Re: Bugs & gewenste functies
91Wat het nog vreemder maakt is dat de tweede pagina wel goed is... Misschien iets mis met de scripts op die page? Al zou dat wel vreemd zijn...
Joost mag het wetenmet0t0 wrote:Hmm, wat zou er misgegaan zijn op de eerste pagina van dit topic:
http://www.pressxtorevive.com/forum/vie ... ?f=6&t=167
Ahja, ik heb het gemaaktmet0t0 wrote:Het is nu trouwens terug in ordeSanity penguin wrote:Goeie vraag
Wat was specifiek het probleem? Raar dat het zo op één pagina opdook.Sanity penguin wrote:Ahja, ik heb het gemaaktmet0t0 wrote:Het is nu trouwens terug in ordeSanity penguin wrote:Goeie vraag
Zal het eens uitleggen hemet0t0 wrote:Wat was specifiek het probleem? Raar dat het zo op één pagina opdook.Sanity penguin wrote:Ahja, ik heb het gemaaktmet0t0 wrote: Het is nu trouwens terug in orde
Ahja, da's duidelijkShAmPi wrote:Zal het eens uitleggen he
Dus we hadden de bbcode voor youtube.
Na een tijdje kwam ik tot de conclusie dat die bbcode het niet mogelijk maakte het filmpje op full screen te zetten.
Dus ik heb een andere bbcode eringezet die dat wel mogelijk maakte.
Daardoor stonden al de alreeds gezette filmpjes gewoon als code in de posts.
Enkel door een edit met iets bij te zetten werkte het terug.
Ik heb via de zoekfunctie zoveel mogelijk youtubecodes teruggezet, maar blijkbaar was ik er enkele vergeten.
Die heeft Sanity dan opgelost.
Op zich is die optie er, maar momenteel kiezen we ervoor om dit niet te activeren.Gamefreak wrote:niet echt een bug ma t zou handig zijn als je een bericht op de blog ook kan aanpassen
Return to “Mededelingen en forumregels”