PXtR Beste Overige Genres-game 2015
Op andere fora in andere tijden hebben wij steeds van te voren een shortlist gemaakt en via een poll om jullie mening gevraagd. Dit jaar willen we het anders doen en jullie zelf laten zeggen welke game uit 2015 je de beste Overige Genres-game voor de PlayStation vindt.
Let op! De releasedatum van de game moet in 2015 zijn geweest en een leuke of grappige motivering maakt het voor ons allen begrijpelijker.
Re: PXtR Beste Overige Genres-game 2015
2Ik ga voor Life Is Strange, ik vond het echt een mooie game.
3Until dawn
Nog niet gespeeld maar wat ik ervan gezien en gehoord heb zal ik deze zeker eens spelen. Ook zeer origineel spel en natuurlijk het horror genre dat me aanspreekt.
Nog niet gespeeld maar wat ik ervan gezien en gehoord heb zal ik deze zeker eens spelen. Ook zeer origineel spel en natuurlijk het horror genre dat me aanspreekt.
5De Game of Thrones serie van Telltale voor mij!
Beste van TT tot nu toe en gewoonweg een prachtige toevoeging aan de serie
Beste van TT tot nu toe en gewoonweg een prachtige toevoeging aan de serie
6until dawn
gameplay van heavy rain samengesmolten met toch mijn favo gamegenre en fantastisch uitgewerkt verdient een award
game of thrones was ook super die telltale games zijn 1 voor 1 toppertjes, nog maar net tales from borderlands uitgespeeld en da was ook super
gameplay van heavy rain samengesmolten met toch mijn favo gamegenre en fantastisch uitgewerkt verdient een award
game of thrones was ook super die telltale games zijn 1 voor 1 toppertjes, nog maar net tales from borderlands uitgespeeld en da was ook super
10Tales from the Borderlands, het had alles, de humor, een goed verhaal, een van de beste Telltale games.
11Onechanbara ZII Chaos
Doet me denken aan een Lollipop Chainsaw 2.0
Doet me denken aan een Lollipop Chainsaw 2.0
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2