Re: PlayStation VR

301
Op moment mijn psvr setup :lol:
En nee ik zit niet op de stoel

Wel een betere ervaring met mijn vorige headset. Geen uitvallende beeld, geen lawaai van de processor unit.

Camera moet helaas op de stoel op tafel want anders moet ik steeds mijn bankstel verplaatsen :lol:
Image

Re: PlayStation VR

302
:lol: :lol:

Kan je hem niet in de kast achter de tv zetten?
De plank met de losse blu-rays lijkt dezelfde hoogte. Misschien wel iets bovenop die buigbare flap van de camera zetten zodat hij blijft liggen.

Ik moet zelf eigenlijk ook nog is kijken hoe het uitkomt bij deze tv. Bij de vorige zat die gewoon op de bovenkant maar kwam hij wel een halve centimeter voor het beeld.
Image

Re: PlayStation VR

304
Hier is de afstand van de tv tot de bank ook op het randje. Als het iets is dat zittend kan dan mag ik niet achterover leunen :lol:

Je zou ook nog de camera op de tv/in dekast kunnen zetten en dan op de stoel net voor je bank gaan zitten voor iets zittend misschien?
Of de salontafel aan de kant voor iets staand?
Image

Re: PlayStation VR

305
Ik ga niet te dichtbij met movecontrollers zwaaien rond de tv want met beatsaber blijf ik niet altijd op de zelfde plek staan.

Vr op de bank is geen probleem als camera op de tv staat

En de afstand van tv tot bank is nog geen 1,5 meter dus dan sta je weer te dichtbij.
Image

Re: PlayStation VR

306
Marty wrote: 07 Sep 2022 13:34 Ik ga niet te dichtbij met movecontrollers zwaaien rond de tv want met beatsaber blijf ik niet altijd op de zelfde plek staan.

Vr op de bank is geen probleem als camera op de tv staat

En de afstand van tv tot bank is nog geen 1,5 meter dus dan sta je weer te dichtbij.
Ik neem mijn controller, zet mij neer en begin te gamen :q: :lol:
Image

Re: PlayStation VR

307
NTGSruler wrote: 07 Sep 2022 16:50
Marty wrote: 07 Sep 2022 13:34 Ik ga niet te dichtbij met movecontrollers zwaaien rond de tv want met beatsaber blijf ik niet altijd op de zelfde plek staan.

Vr op de bank is geen probleem als camera op de tv staat

En de afstand van tv tot bank is nog geen 1,5 meter dus dan sta je weer te dichtbij.
Ik neem mijn controller, zet mij neer en begin te gamen :q: :lol:
Soooo oldskool :relief:
Image

Re: PlayStation VR

308
Marty wrote: 07 Sep 2022 13:34 Ik ga niet te dichtbij met movecontrollers zwaaien rond de tv want met beatsaber blijf ik niet altijd op de zelfde plek staan.

Vr op de bank is geen probleem als camera op de tv staat

En de afstand van tv tot bank is nog geen 1,5 meter dus dan sta je weer te dichtbij.
Ik had niet door dat je bank zo dicht op de tv stond :P

Hier is er iets van 2.5-3m tussen en kan je dus wel wat meer afstand van de tv nemen :)
Image

Re: PlayStation VR

309
gamerke1992 wrote: 09 Sep 2022 11:50
Soooo oldskool :relief:
:lol:

Heb je gelijk in Gamerke. Persoonlijk zie ik voor mezelf de aankoop niet. Oldskool controller zie ik trouwens de volgende generatie consoles nog niet direct weg gaan. Op Playstation heb ik het nog nooit geprobeerd maar ben eens op teambuilding met het werk naar The Playground geweest waar we met een VR bril, gun en rugzak een spel speelden. Was fantastisch dat wel.
Image

Re: PlayStation VR

310
NTGSruler wrote: 09 Sep 2022 13:33
gamerke1992 wrote: 09 Sep 2022 11:50
Soooo oldskool :relief:
:lol:

Heb je gelijk in Gamerke. Persoonlijk zie ik voor mezelf de aankoop niet. Oldskool controller zie ik trouwens de volgende generatie consoles nog niet direct weg gaan. Op Playstation heb ik het nog nooit geprobeerd maar ben eens op teambuilding met het werk naar The Playground geweest waar we met een VR bril, gun en rugzak een spel speelden. Was fantastisch dat wel.
Ik heb dezelfde mening hoor. Ik zie VR als een andere console en ervaring. Voor mij bestaan ze naast mekaar en niet als vervanging.
Image

Re: PlayStation VR

314
PSVR2 zou begin 2023 komen volgens een mail van playstation:
Feel a New Real™
PlayStation®VR2 verschijnt begin 2023!

Spannende nieuwe games, verbeterde zintuiglijke en emotionele ervaringen, en revolutionaire technologie.

Ontdek hoe je kunt ontsnappen naar nieuwe werelden die echt voelen, klinken en eruitzien dankzij de geweldige innovaties in virtual reality-games.
Image
cron