Re: Wat speel je op dit moment?

2596
NTGSruler wrote: 11 Apr 2022 11:58 Sommige van die tokens heb ik ook op gevloekt. Hangen die net halverweg 2 heuvels waar je over moet springen. Spring je altijd net te hoog, te ver, of er naast. Have fun! :P
Ik heb inderdaad al gemerkt dat de hitbox op die dingen soms belachelijk klein is.
Paar keer zo'n één op een jump gemist omdat mijn Koenigsegg te plat is :D
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2599
met0t0 wrote: 17 Apr 2022 13:19 Nog steeds goed bezig met Assassin's Creed: Origins. Ondertussen zo'n 20u verder en al goed in level gestegen waardoor de missies wat makkelijk zijn, maar ja, ik verken zo graag... :lol:
Ik vind het echt wel een goede nieuwe richting voor de AC-games :)
Ik ben benieuwd wat je gaat vinden van Odyssey dan! Het ging bij mij van een zeer solide AC game (origins) naar de slechtste van de main reeks voor mij...
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2600
Mr.Wolf wrote: 17 Apr 2022 14:05 Ik ben benieuwd wat je gaat vinden van Odyssey dan! Het ging bij mij van een zeer solide AC game (origins) naar de slechtste van de main reeks voor mij...
Kom voor mijn mening daarover best binnen 2-3 jaar terug, aangezien ik ook graag The Witcher 3 zou opstarten na AC: Origins :lol:
Ik vind de missies in AC: Origins ook veel beter georganiseerd dan in de vorige games. Het verhaal brengt u op veel plekken maar laat nog altijd enorm veel ruimte om daarnaast te exploreren, waar elke nieuwe nederzetting of piramide toch speciaal voelt om voor het eerst te zien :)

Re: Wat speel je op dit moment?

2601
Watch Dogs 1 op PS3 :lol:

Het is een serie waar ik ze misschien wel allemaal ga doen (WD1 PS3 en beide legions ontbreken nog) maar... een tijdje geleden waren de servers plots voor een paar dagen offline. En sowieso kregen mensen al wel is een network error.
Dus als ik die online trophies nog wilde halen moest ik er vooral niet te lang mee wachten!

Vandaag alle online trophies gehaald dus nu nog een kwestie van 'even' de rest van de game en DLC uitspelen :saint:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2603
Maar 2 van de 6 trophies kan je hulp bij krijgen. In de DLC is er eentje voor 10 co-op missies en een vriend kan jou 5 keer tailen voor de Traced trophy.

10 keer iemand succesvol tailen (waarvan 1 keer zonder gezien/profiled te worden moet zijn), 10 keer iemand succesvol hacken, 10 races de finish halen (hoeft niet te winnen, maar 30 seconden timer nadat eerste over finish gaat) zijn 4 trophies waar je geen hulp bij kan krijgen. Zelfs de races is random matchmaking.

Ik vreesde dat dit lastig zou zijn maar eigenlijk vond ik bijna meteen mensen om te hacken/tailen. De races heb ik wel 5-10 minuten moeten wachten voor ik in een lobby kwam maar dan met die 4 mensen de eerste 9 races gedaan. Daarna gingen er 2 weg, maar met 2 kan je de race nog altijd starten dus nog een race gedaan en dan trophy gehad.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2605
Ik heb destijds een trophy gehaald tijdens de befaamde PSN hack, die later niet gesynchroniseerd is met het netwerk. Daardoor heb ik WD altijd laten liggen, terwijl ik dat nog altijd eigenlijk een beetje zonde vind... Misschien dan toch snel de online trophies nog eens halen...
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2607
Welke trophy was niet gesynchroniseerd? En zie je die dan wel op je PS4 of was dat op een andere PS4? Eventueel als je even de PS4 van het internet haalt zodat je enkel lokale trophies ziet.

Ik zie denk ik geen verhaal trophies of gebonden aan het verhaal.
Dus je zou al de rest kunnen halen, backup maken van save en dan een nieuw verhaal beginnen voor die laatste. Je zal voor de meeste dingen wel de beginmissies opnieuw moeten doen. Tot missie 4-5 denk ik.

Ik kan normaal helpen met de coop van de DLC. De DLC staat volledig los van het hoofdverhaal qua progress.
Moet ik alleen even de PS4 disc opnieuw vinden maar aan de datum van 100% halen te zien zal die al hier liggen en niet bij mijn ouders :)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2609
Dat is inderdaad een vervelende... Heb je toen ook geprobeerd om er nog eentje extra te doen? Want er zijn blijkbaar 46 van die events in de game terwijl je er maar 40 nodig hebt.

Indien dat niet werkte dan moet je minstens de eerste paar missies spelen en waarschijnlijk ook al die torens unlocken om ze te kunnen zien op de map. Maar als je dat zou doen, dan zou ik eerst alle andere trophies halen en dan even een backup maken voor je nieuwe game start.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2610
Klopt: allemaal geprobeerd. En ik had geen zin om eerst verder te gaan en dan helemaal opnieuw te starten. Enige optie die nog mogelijk was, was om zo'n event te doen in DLC. Maar ja: alleen al het idee dat je van alles opnieuw moet doen voor 1 trophy.... Nee, niet iets waar ik blij van werd.
Image