@Paveman: ik haal echt wel nog mijn plezier uit gamen! Voorlopig dus online met CoD en GT7 vind ik nog steeds zalige game die ik bijna 2 jaar na release nog steeds speel. Ik vind het alleen wat jammer voor mezelf dat ik voor de moment zo autistisch ben om nieuwe games te starten uit "schrik" om geen 100% completion te halen. Stom stom stom...
Zo laat ik games als Horizon, TLOU II en nog verschillende andere topgames aan mijn neus voorbij gaan.. Het probleem is dat ik nu al teveel games bent gestart die ik niet uitspeel en achteraf dan gewoonweg niet meer "in" kom. Ah luxeprobleem.
@Sora: aangezien je de laatste tijd al zo hard hebt moeten vechten om überhaupt nog referentiekaders te "kunnen" op zetten, zou ik er zoveel mogelijk van profiteren als ik van jou was! Je zou voor minder de zaken gaan relativeren.
@Sanity: ik merk wel dat jij goed kan vasthouden aan een bepaalde game totdat die is uitgespeeld of waarvan jij denkt dat het tijd is voor een nieuwe game. Ik heb daar wat méér moeite mee!