Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
11327Gelukkig Nieuwjaar en voor iedereen de beste wensen!
11328Het beste voor 2024 aan alle gamerinnen en gamers hier.
Sent from my EB2103 using Tapatalk
Sent from my EB2103 using Tapatalk
11329Voor iedereen een fijn nieuwjaar gewenst, maar voornamelijk een gezond 2024!
11330Een gelukkig en vooral een gezond nieuwjaar.
11332Ik ga de eerste zeurpiet van 2024 zijn.
-- bijna niks gedronken, voor 02u00 gaan slapen en ben kapot. Koffie gaat mij vandaag niet redden.
-- bijna niks gedronken, voor 02u00 gaan slapen en ben kapot. Koffie gaat mij vandaag niet redden.
11333Zal ik je volgen. +dochter terug van ziekenhuis gisteren, niet echt goed. Dus maar wat hapjes en pizza (wordt beetje traditie op ouderjaarsavond hier) gegeten en tegen 2230u zat ik in bedzenmaster wrote: 01 Jan 2024 11:34 Ik ga de eerste zeurpiet van 2024 zijn.
Happy New Year voor iedereen!
11335Voor iedereen hier heel veel geluk, gezondheid en plezier gewenst voor 2024!
11338+++++ Terug van mijn reis. Ongelofelijk boeiende ervaring geweest, we hebben heel wat dingen meegemaakt die ik nooit meer zal vergeten en veel nieuwe mensen leren kennen. Ik moet het allemaal nog even laten bezinken, maar ik zou het zeker zien zitten om nog terug te keren als ik kan
--- Het dagelijkse leven hier hervat vanaf donderdag. Vreemd om bijna een maand niet aan het werk gedacht te hebben en ik vanaf donderdag er weer helemaal ingegooid zal worden. Zal wel weer wennen
+++ Vrijdag personeelsfeest, leuk om de collega's terug te zien waar ik de afgelopen jaren mee heb gewerkt
--- Het dagelijkse leven hier hervat vanaf donderdag. Vreemd om bijna een maand niet aan het werk gedacht te hebben en ik vanaf donderdag er weer helemaal ingegooid zal worden. Zal wel weer wennen
+++ Vrijdag personeelsfeest, leuk om de collega's terug te zien waar ik de afgelopen jaren mee heb gewerkt
11339Ik kan me voorstellen dat het een onvergetelijke ervaring is geweest met0t0! Mooi om te horen en alvast veel sterkte komende week...
11340Weet je zeker dat je weer terug wilt naar het 9-5 leven?met0t0 wrote: 16 Jan 2024 15:36 +++++ Terug van mijn reis. Ongelofelijk boeiende ervaring geweest, we hebben heel wat dingen meegemaakt die ik nooit meer zal vergeten en veel nieuwe mensen leren kennen. Ik moet het allemaal nog even laten bezinken, maar ik zou het zeker zien zitten om nog terug te keren als ik kan
OT:
- Roadtrip door Mexico was rete saai.
+/- Weer een ex vriendin erbij.
- Werk heeft nog een UX/UI designer aangenomen omdat ik "very expensive" ben.
+ Alles geeft weer nieuwe kansen en mogelijkheden!