En nee ik zit niet op de stoel
Wel een betere ervaring met mijn vorige headset. Geen uitvallende beeld, geen lawaai van de processor unit.
Camera moet helaas op de stoel op tafel want anders moet ik steeds mijn bankstel verplaatsen
Ik neem mijn controller, zet mij neer en begin te gamenMarty wrote: 07 Sep 2022 13:34 Ik ga niet te dichtbij met movecontrollers zwaaien rond de tv want met beatsaber blijf ik niet altijd op de zelfde plek staan.
Vr op de bank is geen probleem als camera op de tv staat
En de afstand van tv tot bank is nog geen 1,5 meter dus dan sta je weer te dichtbij.
Soooo oldskoolNTGSruler wrote: 07 Sep 2022 16:50Ik neem mijn controller, zet mij neer en begin te gamenMarty wrote: 07 Sep 2022 13:34 Ik ga niet te dichtbij met movecontrollers zwaaien rond de tv want met beatsaber blijf ik niet altijd op de zelfde plek staan.
En de afstand van tv tot bank is nog geen 1,5 meter dus dan sta je weer te dichtbij.![]()
![]()
Ik had niet door dat je bank zo dicht op de tv stondMarty wrote: 07 Sep 2022 13:34 Ik ga niet te dichtbij met movecontrollers zwaaien rond de tv want met beatsaber blijf ik niet altijd op de zelfde plek staan.
En de afstand van tv tot bank is nog geen 1,5 meter dus dan sta je weer te dichtbij.
Ik heb dezelfde mening hoor. Ik zie VR als een andere console en ervaring. Voor mij bestaan ze naast mekaar en niet als vervanging.NTGSruler wrote: 09 Sep 2022 13:33![]()
Heb je gelijk in Gamerke. Persoonlijk zie ik voor mezelf de aankoop niet. Oldskool controller zie ik trouwens de volgende generatie consoles nog niet direct weg gaan. Op Playstation heb ik het nog nooit geprobeerd maar ben eens op teambuilding met het werk naar The Playground geweest waar we met een VR bril, gun en rugzak een spel speelden. Was fantastisch dat wel.
Ai dat is jammer. Ik heb enkele games laten liggen zoals walking dead omdat ik ze met de nieuwe hardware wou spelen. Maar ik heb ze dus wel allemaal al in mijn bezit.FGras wrote: 19 Sep 2022 14:26 https://invader.be/playstation-vr2-is-n ... mzo7ZpX81Y
De PSVR2 is niet backwards compatible.
Ik durf te wedden dat dit zo'n Sony dickmove is waarbij straks PSVR1 games enkel speelbaar zijn met een 10 euro upgrade per game.
Feel a New Real™
PlayStation®VR2 verschijnt begin 2023!
Spannende nieuwe games, verbeterde zintuiglijke en emotionele ervaringen, en revolutionaire technologie.
Ontdek hoe je kunt ontsnappen naar nieuwe werelden die echt voelen, klinken en eruitzien dankzij de geweldige innovaties in virtual reality-games.