Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
11297Gefeliciteerd en veel succes!gamerke1992 wrote: 13 Dec 2023 19:00 +++ het is officieel sinds vandaag. Ik ben manager geworden
+++ veel nieuwe verantwoordelijkheden en dingen die ik zal moeten leren
+++ PlayStation portal!
+++ nieuwe release datum demon slayer
11299Gefeliciteerd! Tijdje om eentje van deze in huis te halen?
11300Gefeliciteerd, gamerke! Manager van wat? Toch niet de vloer...
11302Oehhh... Nice!
11303--- Weer ziek... afgelopen 2 maanden is er altijd wel 1 van de twee of allebei ziek geweest met nauwelijks een paar dagen goed tussendoor. Het mag wel is gaan stoppen...
11306Veel succes nog, Mr.Wolf!
Veel beterschap aan de zieken!
Proficiat, Gamerke!
+++ Volgende week ben ik in Afrika. Doet raar om zo lang verlof te hebben, de laatste 5 jaar nooit langer dan 2 weken verlof gehad en nu ben ik een maand weg
--- Toch ook wel spannend en nog veel onzeker, maar dat hoort erbij
Proficiat, Gamerke!
+++ Volgende week ben ik in Afrika. Doet raar om zo lang verlof te hebben, de laatste 5 jaar nooit langer dan 2 weken verlof gehad en nu ben ik een maand weg
11307Gaaf met0t0! Geniet van de tijd! We zullen je hier vast wat minder treffen dan helaas, maar het zij je gegund. Dit soort ervaringen zijn zo ontzettend waardevol!
11308Geniet ervan! Kameraad van mij is vorig jaar ook naar Afrika geweest en zeker de moeite wel!met0t0 wrote: 17 Dec 2023 19:10 Veel succes nog, Mr.Wolf!
Proficiat, Gamerke!