Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6616
Mr.Wolf wrote:
Elexus wrote:----- vannacht heeft er een vies virus mij bekropen en nu voel ik mij echt niet goed :/
Veel beterschap ;)

@ Sora: Oei, wat is er aan de hand (of ergens anders aan je lichaam)?

OT:
+++++ Leerkracht zei op het einde van mijn mondeling dat ik het goed had gedaan. Is wel een tof madammeke
++ Nu nog 3 dagen tot het volgende examen. Terug wat rest deze avond
++++ Damn, die seizoensfinale van Arrow...
paveman wrote:
Sora_Lizard wrote:- - - ze zijn me in vochtige watten aan het inpakken . . . :(
How come?
@studietopic praat: ik leerde nooit, maar ging wel naar ALLE examens. Zo pakte ik op 90% al een voldoende en hoefde ik niet onnodig veel te doen (wat ik vervolgens bij de herkansing alsnog niet deed... *shame*). Mijn (niet aan te raden) credo was dan ook: waarom veel doen als je het ook met minder kunt halen?
Ik ging natuurlijk wel naar zo goed als alle lessen, waardoor veel van de kennis al paraat was.
Hmm, laat ik proberen het uit te leggen. Door de warmte en de hoge luchtvochtigheid werd de lucht draaglijk, dat wil in dit geval zeggen, als een substantie te dragen. Daar die draaglijke lucht alom tegenwoordig is/was kreeg ik het gevoel dat men mij met warme vochtige watten aan het inpakken was.

Ik kan je verklappen . . een uitermate onwelgevallige gewaarwording. :dizzy:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

6618
Kolm wrote:E34 is inderdaad een drama, ook heel vaak ongevallen. Trein geen optie?

--- Rayman Legends gaat nog eeuwen duren met die daily challenges... Haal bijna altijd wel zilver of goud, maar toch... diamond gaat hem nooit worden xD Ach ja, paar maanden goed volhouden om elke dag heel even daaraan te besteden en dan moet het wel lukken.
+/- Medal of Honor Warfighter online eindelijk ook verder mee aan het gaan, hopelijk vind ik snel mensen voor de apache en MVP trophy. Daarnaast nog een enorme grind, maar dat moet wel lukken.
Klopt. Die gasten die diamond halen zijn dag en nacht met die game bezig. Op de Vita versie is er zelfs een trophy dat je een challenge op diamond moet halen... :O Ik heb laatst (na 2 1/2 jaar) nog weer eens een poging gedaan: zie ik gewoon nog steeds dezelfde gasten die de dagelijkse leaderboard domineren... Not fair!
Ik zorgde er op PS4 gewoon voor dat ik idd elke dag (week) goud haalde (is bijna altijd prima te doen), waardoor ik uiteindelijk met een maand of 3 klaar was... :D Vooral leek het heel veel, achteraf vond ik het bijna jammer om mijn dagelijkse dingetje te missen :D

Lol@ Sora
Image

6620
W.O.L.F. wrote:+++ Geslaagd voor mondeling examen en eigenlijk ging het best heel goed :)
+/- Voor het volgende vak de cursus al gelezen en de leerstof ligt mij wel, maar we moeten een heleboel auteurs bij naam kennen en daar ben ik verschrikkelijk slecht in :(
++ Gefeliciteerd! :flow:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

6623
Elexus wrote:- - - - - - - - - - - - - - Rust in vrede Fenna, we zullen je nooit vergeten.(
Sterkte.
W.O.L.F. wrote:+/- Voor het volgende vak de cursus al gelezen en de leerstof ligt mij wel, maar we moeten een heleboel auteurs bij naam kennen en daar ben ik verschrikkelijk slecht in
Kan je me even inlichten wat het voordeel is aan het bij naam kennen van auteurs?

--- Deze wc...
+++ YuGiOh! Darkside of Dimensions double pack is (vroeger) toegekomen! :love:

+++ Nog 30 dagen voor Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
+++ Nog 41 dagen voor FFXII The Zodiac Age
+++ Nog 84 dagen voor Uncharted The Lost Legacy
+++ Nog 139 dagen voor South Park TFBH CE
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

6630
Captain Witwicky wrote:
W.O.L.F. wrote:+/- Voor het volgende vak de cursus al gelezen en de leerstof ligt mij wel, maar we moeten een heleboel auteurs bij naam kennen en daar ben ik verschrikkelijk slecht in
Kan je me even inlichten wat het voordeel is aan het bij naam kennen van auteurs?
Wel, van de echt grote, zoals Freire en Dewey is het wel belangrijk wie het zijn en wat ze doen, dat is een beetje zoals sterrenkunde doen en niet weten wie Hawking is. Maar er zijn er nog en die zijn een stuk moeilijker :(

+ Gisteren gelukkig nog aan gedacht dat we ook de presentaties van de groepsleden moeten kennen, blij dat ik dat niet pas op de laatste dag ofzo ontdek!
-- Net de duurste watermeloen ooit gekocht, 5 euro! Hij weegt misschien 2 of 3 kg! :eek: