Oh ja, voor die wandering kerels, als je een bepaald muziekje op je radio speelt en dan je radio op luidspreker zet, kan je er gewoon naartoe lopen ipv dat je ze moet stunnen. Moet je wel al van ver genoeg aanzetten dat ze niet een eerste keer wegsprinten.
Weet alleen even het liedje niet meer
Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
407Love Deterrence.Kolm wrote: 03 Jul 2022 15:10 Oh ja, voor die wandering kerels, als je een bepaald muziekje op je radio speelt en dan je radio op luidspreker zet, kan je er gewoon naartoe lopen ipv dat je ze moet stunnen. Moet je wel al van ver genoeg aanzetten dat ze niet een eerste keer wegsprinten.
Had het toevallig laatste speelbeurt geprobeerd, maar toen ik dichter kwam smeet die alsnog een granaat. Gelukkig was ik snel genoeg en kon ik hem raken en doen inslapen.
408Waarschijnlijk stond je radio dan niet op luidspreker, moet je echt apart aanzetten. Die fout had ik de eerste keer gemaaktNTGSruler wrote: 03 Jul 2022 17:04Love Deterrence.Kolm wrote: 03 Jul 2022 15:10 Oh ja, voor die wandering kerels, als je een bepaald muziekje op je radio speelt en dan je radio op luidspreker zet, kan je er gewoon naartoe lopen ipv dat je ze moet stunnen. Moet je wel al van ver genoeg aanzetten dat ze niet een eerste keer wegsprinten.
Had het toevallig laatste speelbeurt geprobeerd, maar toen ik dichter kwam smeet die alsnog een granaat. Gelukkig was ik snel genoeg en kon ik hem raken en doen inslapen.
410Zo vanbuiten weet ik de precieze details niet meer maar waar je muziek liedje kan selecteren staan dacht ik ook iets van knoppen vorige/volgende/pauze en daar ergens stond ook een knopje voor speaker aan/uit.
411Dacht ergens gelezen te hebben dat iemand mgs5 voor ps4 wil kopen. Die staat nu namelijk in de store voor €3,99 en dat is inclusief groundzeroes
Online gedeelte van Ground Zeroes is alleen wel offline sinds 31 mei. Maar wel offline speelbaar
Online gedeelte van Ground Zeroes is alleen wel offline sinds 31 mei. Maar wel offline speelbaar
412Online gedeelte van Ground Zeroes had geen invloed op de trophies.
Dacht eigenlijk dat dat zelfs enkel ging over een paar bonuses van GZ naar V overzetten. Of het moet zijn dat Metal Gear Online daar ook in zit zoals bij V, maar dan nog geen online trophies alleszins.
Dacht eigenlijk dat dat zelfs enkel ging over een paar bonuses van GZ naar V overzetten. Of het moet zijn dat Metal Gear Online daar ook in zit zoals bij V, maar dan nog geen online trophies alleszins.
413Nou zenmaster... € 3,99 voor deze 2 games, dat is echt geen geld...
415Ik kijk af en toe, maar de wifi is kut hier. Zag mijn naam doorkomen. Tot wanneer geldt deze korting?
416zenmaster wrote: 08 Jul 2022 21:21 Ik kijk af en toe, maar de wifi is kut hier. Zag mijn naam doorkomen. Tot wanneer geldt deze korting?
Actie eindigt op 21-7-2022 00:59 CEST
417Haha dat is inderdaad echt geen geld voor een game waarin ge zoveel uren kunt steken!
Zoals die muziek gebruiken om een vijand te stunnen... Dit soort details maken Metal Gear Solid zo fantastisch, daar komt geen andere reeks bij in de buurt naar mijn mening
Zoals die muziek gebruiken om een vijand te stunnen... Dit soort details maken Metal Gear Solid zo fantastisch, daar komt geen andere reeks bij in de buurt naar mijn mening
418Heb gisteren wat gekeken en het is wel heel verleidelijk. En de definitive experience nog wel. Ik wou heel graag de fysieke versie, maar het begint hopeloos te worden om die te vinden (in goede staat en met NL of ENG cover, geen playstation hits of day one edition 🫣)
Ik werd de laatste tijd ook afgeschrikt door het sluiten van de servers, maar blijkt dat dit voor PS3 is.
Dan ook nog eens de PS4 versie van ZOE 2 Mars met evenveel korting gezien. En die heeft geen online trophies. Samen dus voor geen €10.
Ik werd de laatste tijd ook afgeschrikt door het sluiten van de servers, maar blijkt dat dit voor PS3 is.
Dan ook nog eens de PS4 versie van ZOE 2 Mars met evenveel korting gezien. En die heeft geen online trophies. Samen dus voor geen €10.
419En, ondertussen al gekocht?
Zeker voor u zal die platinum geen probleem zijn, enorm veel makkelijker dan die van vorige MGS-games, gewoon ook tijdrovend
Zeker voor u zal die platinum geen probleem zijn, enorm veel makkelijker dan die van vorige MGS-games, gewoon ook tijdrovend
420Het is juist dat wat ik tegenwoordig wat minder vind. Aan de andere kant natuurlijk waar voor je geld als je zolang met een game kan bezig zijn.
Heb hem gekocht, moet alleen nog downloaden en installeren.
Heb hem gekocht, moet alleen nog downloaden en installeren.