Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11241
paveman wrote: 06 Nov 2023 16:02 ++++ Woning met vriendin gekocht! :D
---- Woning verkoopklaar maken en al het andere regelwerk dat hierbij komt kijken
++++ Alsnog prachtig vooruitzicht en erg mooie en ruime woning kunnen bemachtigen
Gefeliciteerd! Toch leuk zo'n woning met vriendin! :jip: Kreeg je die er zomaar bij? ^^
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

11242
Sora_Lizard wrote: 07 Nov 2023 00:07
paveman wrote: 06 Nov 2023 16:02 ++++ Woning met vriendin gekocht! :D
---- Woning verkoopklaar maken en al het andere regelwerk dat hierbij komt kijken
++++ Alsnog prachtig vooruitzicht en erg mooie en ruime woning kunnen bemachtigen
Gefeliciteerd! Toch leuk zo'n woning met vriendin! :jip: Kreeg je die er zomaar bij? ^^
Dan wil ik wel even weten waar hij dat gekocht heeft en of er meerdere exemplaren zijn :lol:
Image

11250
Thanks peeps! :hug:

Correct Mr. Wolf! Zeker aangezien ik ondernemer ben: het is dan toch altijd spannend wat een ander vindt dat jouw inkomen is. Daarnaast zien dat onze eigen woningen weg raken (woning staat sinds gisteravond online, eerste drie bezichtigingen al gepland) en noem het maar op. Dus ja: héél spannend allemaal.
NTGSruler wrote: 08 Nov 2023 15:17 Krijg je die kinderen er ook bij?? :O
:lol: het wordt alsmaar gekker, haha! Die kinderen zijn verre van gratis helaas.... :P
Sora_Lizard wrote: 08 Nov 2023 14:18 Het is je van harte gegund. Ik wens jou en je vriendin een goed leven en veel plezier, het liefst zoveel mogelijk samen met je kinderen en haar? kinderen. <3
Dank, Sora, dat doet me goed! Haar kinderen wonen al niet meer bij haar thuis, zij was er een stuk vroeger bij dan ik. Neemt niet weg dat ik natuurlijk hoop dat haar mannen ook regelmatig hun weg naar ons gaan weten te vinden.
Image