik kreeg. Mogelijk heeft dit te maken met hoever jouw FOB is uitgebreid of omdat die op PS4 speelde. Het farmen van resources voor je motherbase en nuke gaat hierdoor extreem snel en tegelijk krijg je ook een hoop GMP dat je nodig hebt om dingen te ontwikkelen![]()
Om je een idee te geven: Ik had alles wat minder dan 400.000 kostte laten ontwikkelen en nog wat duurdere dingen die ik nodig had, voor ik de trophy kreeg van 300 dingen ontwikkelen. Daar is denk ik toch 40-50 miljoen GMP naartoe gegaan en dat geld van die FOB security challenge maakte dat een heel stuk makkelijker!
Let op: Je kan maar een beperkt aantal items tegelijk ontwikkelen, dus hou een spaarpotje voor de dingen die je nodig hebt maar nog niet kan ontwikkelen wegens gelockt (1.5-2 miljoen ofzo) en geef alles daarboven uit aan development zodat je niet op het einde de boel moeten laten aanstaan voor dit. Timers gaan van 18min - 36min - 1h12min - 2u tot zelfs 6u ofzo voor de wormhole fulton.
Wat de nuke betreft: Toen mijn MOB base development platform 4/4 was en FOB 2/4, dan duurde het 27u om de nuke te bouwen. Toen die van mijn FOB ook 3/4 was duurde het 24u. Aangezien de laatste upgrade voor dat FOB platform 72.000 resources kostte en 24u duurde heb ik maar meteen mijn nuke gebouwd voor 75.000 en 24u.
Dit zijn online uren en resources dus hou er rekening mee dat je 24u niet eindigen dinsdagmorgen tussen 7u en 10u => onderhoud van servers. Je hoef je game hiervoor niet aan te laten staan, het is real time en niet ingame time.
Voor de Hero trophy moet je 180.000 punten hebben en toen ik missie 31 af had en nukes unlockte had ik 150.000. Ik was dus een beetje teleurgesteld dat nuke moest wachten.
Maar wat blijkt: Als je na missie 31 terug naar je ACC gaat, krijg je 30.000 punten. De trophy halen dat al je units level 50 zijn geeft ook nog is 50.000 punten!
Ik had ook heel consequent altijd mijn teams op deployment gestuurd wat resources maar ook telkens 200 punten gaf. Met FOB heb je dan nog 4 ipv 2 teams die je kan sturen. Ondertussen over de 200 missies gedaan en dus ook iets van 40.000 punten daaruit gehaald.
Ik heb nu 245.000 punten en daar is de 50.000 die ik kwijt raakte door de nuke te bouwen al vanaf!
Maw: Niet echt een ding om over te stressen.