Mr.Wolf wrote: 10 Oct 2024 19:08
Nee, qua verhaal ben ik wel relatief mee! Ik bedoel eerder dat ik niet snap voor mezelf waarom ik pakjes rondbreng. Er lijkt momenteel weinig beloning in te zitten voor mij.
In andere games heb je een skill lijst en kun je dan wapens upgraden of investeren in meer health of stamina en... Ik mis zo wat vorm van progressie ofzo is wat ik ermee bedoel.
Momenteel zit ik ook in het 2e gebied net! Dacht dat de map naadloos in elkaar ging overlopen, maar blijkbaar dus niet haha. Maar ik heb wel een fast travel net vrijgespeeld zodat ik (denk ik) terug naar de eerdere gebieden kan gaan.
Klopt ja. Niet zoals in God of War, om maar iets te noemen. Sam is ook maar een "normale" mens. Upgrades komen alleen in de vorm van betere wapens (lvl 1, 2, 3 bv.), sterkere batterijen, voertuigen.
Je stamina kan je verbeteren door te gaan slapen en bv. voor je uit je kamer vertrekt veel energiedrank te drinken.
Er zijn superveel mogelijkheden ivm wapens en tools, maar dat zal je ontdekken naarmate je vordert en dingen uitprobeert. Zoals de granaten die je van je ontlasting en lichaamsvocht kan maken, hebben een andere uitwerking, ook bij de menselijke vijanden.