Week 44 Update
617Overall
Sanity penguin's trophy level stijgt naar 21
Hij haalt ook 3,000 bronze trophies, RoyVdW 1,000 silver trophies en fsterchele23 6,000 trophies overall
Platinums
NTGSruler stijgt naar een gedeelde 4e plaats
Completion
zenmaster zakt terug onder 60%
Rarity
NTGSruler stijgt terug naar de 1e plaats, Kolm naar de 3e en Elexus naar de 20e
Sora_Lizard zakt onder 50%
Sanity penguin's trophy level stijgt naar 21
Hij haalt ook 3,000 bronze trophies, RoyVdW 1,000 silver trophies en fsterchele23 6,000 trophies overall
Platinums
NTGSruler stijgt naar een gedeelde 4e plaats
Completion
zenmaster zakt terug onder 60%
Rarity
NTGSruler stijgt terug naar de 1e plaats, Kolm naar de 3e en Elexus naar de 20e
Sora_Lizard zakt onder 50%
Re: Trophy Leaderboards
619Ik had niet in de gaten dat ik nog zo hoog stond qua rarity. Congrats Kolm!
620@paveman: Thanks! Sinds PSNP de rarity voor DLC heeft aangepast en totaal aantal game owners telt ipv enkel DLC owners, heb ik veel minder van die 90-100% rarity trophies en was ik al sterk gestegen. Het scheelde toen echt maar 0.03% ofzo? Sowieso is dit leaderboard een lastige om echt voor te werken, populaire games hebben vanzelf een hoog rarity percentage Kan dus goed zijn dat we nog een paar keer van plek gaan wisselen
Edit: Lol, ik zie dat het nu weer 0.03 is Heb tijdje rond 43,50 gehangen, maar horizon heeft veel populaire trophies
Edit: Lol, ik zie dat het nu weer 0.03 is Heb tijdje rond 43,50 gehangen, maar horizon heeft veel populaire trophies
621Hahaha! Leuk, doe ik ook nog eens een keertje mee aan een 'gevecht' hier
Echt geweldig dat het idd op een leaderboard is waar je relatief weinig invloed op hebt...
Echt geweldig dat het idd op een leaderboard is waar je relatief weinig invloed op hebt...
622Level 30 bereikt!
Oh! En weer (tijdelijk) 0,02% onder jou rarity geschoten Kolm!
Oh! En weer (tijdelijk) 0,02% onder jou rarity geschoten Kolm!
623Pffrt... *Gaat verder met SSX waar de hoogste rarity van de nog te halen trophy's slechts 9,63% is*
Ik was daar oorspronkelijk mee bezig toen Horizon langskwam
Ik was daar oorspronkelijk mee bezig toen Horizon langskwam
Week 45 Update
625Overall
Sora_Lizard stijgt naar de 19e plaats
Kolm's trophy level stijgt naar 35, dat van paveman naar 30
Sanity penguin haalt 200 gold trophies
Platinums
Kolm haalt 130 platinums, gamerke1992 30
Completion
Elexus stijgt naar de 19e plaats
Kolm overschrijdt de mijlpaal van 80% completion
Marty steekt daviduvel weer voorbij trouwens
Sora_Lizard stijgt naar de 19e plaats
Kolm's trophy level stijgt naar 35, dat van paveman naar 30
Sanity penguin haalt 200 gold trophies
Platinums
Kolm haalt 130 platinums, gamerke1992 30
Completion
Elexus stijgt naar de 19e plaats
Kolm overschrijdt de mijlpaal van 80% completion
Marty steekt daviduvel weer voorbij trouwens
626Wat een paar dagen verlof al niet doet
@paveman: Je rarity gaat nog een tijdje stand houden, na SSX een paar makkelijkere games gedaan
@paveman: Je rarity gaat nog een tijdje stand houden, na SSX een paar makkelijkere games gedaan
627Kolm heeft exact 100 Platinums meer dan mij. Klein verschilletje dus
Edit: of toch niet ze zit al aan 133 zie ik
Edit: of toch niet ze zit al aan 133 zie ik
628Ik zag het al idd... Beetje jammer Kolm... Ach, we zijn een keer samen genoemd in een update... Nog maar 5 levels verschil meer!!! (lol, omdat ik dat toch van m'n levensdagen niet in ga kunnen halen)Kolm wrote:Wat een paar dagen verlof al niet doet
Wie wil nu het gevecht van de Rarity aangaan...? Of moet ik zelf wat korte, makkelijkere games opstarten...?
630Ach, er komt ook wel weer een tijd dat ik verder ga met lastigere games. Nu eerst Ghostbusters PS4 dat ik van mijn werkgever geleend hebpaveman wrote:Ik zag het al idd... Beetje jammer Kolm... Ach, we zijn een keer samen genoemd in een update... : ) Nog maar 5 levels verschil meer!!! (lol, omdat ik dat toch van m'n levensdagen niet in ga kunnen halen)
Wie wil nu het gevecht van de Rarity aangaan...? Of moet ik zelf wat korte, makkelijkere games opstarten...?
De originele Ghostbusters op PS3 was wel leuker, op PS4 is het een top-down twin-stick shooter (ofzoiets).
Ik bedacht me net dat ik maandag 1 plat op de PS3, 1 plat op de PS4 en 1 plat op de PS4 Pro heb gehaald. Op de vita kwam ik helaas niet verder dan wat DLC trophies Wel een nieuw record op het Belgische PSNP leaderboard: 112! Maar 5000-6000 punten verschil meer met de top 100 xD