Re: Trophy Leaderboards
511Ik zat al lang moeite te doen om wat meer rare trophies te halen en eindelijk ben ik eens een plaatsje omhoog
Moderator: Leaderboard Group
Pinch me! Is this really happening?!ShAmPi wrote:Gestegen naar voorlaatste plaats? Asjemenou.
Jep... Ik mis ze ook al. Sowieso was het al lang niet meer mogelijk om nieuwe toe te voegen maar als je een oudere game speelde waren er vooral voor de moeilijke trophies altijd veel verschillende tips. Was een soort van samenvatting van alles wat je op het internet kon vinden. Helaas terug naar alle manieren apart opzoeken als je ergens vast zit...NTGSruler wrote:@Kolm: Oh zijn de tips verdwenen op PsnProfiles? Dat vind ik wel jammer. Ik zocht daar geregeld ook voor oplossingen op... Jammer.
Tijd dat ik nog eens ga gamenMarty wrote:@Daviduvel
Place 8 is mine again
En ik weet van nikspaveman wrote:Idd! Ze zijn toch onbetwist koning en koningin van dit forum!
(Hmm... betekent dit dan ook dat ze een stelletje zijn...? )
Idd ik vrees ervoor... Al zijn er andere sites waar alles wel goed te vinden is natuurlijk.Kolm wrote: Jep... Ik mis ze ook al. Sowieso was het al lang niet meer mogelijk om nieuwe toe te voegen maar als je een oudere game speelde waren er vooral voor de moeilijke trophies altijd veel verschillende tips. Was een soort van samenvatting van alles wat je op het internet kon vinden. Helaas terug naar alle manieren apart opzoeken als je ergens vast zit...
Dat wel maar dan wordt het vaak bij elkaar rapen van verschillende sites of uit verschillende threads. Als je dan pech hebt dan heb je nog threads die superlang zijn door allerlei discussies die maar half ter zake doen enz... Dat was gewoon kort en krachtig zonder al het gezeur er rond nog eens.NTGSruler wrote:Idd ik vrees ervoor... Al zijn er andere sites waar alles wel goed te vinden is natuurlijk.Kolm wrote: Jep... Ik mis ze ook al. Sowieso was het al lang niet meer mogelijk om nieuwe toe te voegen maar als je een oudere game speelde waren er vooral voor de moeilijke trophies altijd veel verschillende tips. Was een soort van samenvatting van alles wat je op het internet kon vinden. Helaas terug naar alle manieren apart opzoeken als je ergens vast zit...
Ik moet je inderdaad gelijk geven. Ook ik heb al verschillende malen threads volledig moeten doorspitten om tot een oplossing te komen..Kolm wrote: Dat wel maar dan wordt het vaak bij elkaar rapen van verschillende sites of uit verschillende threads. Als je dan pech hebt dan heb je nog threads die superlang zijn door allerlei discussies die maar half ter zake doen enz... Dat was gewoon kort en krachtig zonder al het gezeur er rond nog eens.
Net niet. Maar ik zou toch goed uitkijken de eerstkomende dagen naar tekenen van het einde van de wereld.paveman wrote:Pinch me! Is this really happening?!ShAmPi wrote:Gestegen naar voorlaatste plaats? Asjemenou.
Does this mean we're all gonna die?
ik heb er geen idee vanTjeefkeuh wrote:Drukke week
Overall
Sanity penguin stijgt naar de 13e plaats
Platinums
coolgamer krijgt de 4e plaats voor zichzelf; NTGSruler en RoyVdW zijn hun bronzen medaille kwijt
Completion
Kijk zelf maar
Rarity
Ik heb een flauw vermoeden dat er hier iets aangepast is bij die update onlangs
Hybris blijft op de 4e plaats staan; met0t0 zakt, maar behoudt de bronzen medaille
gamerke1992 stijgt naar de 10e plaats
Zowel fsterchele23 als Rushifel zakken 2 plaatsen (op een of andere manier is fsterchele 5% gestegen op een week?)
ShAmPi stijgt nog naar de voorlaatste plaats
Ikzelf zak net onder de 50%
Zal wel aan die update liggen, meestal is het verschil maximum 1%fsterchele23 wrote: ik heb er geen idee van
Ik kijk nie echt naar rarity kheb wel onlangs wa spellen opgestart en de eerste trophies van behaald maar 5% is idd wel wa veel ma bon
Return to “PlayStation Network Gaming”