Re: Wat speel je op dit moment?

3560
Sanity penguin wrote: 05 Oct 2024 21:56 Je hebt rare en non-rare kaarten. Ik vermoed dat de gewonen de non-rare zijn. Mijn spel staat op Engels. De gewone heb niet zo'n blink Look. Je kan daar ook op filteren bij het zoeken.
Heb het ondertussen kunnen oplossen! Er zat eentje tussen waarbij de randen vanboven wat gebogen zijn, dus geen gewone speler. :P
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3561
Ondertussen begonnen aan Death Stranding en eerlijk gezegd had ik wel een heel moeilijke tijd om erdoor te komen. Het begin is echt gewoon postbode in Detroit simulator. Pakjes bezorgen en weglopen van vijanden. Maar vanaf het moment dat ik een eerste voertuig kreeg begon het wel wat interessanter te worden. In plaats dat een bezorging 30 minuten duurde, was het nu nog maar 5 minuten ofzo. Gisteren ook een intens stuk gespeeld wat ik wel erg tof vond.
Het grootste probleem dat ik nu heb is dat ik een gevoel van vooruitgang mis. Ik weet niet goed waarom ik pakjes rondbreng. Er lijkt niet echt een persoonlijk voordeel aan te zitten ofzo? Ale, het is niet dat je bepaalde upgrades ofzo kunt kopen. Je krijgt wel likes na elke bezorging, maar dat lijkt eerder om andere spelers te belonen met hun constructies. Of ja, ik zit nog maar net begin chapter 3, dus ik weet niet direct wat er nog allemaal zal komen. Had ook ergens gehoord dat je wegen kon bouwen, dus dat zou ook nog interessant kunnen zijn.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3562
Ja, chapter 3 is echt nog het begin. Het loopt allemaal ook niet 100% gelijkmatig, upgrades, verhaalprogressie, ... Maar als je nog in het eerste gebied zit heb je zo goed als een starterspakketje. Ook, als je enkel gewoon het verhaal volgt ga je weinig upgrades krijgen.
Zit je nog in het eerste gebied?
Je kan geen upgrades kopen. Als je elke facility upgrade tot minstens 3 sterren ga je pas fatsoenlijke upgrades krijgen. En je krijgt telkens een soort blueprint voor je chiral 3D printer, waarmee je dan dingen kan maken als je de juiste grondstoffen hebt. Wegen bouwen gaat pas in het tweede gebied.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3563
Mr.Wolf wrote: 10 Oct 2024 12:48 Het grootste probleem dat ik nu heb is dat ik een gevoel van vooruitgang mis. Ik weet niet goed waarom ik pakjes rondbreng. Er lijkt niet echt een persoonlijk voordeel aan te zitten ofzo?
Je hebt veel filmpjes geskipped precies. :lol:
Alles wordt wel uitgelegd, maar het pakketjes brengen doet Sam idd niet voor zichzelf. Hij klaagt ook regelmatig.

Soit, zolang je maar je like knop spamt bij mijn structures :p
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3564
zenmaster wrote: 10 Oct 2024 14:16
Mr.Wolf wrote: 10 Oct 2024 12:48 Het grootste probleem dat ik nu heb is dat ik een gevoel van vooruitgang mis. Ik weet niet goed waarom ik pakjes rondbreng. Er lijkt niet echt een persoonlijk voordeel aan te zitten ofzo?
Je hebt veel filmpjes geskipped precies. :lol:
Alles wordt wel uitgelegd, maar het pakketjes brengen doet Sam idd niet voor zichzelf. Hij klaagt ook regelmatig.

Soit, zolang je maar je like knop spamt bij mijn structures :p
Nee, qua verhaal ben ik wel relatief mee! Ik bedoel eerder dat ik niet snap voor mezelf waarom ik pakjes rondbreng. Er lijkt momenteel weinig beloning in te zitten voor mij. In andere games heb je een skill lijst en kun je dan wapens upgraden of investeren in meer health of stamina en... Ik mis zo wat vorm van progressie ofzo is wat ik ermee bedoel.
Momenteel zit ik ook in het 2e gebied net! Dacht dat de map naadloos in elkaar ging overlopen, maar blijkbaar dus niet haha. Maar ik heb wel een fast travel net vrijgespeeld zodat ik (denk ik) terug naar de eerdere gebieden kan gaan.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3565
Mr.Wolf wrote: 10 Oct 2024 19:08 Nee, qua verhaal ben ik wel relatief mee! Ik bedoel eerder dat ik niet snap voor mezelf waarom ik pakjes rondbreng. Er lijkt momenteel weinig beloning in te zitten voor mij. In andere games heb je een skill lijst en kun je dan wapens upgraden of investeren in meer health of stamina en... Ik mis zo wat vorm van progressie ofzo is wat ik ermee bedoel.
Momenteel zit ik ook in het 2e gebied net! Dacht dat de map naadloos in elkaar ging overlopen, maar blijkbaar dus niet haha. Maar ik heb wel een fast travel net vrijgespeeld zodat ik (denk ik) terug naar de eerdere gebieden kan gaan.
Klopt ja. Niet zoals in God of War, om maar iets te noemen. Sam is ook maar een "normale" mens. Upgrades komen alleen in de vorm van betere wapens (lvl 1, 2, 3 bv.), sterkere batterijen, voertuigen.
Je stamina kan je verbeteren door te gaan slapen en bv. voor je uit je kamer vertrekt veel energiedrank te drinken.
Er zijn superveel mogelijkheden ivm wapens en tools, maar dat zal je ontdekken naarmate je vordert en dingen uitprobeert. Zoals de granaten die je van je ontlasting en lichaamsvocht kan maken, hebben een andere uitwerking, ook bij de menselijke vijanden.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3567
Sanity penguin wrote: 11 Oct 2024 07:30 Net als je denkt alles al gehoord of gelezen te hebben over die rare game... granaten van je eigen ontlasting...? :lol:
En lichaamsvocht! :p En je kan sommige monsters wegjagen door erop te plassen. Kojima maakt al je kinderdromen waar.

Als je een originele, ontspannende, soms spannende en af en toe verbazende game wil spelen, Sanity... :q:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3569
Sanity won't lose his sanity :lol:

Als het goed is heb ik vanavond of morgen de platinum in Far Cry 6 en de 20k trophies/400 platinums :silly:

Daarna is tijd om een beetje op te ruimen. Verschillende dingen zijn een kwestie van 1 level ofzo spelen.

Maar dan is het plan om Dead Rising 2 Off the record de overige 42.000 kills te doen en normaal dit weekend ook de laatste 2 co-op challenges voor platinum.
En ergens ook verder met Astro Bot, AC Rogue en Alice in wonderland puzzels.

Benieuwd waar ik daarna uithang qua completion en of de 95% tegen het einde van dit jaar nog haalbaar is :lol:
Image
cron