Re: Stel jezelf voor!

275
Gamefreak wrote:GozeBozer is ook al even verdwenen, ofwel weet hij het paswoord van zijn pc niet meer, ofwel is hij gewoon te lui ofwel....

nee, dat zeg ik niet, dat is staatsgeheim :shh:
Zijn jullie getrouwd of geloven jullie daar niet in en doen jullie aan wettelijk samenwonen?

Re: Stel jezelf voor!

276
W.O.L.F. wrote:
Gamefreak wrote:GozeBozer is ook al even verdwenen, ofwel weet hij het paswoord van zijn pc niet meer, ofwel is hij gewoon te lui ofwel....

nee, dat zeg ik niet, dat is staatsgeheim :shh:
Zijn jullie getrouwd of geloven jullie daar niet in en doen jullie aan wettelijk samenwonen?
ik kan hetzelfde over jou en Metoto vragen maar dat doe ik ook niet :smug:

Re: Stel jezelf voor!

277
Gamefreak wrote:
W.O.L.F. wrote:
Gamefreak wrote:GozeBozer is ook al even verdwenen, ofwel weet hij het paswoord van zijn pc niet meer, ofwel is hij gewoon te lui ofwel....

nee, dat zeg ik niet, dat is staatsgeheim :shh:
Zijn jullie getrouwd of geloven jullie daar niet in en doen jullie aan wettelijk samenwonen?
ik kan hetzelfde over jou en Metoto vragen maar dat doe ik ook niet :smug:
Wij zijn openlijk een koppel eh...

Re: Stel jezelf voor!

279
Gamefreak wrote:
Image
Maar dus back to the point... Jullie zijn dus wettelijk samenwonend? (En als je het graag wil weten, met0t0 en ik zijn niet wettelijk samenwonend omdat thuis wonen goedkoper is en we dicht bij elkaar wonen)

Re: Stel jezelf voor!

280
W.O.L.F. wrote:
Gamefreak wrote:
Image
Maar dus back to the point... Jullie zijn dus wettelijk samenwonend? (En als je het graag wil weten, met0t0 en ik zijn niet wettelijk samenwonend omdat thuis wonen goedkoper is en we dicht bij elkaar wonen)
ik denk dat ik het weet ! Metoto en BozeGozer zijn één en dezelfde persoon ! als Metoto slechtgeluimd is, logt hij gewoon in op een ander account en schopt hij hier keet.... dit wil dus zeggen dat hij al een hele tijd goed gezind is .... dat ik hier niet eerder op ben gekomen :idea:

Re: Stel jezelf voor!

283
Gamefreak wrote:ik denk dat ik het weet ! Metoto en BozeGozer zijn één en dezelfde persoon ! als Metoto slechtgeluimd is, logt hij gewoon in op een ander account en schopt hij hier keet.... dit wil dus zeggen dat hij al een hele tijd goed gezind is .... dat ik hier niet eerder op ben gekomen :idea:
BozeGozer zal het graag horen dat ge denkt dat hij niet bestaat :q:

Re: Stel jezelf voor!

284
met0t0 wrote:
Gamefreak wrote:ik denk dat ik het weet ! Metoto en BozeGozer zijn één en dezelfde persoon ! als Metoto slechtgeluimd is, logt hij gewoon in op een ander account en schopt hij hier keet.... dit wil dus zeggen dat hij al een hele tijd goed gezind is .... dat ik hier niet eerder op ben gekomen :idea:
BozeGozer zal het graag horen dat ge denkt dat hij niet bestaat :q:
hij bestaal wel, jij bent het ! :idea:
cron