+++ Ideaal herfstweer om te gamen/films te kijken
--- Vermoeiende week met 2 dagen om afscheid te nemen in mijn oud kantoor en 2 dagen om erin te vliegen in het nieuwe
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
11237Succes!met0t0 wrote: 05 Nov 2023 12:25 +++ Ideaal herfstweer om te gamen/films te kijken
--- Vermoeiende week met 2 dagen om afscheid te nemen in mijn oud kantoor en 2 dagen om erin te vliegen in het nieuwe
11238++++ Woning met vriendin gekocht!
---- Woning verkoopklaar maken en al het andere regelwerk dat hierbij komt kijken
++++ Alsnog prachtig vooruitzicht en erg mooie en ruime woning kunnen bemachtigen
---- Woning verkoopklaar maken en al het andere regelwerk dat hierbij komt kijken
++++ Alsnog prachtig vooruitzicht en erg mooie en ruime woning kunnen bemachtigen
11239Proficiat! Altijd leuk (en spannend tegelijk) zo'n vooruitzichten.
11241Gefeliciteerd! Toch leuk zo'n woning met vriendin! Kreeg je die er zomaar bij?paveman wrote: 06 Nov 2023 16:02 ++++ Woning met vriendin gekocht!
11242Dan wil ik wel even weten waar hij dat gekocht heeft en of er meerdere exemplaren zijnSora_Lizard wrote: 07 Nov 2023 00:07Gefeliciteerd! Toch leuk zo'n woning met vriendin! Kreeg je die er zomaar bij?paveman wrote: 06 Nov 2023 16:02 ++++ Woning met vriendin gekocht!
11243 :facepalm:
Maar toch bedankt
Was een kwestie van paar jaar investeren voor ik die woning 'zomaar' bij de vriendin kreeg...
++ Gister de kinderen ook verteld, die waren enorm enthousiast ook...
Maar toch bedankt
Was een kwestie van paar jaar investeren voor ik die woning 'zomaar' bij de vriendin kreeg...
11244Super nieuws, paveman! Veel succes in jullie nieuwe thuis binnenkort.
11246Het is je van harte gegund. Ik wens jou en je vriendin een goed leven en veel plezier, het liefst zoveel mogelijk samen met je kinderen en haar? kinderen.
11247Krijg je die kinderen er ook bij??paveman wrote: 07 Nov 2023 13:41 :facepalm:
Maar toch bedankt
11249Er veel succes gewenst! Zullen wel spannende tijden zijn denk ik
11250Thanks peeps!
Correct Mr. Wolf! Zeker aangezien ik ondernemer ben: het is dan toch altijd spannend wat een ander vindt dat jouw inkomen is. Daarnaast zien dat onze eigen woningen weg raken (woning staat sinds gisteravond online, eerste drie bezichtigingen al gepland) en noem het maar op. Dus ja: héél spannend allemaal.
Correct Mr. Wolf! Zeker aangezien ik ondernemer ben: het is dan toch altijd spannend wat een ander vindt dat jouw inkomen is. Daarnaast zien dat onze eigen woningen weg raken (woning staat sinds gisteravond online, eerste drie bezichtigingen al gepland) en noem het maar op. Dus ja: héél spannend allemaal.
het wordt alsmaar gekker, haha! Die kinderen zijn verre van gratis helaas....
Dank, Sora, dat doet me goed! Haar kinderen wonen al niet meer bij haar thuis, zij was er een stuk vroeger bij dan ik. Neemt niet weg dat ik natuurlijk hoop dat haar mannen ook regelmatig hun weg naar ons gaan weten te vinden.Sora_Lizard wrote: 08 Nov 2023 14:18 Het is je van harte gegund. Ik wens jou en je vriendin een goed leven en veel plezier, het liefst zoveel mogelijk samen met je kinderen en haar? kinderen.