Re: Welke game speelde je het laatste uit?

946
Toon8 wrote: Waarom vinden jullie het de beste?

Ik vind dat de keuzes eigenlijk totaal niet belangrijk zijn aangezien je weet dat het vooral een humoristisch serie is. In tegenstelling tot bv TWD en GOT serie waarbij je weet dat keuzes kan leiden tot de dood van sommige karakters. Dat mis ik hier vooral, het mag voor mij wat meer drama zijn :P
Bijvoorbeeld in deze game heb je heel vaak de keuze om trash talk te doen of om je er proberen uit te lullen, maar je weet dat er geen consequenties zullen zijn als je trash talk doet tegen vijanden dus deed ik natuurlijk altijd dat. Bij Ramsay Bolton in GOT moet je dat niet proberen of je weet wat er gebeurt ...
Het zijn zo'n zaken dat ik bedoel.
Ik zit aan E3, maar voorlopig kan het de humor van de Borderlands reeks wel goed incorporeren in het verhaal. Hier en daar zijn er wel wat "cringy" pogingen, maar al bij al is het wel amusant. De keuzes maakten in TWD 1 en 2 (de enige andere die ik heb gespeeld) ook niet echt uit vond ik.

Wat ik wel afschuwelijk vind zijn de animaties. Ik herinner mij niet dat ze zo slecht waren bij TWD. Alles lijkt half afgewerkt.
TWD vond ik over het algemeen een pak beter, misschien een 8/10 waard binnen het genre. Deze hooguit 7.

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

947
Ik ben ook een gigantische fan van Borderlands en de deze doet de games wel eer aan vind ik. Ik vond het met momenten echt hilarisch (ik kijk naar episode 4). Ook zaten er redelijk veel memorabele scenes in. Beter als de walking dead season 1 vind ik het niet, maar ik denk wel dat hij op de 2e plaats staat.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

948
Tjeefkeuh wrote:Ik zit aan E3, maar voorlopig kan het de humor van de Borderlands reeks wel goed incorporeren in het verhaal. Hier en daar zijn er wel wat "cringy" pogingen, maar al bij al is het wel amusant. De keuzes maakten in TWD 1 en 2 (de enige andere die ik heb gespeeld) ook niet echt uit vond ik.
De keuzes in die spellen maakt inderdaad niet echt veel uit aangezien het een scripted story is, maar toch heb ik hier veel meer het gevoel dat mijn keuzes belangrijker zijn dan de keuzes bij tales of the borderlands. Dat miste ik dan wel.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

950
Horizon: Zero Dawn
9.7/11 :p

WAT EEN GAME
Had ik een hoed op ik deed hem af.

In het begin dat ie aangekondigd was dacht ik "Hmm die ziet er wel fun uit"
Nadien was het meer van: "Nah niets voor mij die hoef ik niet"
Uiteindelijk toch gekocht en man man man wat ben ik blij!

Dit is zelfs de eerste game waar ik spijt van heb dat ik 'm uitgespeeld heb!
Want nu speel ik de game niet meer :p

Proficiat aan onze noorderburen om zo'n pracht van een game af te leveren!

Game ziet er trouwens fantastico uit in HDR :p
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

952
ShAmPi wrote:Horizon: Zero Dawn
9.7/11 :p

WAT EEN GAME
Had ik een hoed op ik deed hem af.

In het begin dat ie aangekondigd was dacht ik "Hmm die ziet er wel fun uit"
Nadien was het meer van: "Nah niets voor mij die hoef ik niet"
Uiteindelijk toch gekocht en man man man wat ben ik blij!

Dit is zelfs de eerste game waar ik spijt van heb dat ik 'm uitgespeeld heb!
Want nu speel ik de game niet meer :p


Proficiat aan onze noorderburen om zo'n pracht van een game af te leveren!

Game ziet er trouwens fantastico uit in HDR :p
Anders kunt ge eens voor uw eerste platinum gaan :P Ge zit toch al gevaarlijk dichtbij, het is nu of nooit

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

953
Tjeefkeuh wrote:
ShAmPi wrote:Horizon: Zero Dawn
9.7/11

WAT EEN GAME
Had ik een hoed op ik deed hem af.

In het begin dat ie aangekondigd was dacht ik "Hmm die ziet er wel fun uit"
Nadien was het meer van: "Nah niets voor mij die hoef ik niet"
Uiteindelijk toch gekocht en man man man wat ben ik blij!

Dit is zelfs de eerste game waar ik spijt van heb dat ik 'm uitgespeeld heb!
Want nu speel ik de game niet meer /b]

Proficiat aan onze noorderburen om zo'n pracht van een game af te leveren!

Game ziet er trouwens fantastico uit in HDR


Anders kunt ge eens voor uw eerste platinum gaan :P Ge zit toch al gevaarlijk dichtbij, het is nu of nooit


Nah :)
Heb net eens gezien en inderdaad ik heb er 50 vd 56 :D
Maar ik zie daar al eentje dat ik niet wil halen.

