Re: PlayStation 4

511
In de bovenste balk van het hoofdmenu van de PS4, heb je helemaal links een PSPlus icoontje. Als je daar naartoe gaat, dan heb je bovenaan rechts een knop 'manage membership' (lidmaatschap beheren) en volgens mij staat daar ook bij tot wanneer je lidmaatschap loopt en of je automatisch verlengen wel/niet aan hebt staan.
Image

Re: PlayStation 4

516
Kolm wrote:Ik ga er niet aan beginnen... Ten eerste omdat ik het niet wil, maar ten tweede vooral omdat je in-game progress en gekochte items kwijt kan raken afhankelijk van hoe de game alles heeft gekoppeld. Alle games van voor 1 april 2018 geloof ik, kunnen problemen geven.

Edit:

Meer info: https://blog.eu.playstation.com/2019/04 ... -tomorrow/
Zelfde reden waardoor ik et zeker niet ga doen. Was het sowieso eigenlijk al nie van plan. Het blijft uiteindelijk maar een naam en simpelder als iedereen zou blijven bij wat het is maar dat is niet mijn keuze
Image


Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: PlayStation 4

519
Vind de regels maar vreemd. Onbeperkt veranderen naar oude namen is gratis, maar niet te vergeten dat reeds gebruikte id's wereldwijd onbeschikbaar zijn. Wrm dan veranderen in de eerste plek? Ooit geraakt het dan toch uitgeput of moet je een nietszeggende lange nummer nemen bv. Dit wordt een warboel net zoals die echte identiteit naamsveranderingen. Alles is dus te koop. Het zou 10 keer duurder moeten zijn dan €5. Daarbij is 50% korting geven aan PS+ leden nog maar eens een verkooptruc. Die games die niet compatibel zijn of problemen kunnen geven van voor 1/4 is ook zo maar iets louche. Er zouden dus problemen kunnen optreden. Zouden, kunnen. Dat is gwn een amateuristische uitleg om hun onkunde goed te praten moest dat eventueel nodig zijn als dergelijke situatie zich voordoet. Ik ga niet wijzigen mensen moeten maar leren nadenken alvorens iets te doen men wist op voorhand dat die naam permanent was op dat account. Ik wist toen ik een bengel was van 10 dat ik die naam op mijn 25ste nog zou hebben moest ik dan nog gamen :P

Lachwekkend, maar oké het is een mooie geste voor mensen die rondlopen met 'dikketetEcup95' of 'grotelummel35cm1998' :lol:
Image

Re: PlayStation 4

521
Mijn id blijft lekker hetzelfde. Ps3 indertijd was eerst grote aankoop die mijn vrouw (toen nog vriendin :D) en ik destijds samen aankochten.

Toen bleek dat we zo'n id moesten aanmaken, hebben we gewoon elk een stuk van onze naam genomen :lol:
Image

Re: PlayStation 4

523
fsterchele23 wrote:Zelfde reden waardoor ik et zeker niet ga doen. Was het sowieso eigenlijk al nie van plan. Het blijft uiteindelijk maar een naam en simpelder als iedereen zou blijven bij wat het is maar dat is niet mijn keuze
Image


Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Dit... Ik vind het al erg verwarrend als iemand op een forum van profielafbeelding of naam verandert, laat staan op PSN... Bij degene waar ik de echte naam van heb staan valt het wel mee, maar de rest... kans is groot dat ik niet eens meer weet wie het is als ze de oude naam niet een tijdje laten staan. En zelfs dan nog weet ik het waarschijnlijk niet :think:
Image