Mr.Wolf wrote:Veel beterschapElexus wrote:----- vannacht heeft er een vies virus mij bekropen en nu voel ik mij echt niet goed :/
@ Sora: Oei, wat is er aan de hand (of ergens anders aan je lichaam)?
OT:
+++++ Leerkracht zei op het einde van mijn mondeling dat ik het goed had gedaan. Is wel een tof madammeke
++ Nu nog 3 dagen tot het volgende examen. Terug wat rest deze avond
++++ Damn, die seizoensfinale van Arrow...
Hmm, laat ik proberen het uit te leggen. Door de warmte en de hoge luchtvochtigheid werd de lucht draaglijk, dat wil in dit geval zeggen, als een substantie te dragen. Daar die draaglijke lucht alom tegenwoordig is/was kreeg ik het gevoel dat men mij met warme vochtige watten aan het inpakken was.paveman wrote:How come?Sora_Lizard wrote:- - - ze zijn me in vochtige watten aan het inpakken . . .
@studietopic praat: ik leerde nooit, maar ging wel naar ALLE examens. Zo pakte ik op 90% al een voldoende en hoefde ik niet onnodig veel te doen (wat ik vervolgens bij de herkansing alsnog niet deed... *shame*). Mijn (niet aan te raden) credo was dan ook: waarom veel doen als je het ook met minder kunt halen?
Ik ging natuurlijk wel naar zo goed als alle lessen, waardoor veel van de kennis al paraat was.
Ik kan je verklappen . . een uitermate onwelgevallige gewaarwording.