Blazing Suns at all Grounds
Earned a Blazing Sun mark in all trials at all of the Hunting Grounds.

De hunting grounds heb ik links laten liggen in de game :p
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

954
Horizon: zero dawn 9,9/10

Wat een fantastische game dit. Toen het spel aangekondigd was, leek het me een niet zo leuk spel, maar nu ik hem gespeeld heb, is het een van mijn favoriete spellen van aller tijden. Het had een interessant verhaal, een goed en afwisselend scala van monsters en een grote map. Ik deed er iets van 55 uur over om alles te voltooien, maar dat was het meer dan waard :D
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

956
gamerke1992 wrote:Deus ex mankind divided : 8/10

De eerste 2 uur had ik de game bijna aan de kant gelegd. Ik vond het zeer moeilijk en had vooral moeite met de vrijheid en alle opties die je had. Er was gewoon te veel keuze. Maar ik heb doorgebeten en heb een prachtige game ontdekt. Zeker een aanrader voor wie van stealth houdt.
Ook voor mensen die in stealth willen beginnen, maar het uiteindelijk gaan verkloten en dan maar guns blazing naar binnen loopt?

OT:
Alienation 7.5/10
Normaal gezien ben ik niet echt voor dit soort games. Was zo wat top down perspective.
Het verhaal was maar gewoon zo iets wat je zou verwachten van een: aliens vallen de aarde aan en 1 iemand moet ze gaan tegenhouden. Redelijk zwak, maar je doet het voor de actie.
De spelwereld op zich zag er dan wel weer tof uit. Allemaal leuke kleurtjes. De main hub was dan zo'n wereldkaart waarop je locaties kon aanduiden. Uiteindelijk had ik misschien wat meer diversiteit verwacht in de levels? Het had bv. leuk geweest om in een grote stad ofzo rond te lopen.
De gameplay was wel vlot. Redelijk gemakkelijk, dus ik had er nooit echt moeite mee. Je hebt uiteindelijk je main gun, een secondairy en een zwaar wapen. Ook nog enkele abilities die je kon upgraden. Nog een toffe twist in het spel was dat er opeens een horde kon aankomen. Werd je zowat langs alle kanten door honderden aliens aangevallen.
Het spel was ook helemaal speelbaar in coop, maar dankzij mijn beste vriend examens, kon ik dit niet uitproberen met vrienden.
Nu twijfel ik ook nog om te proberen voor de platinum, maar die is precies wel wat lastig
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

957
Mr.Wolf wrote:
gamerke1992 wrote:Deus ex mankind divided : 8/10

De eerste 2 uur had ik de game bijna aan de kant gelegd. Ik vond het zeer moeilijk en had vooral moeite met de vrijheid en alle opties die je had. Er was gewoon te veel keuze. Maar ik heb doorgebeten en heb een prachtige game ontdekt. Zeker een aanrader voor wie van stealth houdt.
Ook voor mensen die in stealth willen beginnen, maar het uiteindelijk gaan verkloten en dan maar guns blazing naar binnen loopt?
Ja dat heb ik zelf wel een paar keer moeten doen. Je kan je personage zo upgraden als je wilt. En ik heb hem genoeg ge upgrade zodat hij veel levens had en een goed schild. Maar mijn eerst poging was altijd via stealth iedereen één per keer neerhalen, zonder dat de rest het door heeft. Je kan ook het spel spelen zonder iemand de doden, maar dat geeft minder voldoening vind ik (en is veel moeilijker).
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

960
gamerke1992 wrote:
Mr.Wolf wrote:
gamerke1992 wrote:Deus ex mankind divided : 8/10

De eerste 2 uur had ik de game bijna aan de kant gelegd. Ik vond het zeer moeilijk en had vooral moeite met de vrijheid en alle opties die je had. Er was gewoon te veel keuze. Maar ik heb doorgebeten en heb een prachtige game ontdekt. Zeker een aanrader voor wie van stealth houdt.
Ook voor mensen die in stealth willen beginnen, maar het uiteindelijk gaan verkloten en dan maar guns blazing naar binnen loopt?
Ja dat heb ik zelf wel een paar keer moeten doen. Je kan je personage zo upgraden als je wilt. En ik heb hem genoeg ge upgrade zodat hij veel levens had en een goed schild. Maar mijn eerst poging was altijd via stealth iedereen één per keer neerhalen, zonder dat de rest het door heeft. Je kan ook het spel spelen zonder iemand de doden, maar dat geeft minder voldoening vind ik (en is veel moeilijker).
Heb ik gedaan en met de non lethal takedown is dat zeker te doen hoor.
Vond hem ook super, zelfs beter dan Human revolution.
Ik heb zelfs de trophy gemist om de tutorial te volgen aangezien ik die genegeerd heb aangezien ik alles al wist van de vorige :D
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.