Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3950
Sanity penguin wrote:
zenmaster wrote:-- Stout geweest en een PS4 controller gekocht terwijl ik nog geen PS4 heb... :njanja:
+ PS4 20th anniversary controllerrrrrr!! :zat:
lol, klein beginnen zeggen ze dan :p
De PS4 20th anniversary ga ik toch nooit kopen. Hoe graag ik hem ook wil en waarschijnlijk wel kan kopen met wa geld opzij te zetten, 't is gewoon moreel ni goed te praten. Begint vanaf 1200 euro op eBay. :O
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3952
-- kouuuu DD:
-- sebiet naar de les en 't ziet er naar uit dat ik door de regen ga moeten
++ goed mee zijn met de les
++ kunnen uitslapen
++ zaterdag feest
++ vanavond stoverij met frietjes nommen met Olaf :D
++ het leren begint precies wat op te schieten, eindelijk
-- nu de Witcher is uitgespeeld, weet ik niet goed wat ik nu zou spelen. DLC is een optie maar ik weet het nog niet :p
+/- zoveel goede games die uitkomen dit jaar! Amai mijn portemonnee ;(
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3953
ShAmPi wrote:------------------------------------------------------------- Ons werkhallen waar de carnavalwagens gemaakt worden een heel jaar door staan in lichterlaaie :(
Een extreem zwarte dag voor Aalsterse Karnavalisten! Gelukkig geen gewonden
Echt wel k** :( Ik dacht dat er verschillende hallen waren verspreid over heel Aalst (en omstreken). Dus alle verenigingen zitten echt naast elkaar? Wanneer begin je eigenlijk te bouwen voor volgend jaar?

fsterchele23 wrote:--vnv babysitten
+ na halfuur moeten ze al in bed
Waarom ga je babysitten als je het niet graag doet? Je hebt een job, dus echt in geldnood zit je toch niet?

+++ Heerlijk geslapen :)
--- Wat een rotweer :(
--- Dinsdag naar de orthopedist voor een ontsteking op onderbenen die al sinds oktober aan de gang is. Hij vermoed een stressfractuur (telkes als je stapt krijg je mini breukjes in je benen, die genezen heel erg snel. Maar als je te veel breukjes krijgt door teveel belasting kan de genezing niet meer volgen en krijg je een iets grotere breuklijn). Om zeker te zijn moeten ze nu een botscan doen waarvoor ze iets in mijn ader moeten spuiten. Ik ga al dood bij een tetanusspuit, laat staan als ze de ader in moeten, brrrrr. Ik weet het, irrationele angst en het doet echt zoveel pijn niet enz; maar fobie is fobie eh. Was er de hele dag niet goed van toen ze het vertelden.
+/- Wel grappig, ik mag die dag niet langsdurig knuffelen met kinderen onder de 7 jaar, echt, dat staat zo in de brochure met uitleg :p

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3954
W.O.L.F. wrote:
ShAmPi wrote:------------------------------------------------------------- Ons werkhallen waar de carnavalwagens gemaakt worden een heel jaar door staan in lichterlaaie :(
Een extreem zwarte dag voor Aalsterse Karnavalisten! Gelukkig geen gewonden
Echt wel k** :( Ik dacht dat er verschillende hallen waren verspreid over heel Aalst (en omstreken). Dus alle verenigingen zitten echt naast elkaar? Wanneer begin je eigenlijk te bouwen voor volgend jaar?

fsterchele23 wrote:--vnv babysitten
+ na halfuur moeten ze al in bed
Waarom ga je babysitten als je het niet graag doet? Je hebt een job, dus echt in geldnood zit je toch niet?

+++ Heerlijk geslapen :)
--- Wat een rotweer :(
--- Dinsdag naar de orthopedist voor een ontsteking op onderbenen die al sinds oktober aan de gang is. Hij vermoed een stressfractuur (telkes als je stapt krijg je mini breukjes in je benen, die genezen heel erg snel. Maar als je te veel breukjes krijgt door teveel belasting kan de genezing niet meer volgen en krijg je een iets grotere breuklijn). Om zeker te zijn moeten ze nu een botscan doen waarvoor ze iets in mijn ader moeten spuiten. Ik ga al dood bij een tetanusspuit, laat staan als ze de ader in moeten, brrrrr. Ik weet het, irrationele angst en het doet echt zoveel pijn niet enz; maar fobie is fobie eh. Was er de hele dag niet goed van toen ze het vertelden.
+/- Wel grappig, ik mag die dag niet langsdurig knuffelen met kinderen onder de 7 jaar, echt, dat staat zo in de brochure met uitleg :p
Tis bij men zus en kheb toegegeven omdazze bleven zagen in trend van mijn zus, schoonbroer en ma en derbij kverdien daar niks mee zenne want das allemaal normaal dak men tijd daar verdoen. Bovendien was het al langer afgesproken voor zaterdag ook en de voorbije 2 dagen zaten ze ook al bij ons.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3957
++++ Straks maar eens de laatste Need for Speed aanschaffen in De deal van de Week. 30 euro voor alles erop en eraan lijkt mij een faire prijs voor die game.
++++ Heb gelijk wel zin in terug een NFS game.
++++ Veel games aant kopen de laatste tijd, maar allemaal met korting.

@kolm: ik was bang dat die play style trophy ging glitchen bij mij. Het was de laatste die ik nog nodig had, maar blijkbaar als je een bepaalde play style unlocked in de prologue is er veel kans dat de trophy dus niet verschijnt. Gelukkig was het niet zo :relief:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3958
--- mensen zijn complete dicks in de spits. Mijn vriendin rijdt; we zijn aan't wachten om af te slaan, het duurde ff want de slagbomen van de trein waren naar omlaag en er stond een rij auto's. Komt er achter ons zo ne entitled asshole van in de 40, begint ie te claxoneren gelijk ne zot. Hij vond het zelfs nodig om uit te stappen, de auto voor ons met veel gebaren een halve meter vooruit te laten gaan om dan met overdreven grimassen mijn vriendin tussen een gat te krijgen waar ze zeer net tussen kon. Alsof hij op een landingsbaan een taxiënd vliegtuig aant leiden was.
Mijn vriendin is al een onzekere chauffeur. Had ze op die moment blijven staan, zoals ik haar aanmaande, dan was ik uitgestapt en zou er gevochten geweest zijn. Vooral omdat die kerel met zn bmw sowieso vast zat tot als alle auto's vertrokken waren. Ik haat zo'n volk.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3960
Comit wrote:
ShAmPi wrote:------------------------------------------------------------- Ons werkhallen waar de carnavalwagens gemaakt worden een heel jaar door staan in lichterlaaie :(
Een extreem zwarte dag voor Aalsterse Karnavalisten! Gelukkig geen gewonden
Als mede-aalstenaar treur ik met je mee :cry:
Ah nog nen ajoin!
Ergste is dat de brand begonnen is in de hallen van mijn ex-groep (de zjieverleppen)
Ik heb daar jaren zelf gewerkt en ken dus allemaal de leden HEEL goed.
Van den eerste tot de laatste allemaal goede vrienden. Sommige vrienden ver tleven!

Anyway er zijn ook pluspunten deze week:
+++ bloed gedoneerd
+++ morgen thuis
+++ plongkast bijna af, morgen opbouwpriezen naast zetten en in nok van dak een boite (aftakdoos) plaatsen.
Image