Bedankt! Zeker doen.met0t0 wrote: 19 Nov 2023 19:42 Heel mooie review, zenmaster!
En doet mij veel zin krijgen om ook met de game aan de slag te gaan
Ik was een beetje een slowpoke, maar je kan hem zeker in minder dan 100u doen.
Moderator: Leaderboard Group
Bedankt! Zeker doen.met0t0 wrote: 19 Nov 2023 19:42 Heel mooie review, zenmaster!
En doet mij veel zin krijgen om ook met de game aan de slag te gaan
Valt best mee, ik vond het niet zo heel spannend die missables. Je moet alleen een beetje opletten op dat je de club meetings gelijk doet als ze beschikbaar zijn (private messages in de gaten houden). Ik heb aan het begin aardig wat resources verzameld en had daardoor altijd genoeg om de volgende club meeting te ontgrendelen. Als je de EMO club telkens doet, zit je sowieso goed. De rest kan na de point of no return altijd nog. al had ik die ruim vooraf ook al gedaan.Marty wrote: @pave
Hoe zit het met die missables? Ben er ook ooit aan begonnen en moet ook weer eens verder.
Congrats met de platinums allemaal
Game is redelijk pittig op de hogere moeilijkheidsgraden, al kun je de game geloof ik in principe ook op laagste stand spelen voor platinum. Het tactische aspect is erg aanwezig en kun je op de hogere moeilijkheidsgraden niet zonder inderdaad. Wel erg jammer, want de game gaat fantastisch om met het universum en speelt fantastisch weg. Heel verslavend om toch nog even een extra missie te doen...Mr.Wolf wrote: Dank jullie wel, en congrats aan beiden
Death Stranding moet ik ook eens ooit terug aan beginnen...
Midnight Suns is jammer genoeg niet echt m'n ding (ben niet zo voor tactisch), maar was denk ik geen makkelijke platinum
Ik vond Rogue zeker wel de moeite ook! Schijnt erg op IV te lijken, waardoor ik die destijds nog wel overwogen heb, maar goede game iig!Kolm wrote: 27 Nov 2023 16:53 Laat ik er dan maar even een Ratchet and Clank tussen gooien
Hoewel ook hier het plan is om na R&C3 eindelijk een keer AC Rogue te doen, naast Valhalla en die 'rare' games de enige die ik nog nooit heb gespeeld
Platinum #378: Ratchet & Clank 2: Going Commando PS3
Haha dat gevoel had ik ook!zenmaster wrote: 27 Nov 2023 16:32 Da´s hier precies Assassin´s Creed Official Chat aan het worden.
Proficiat mannen!
Return to “PlayStation Network Gaming”