Op moment mijn psvr setup
En nee ik zit niet op de stoel
Wel een betere ervaring met mijn vorige headset. Geen uitvallende beeld, geen lawaai van de processor unit.
Camera moet helaas op de stoel op tafel want anders moet ik steeds mijn bankstel verplaatsen
Re: PlayStation VR
302Kan je hem niet in de kast achter de tv zetten?
De plank met de losse blu-rays lijkt dezelfde hoogte. Misschien wel iets bovenop die buigbare flap van de camera zetten zodat hij blijft liggen.
Ik moet zelf eigenlijk ook nog is kijken hoe het uitkomt bij deze tv. Bij de vorige zat die gewoon op de bovenkant maar kwam hij wel een halve centimeter voor het beeld.
303Dan val ik helemaal buiten het bereik van de camera. Camera past op de tv maar dat is net te ver weg. Dan krijg ik steeds de melding: outside of play area.
304Hier is de afstand van de tv tot de bank ook op het randje. Als het iets is dat zittend kan dan mag ik niet achterover leunen
Je zou ook nog de camera op de tv/in dekast kunnen zetten en dan op de stoel net voor je bank gaan zitten voor iets zittend misschien?
Of de salontafel aan de kant voor iets staand?
Je zou ook nog de camera op de tv/in dekast kunnen zetten en dan op de stoel net voor je bank gaan zitten voor iets zittend misschien?
Of de salontafel aan de kant voor iets staand?
305Ik ga niet te dichtbij met movecontrollers zwaaien rond de tv want met beatsaber blijf ik niet altijd op de zelfde plek staan.
Vr op de bank is geen probleem als camera op de tv staat
En de afstand van tv tot bank is nog geen 1,5 meter dus dan sta je weer te dichtbij.
En de afstand van tv tot bank is nog geen 1,5 meter dus dan sta je weer te dichtbij.
306Ik neem mijn controller, zet mij neer en begin te gamenMarty wrote: 07 Sep 2022 13:34 Ik ga niet te dichtbij met movecontrollers zwaaien rond de tv want met beatsaber blijf ik niet altijd op de zelfde plek staan.
307Soooo oldskoolNTGSruler wrote: 07 Sep 2022 16:50Ik neem mijn controller, zet mij neer en begin te gamenMarty wrote: 07 Sep 2022 13:34 Ik ga niet te dichtbij met movecontrollers zwaaien rond de tv want met beatsaber blijf ik niet altijd op de zelfde plek staan.
308Ik had niet door dat je bank zo dicht op de tv stondMarty wrote: 07 Sep 2022 13:34 Ik ga niet te dichtbij met movecontrollers zwaaien rond de tv want met beatsaber blijf ik niet altijd op de zelfde plek staan.
Hier is er iets van 2.5-3m tussen en kan je dus wel wat meer afstand van de tv nemen
309Heb je gelijk in Gamerke. Persoonlijk zie ik voor mezelf de aankoop niet. Oldskool controller zie ik trouwens de volgende generatie consoles nog niet direct weg gaan. Op Playstation heb ik het nog nooit geprobeerd maar ben eens op teambuilding met het werk naar The Playground geweest waar we met een VR bril, gun en rugzak een spel speelden. Was fantastisch dat wel.
310Ik heb dezelfde mening hoor. Ik zie VR als een andere console en ervaring. Voor mij bestaan ze naast mekaar en niet als vervanging.NTGSruler wrote: 09 Sep 2022 13:33
Heb je gelijk in Gamerke. Persoonlijk zie ik voor mezelf de aankoop niet. Oldskool controller zie ik trouwens de volgende generatie consoles nog niet direct weg gaan. Op Playstation heb ik het nog nooit geprobeerd maar ben eens op teambuilding met het werk naar The Playground geweest waar we met een VR bril, gun en rugzak een spel speelden. Was fantastisch dat wel.
311https://invader.be/playstation-vr2-is-n ... mzo7ZpX81Y
De PSVR2 is niet backwards compatible.
Ik durf te wedden dat dit zo'n Sony dickmove is waarbij straks PSVR1 games enkel speelbaar zijn met een 10 euro upgrade per game.
Ik durf te wedden dat dit zo'n Sony dickmove is waarbij straks PSVR1 games enkel speelbaar zijn met een 10 euro upgrade per game.
312Ai dat is jammer. Ik heb enkele games laten liggen zoals walking dead omdat ik ze met de nieuwe hardware wou spelen. Maar ik heb ze dus wel allemaal al in mijn bezit.FGras wrote: 19 Sep 2022 14:26 https://invader.be/playstation-vr2-is-n ... mzo7ZpX81Y
314PSVR2 zou begin 2023 komen volgens een mail van playstation:
Feel a New Real™
PlayStation®VR2 verschijnt begin 2023!
Spannende nieuwe games, verbeterde zintuiglijke en emotionele ervaringen, en revolutionaire technologie.
Ontdek hoe je kunt ontsnappen naar nieuwe werelden die echt voelen, klinken en eruitzien dankzij de geweldige innovaties in virtual reality-games.