Re: Quick News Topic
2686Astro's Playroom gespeeld? Dan weet je waar je je mag aan verwachten. Ik zou zeggen ga ervoor, maar het is elk zijn smaak kwa games.
Die heb ik gespeeld en vond ik ook wel erg tof. Het is vooral ook wat de speelduur waardoor ik twijfel. 12 tot 15 uurtjes is nu ook wel niet zo heel erg veel. Anderzijds krijg je er wel een heel erg originele game voor in de plek. Misschien morgen na mijn verdediging van de masterproef eens naar de dreamland rijden (Al stond er momenteel wel op dat er al 16 kopies in de winkel lagen)NTGSruler wrote: 05 Sep 2024 15:04 Astro's Playroom gespeeld? Dan weet je waar je je mag aan verwachten. Ik zou zeggen ga ervoor, maar het is elk zijn smaak kwa games.
Klopt, maar het is maar de vraag of GM nog de levering van de games heeft gekregen van hun leverancier.NTGSruler wrote: 05 Sep 2024 21:34 Oei hopelijk wordt de game geleverd dan. Zou in principe wel moeten aangezien de preorder voor de aangekondigde sluiting is geplaatst.
Hmmm laat ons hopen dat het goed gaat. Kan misschien ook nog cancelen en bij Bol kopen? Al is de game wss al betaald bij GM.. Dus weer niet zo simpelKolm wrote: 05 Sep 2024 21:38Klopt, maar het is maar de vraag of GM nog de levering van de games heeft gekregen van hun leverancier.NTGSruler wrote: 05 Sep 2024 21:34 Oei hopelijk wordt de game geleverd dan. Zou in principe wel moeten aangezien de preorder voor de aangekondigde sluiting is geplaatst.
En in hoeverre er nog iemand is die games in doosjes propt om te verzenden, want ook daar moeten zij iets betalen aan degene die dat doet en de verzending doen. Gaat een verzender nog wel nieuwe verzendcodes laten aanmaken door een bedrijf dat het faillissement heeft aangevraagd?
Allemaal niet zo simpel als het lijkt...
Via webshop betaalde je inderdaad het gehele bedrag voorafNTGSruler wrote: 05 Sep 2024 21:45 Hmmm laat ons hopen dat het goed gaat. Kan misschien ook nog cancelen en bij Bol kopen? Al is de game wss al betaald bij GM.. Dus weer niet zo simpel
Ah thanks. Vandaag eens die site bekijken.zenmaster wrote: 11 Sep 2024 22:56 Voor de geïnteresseerden: morgen en overmorgen beginnen veilingen van GM. Op vhauctions.com