Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11266
Tis een combinatie van de game en het trophyhunten ergens denk ik. GT7 heb ik platinum en speel ik erg graag. Kan enorm mijn tanden zetten in een Time Trial bijvoorbeeld. Maar ik heb bijvoorbeeld ook nog de laatste GRID game in mijn bibliotheek, en daar begin ik dan niet mee... :think:

Sackboy is er ééntje die ook nog eens op mijn "te spelen" lijstje staat. Het "chille" concept ben ik wel enorm voor te vinden tegenwoordig in games (haaks tov COD).
Image

11274
---- Nadat vorige week eindelijk alles werkte voor mijn masterproef, is gisteren alles in het honderd gelopen. Ik was mijn documentatie aan het maken en wou de resultaten erin plakken. Ik run het programma, en ik krijg weer een fout terwijl ik vorige week dinsdag nog een demo heb laten zien aan mijn begeleiders.
Ik probeer het programma op een andere raspberry pi te zetten, daar wil het niet installeren. Ik dacht dat ik de raspberry pi fout had geïnstalleerd ofzo, dus ben terug begonnen op mijn huidige raspberry pi waar het de week ervoor wel werkte. Ik probeer het programma opnieuw te installeren hierop en ook hier wil het niet meer werken.
Ik begin stilaan te overwegen om met de hele opleiding gewoon te stoppen.
Image

11275
Mr.Wolf wrote: 04 Dec 2023 11:24 ---- Nadat vorige week eindelijk alles werkte voor mijn masterproef, is gisteren alles in het honderd gelopen. Ik was mijn documentatie aan het maken en wou de resultaten erin plakken. Ik run het programma, en ik krijg weer een fout terwijl ik vorige week dinsdag nog een demo heb laten zien aan mijn begeleiders.
Ik probeer het programma op een andere raspberry pi te zetten, daar wil het niet installeren. Ik dacht dat ik de raspberry pi fout had geïnstalleerd ofzo, dus ben terug begonnen op mijn huidige raspberry pi waar het de week ervoor wel werkte. Ik probeer het programma opnieuw te installeren hierop en ook hier wil het niet meer werken.

Niet opgeven! Je bent nu zo ver gekomen. Je zal later hier op terug kijken en trots zijn op jezelf.

Ik zeg dit uit eigen ervaring. Ik had ook een zware masterproef waar alles wel eens fout liep met het programma SPSS waardoor ik dagenlang formules en berekeningen moest aanpassen. Ik ben daardoor pas 6 maanden later (trots) afgestudeerd.

You can do it!
Image

11276
gamerke1992 wrote: 04 Dec 2023 12:05
Mr.Wolf wrote: 04 Dec 2023 11:24 ---- Nadat vorige week eindelijk alles werkte voor mijn masterproef, is gisteren alles in het honderd gelopen. Ik was mijn documentatie aan het maken en wou de resultaten erin plakken. Ik run het programma, en ik krijg weer een fout terwijl ik vorige week dinsdag nog een demo heb laten zien aan mijn begeleiders.

Niet opgeven! Je bent nu zo ver gekomen. Je zal later hier op terug kijken en trots zijn op jezelf.

Ik zeg dit uit eigen ervaring. Ik had ook een zware masterproef waar alles wel eens fout liep met het programma SPSS waardoor ik dagenlang formules en berekeningen moest aanpassen. Ik ben daardoor pas 6 maanden later (trots) afgestudeerd.

You can do it!
Dankjewel ;) Maar het probleem is nu dat de masterproeven zo zijn aangepast dat je deze op een jaar tijd moet kunnen behalen. Vroeger kon je 2 of zelfs 3 jaar werken aan een masterproef, nu is het maar 1 jaar of anders moet je een volledig nieuwe masterproef kiezen... Het is momenteel zo stresserend omdat ik binnenkort moet beginnen studeren aan de examens.
Ik heb ook dit moment een professor die het niet weet. Er is ook een postdoctoraal onderzoeker die het ook niet meer weet en ze hebben ook een andere phd student erbij gehaald en die lijkt het ook niet direct meer te weten.
Een week zoeken is oké, maar momenteel ben ik al meer dan een maand aan het zoeken en dan komen de frustraties. Ik heb ook al medestudenten mee laten zoeken omdat ik misschien dingen over het hoofd zie, maar ook dat niet.
Image

11278
NTGSruler wrote: 04 Dec 2023 14:25 Mr.Wolf: tip => schakel encyclopedie "Kolm" in. :D

Nee zou jammer zijn dat het niet lukt? Ik duim alvast dat de oplossing snel gevonden wordt! :nerd:
Of laat ChatGPT het eens nakijken :p

Maar serious nu, want ik lach natuurlijk niet met je situatie hoor.

Als er echt iets fout loopt waar je niet zelf een oplossing voor hebt moet je verder gaan. Ik ben bijvoorbeeld naar de ombudsman geweest om meer tijd te vragen omdat die berekeningen nooit zouden af geraken.
Image