Re: Wat speel je op dit moment?

3571
Ik moet eerlijk toegeven dat Death Stranding toffer begint te worden na zo'n 10 uur spelen. Ik heb ondertussen eindelijk een ranged wapen gekregen en kan wegen beginnen bouwen zodat ik met een auto kan rijden.
Nu wss wat wegen beginnen bouwen zodat ik overal sneller kan geraken!
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3572
Mr.Wolf wrote: 12 Oct 2024 19:28 Ik moet eerlijk toegeven dat Death Stranding toffer begint te worden na zo'n 10 uur spelen. Ik heb ondertussen eindelijk een ranged wapen gekregen en kan wegen beginnen bouwen zodat ik met een auto kan rijden.
Nu wss wat wegen beginnen bouwen zodat ik overal sneller kan geraken!
Kan je zelf al een truck bouwen?
Het wegen bouwen kan even duren, maar in het begin helpen de aparte stukken al wel om je batterij te sparen.
Ik ben toen even gestopt met pakjes rondbrengen en heb wat mulekampen overvallen. :lol: Gaat sneller.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3573
zenmaster wrote: 12 Oct 2024 19:41
Mr.Wolf wrote: 12 Oct 2024 19:28 Ik moet eerlijk toegeven dat Death Stranding toffer begint te worden na zo'n 10 uur spelen. Ik heb ondertussen eindelijk een ranged wapen gekregen en kan wegen beginnen bouwen zodat ik met een auto kan rijden.
Nu wss wat wegen beginnen bouwen zodat ik overal sneller kan geraken!
Kan je zelf al een truck bouwen?
Het wegen bouwen kan even duren, maar in het begin helpen de aparte stukken al wel om je batterij te sparen.
Ik ben toen even gestopt met pakjes rondbrengen en heb wat mulekampen overvallen. :lol: Gaat sneller.
Nope, kan net een bike van level 2 denk ik bouwen!
Goeie hint trouwens :p
Qua mechanics en alles is het best nog wat zoeken omdat het wel echt een atypische game is, maar nu er een beetje snelheid komt in te zitten is het wel toffer allemaal.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3574
Mr.Wolf wrote: 12 Oct 2024 20:07
zenmaster wrote: 12 Oct 2024 19:41
Mr.Wolf wrote: 12 Oct 2024 19:28 Ik moet eerlijk toegeven dat Death Stranding toffer begint te worden na zo'n 10 uur spelen. Ik heb ondertussen eindelijk een ranged wapen gekregen en kan wegen beginnen bouwen zodat ik met een auto kan rijden.
Nu wss wat wegen beginnen bouwen zodat ik overal sneller kan geraken!
Kan je zelf al een truck bouwen?
Het wegen bouwen kan even duren, maar in het begin helpen de aparte stukken al wel om je batterij te sparen.
Ik ben toen even gestopt met pakjes rondbrengen en heb wat mulekampen overvallen. :lol: Gaat sneller.
Nope, kan net een bike van level 2 denk ik bouwen!
Goeie hint trouwens :p
Qua mechanics en alles is het best nog wat zoeken omdat het wel echt een atypische game is, maar nu er een beetje snelheid komt in te zitten is het wel toffer allemaal.
Ja, inderdaad. Zolang je er geen kan bouwen kan je die van de vijand gebruiken. ;)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3575
zenmaster wrote: 12 Oct 2024 20:21
Mr.Wolf wrote: 12 Oct 2024 20:07
zenmaster wrote: 12 Oct 2024 19:41
Mr.Wolf wrote: 12 Oct 2024 19:28 Ik moet eerlijk toegeven dat Death Stranding toffer begint te worden na zo'n 10 uur spelen. Ik heb ondertussen eindelijk een ranged wapen gekregen en kan wegen beginnen bouwen zodat ik met een auto kan rijden.
Nu wss wat wegen beginnen bouwen zodat ik overal sneller kan geraken!
Kan je zelf al een truck bouwen?
Het wegen bouwen kan even duren, maar in het begin helpen de aparte stukken al wel om je batterij te sparen.
Ik ben toen even gestopt met pakjes rondbrengen en heb wat mulekampen overvallen. :lol: Gaat sneller.
Nope, kan net een bike van level 2 denk ik bouwen!
Goeie hint trouwens :p
Qua mechanics en alles is het best nog wat zoeken omdat het wel echt een atypische game is, maar nu er een beetje snelheid komt in te zitten is het wel toffer allemaal.
Ja, inderdaad. Zolang je er geen kan bouwen kan je die van de vijand gebruiken. ;)
Haha ja, heb er eentje geleend (lees: gestolen), maar het heeft geregend en nu is die stuk haha. Maar heb nu ook wel zo'n wapen van level 2, dus ben best overpowered
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3576
zenmaster wrote: 11 Oct 2024 08:05 En lichaamsvocht! :p En je kan sommige monsters wegjagen door erop te plassen. Kojima maakt al je kinderdromen waar.

Als je een originele, ontspannende, soms spannende en af en toe verbazende game wil spelen, Sanity... :q:
Waarom heb je dit niet eerder gezegd dat dit kon in de game??

Instant buy!! :lol:

FC25 heeft mij volledig geconsumeerd. Hele dagen traden via de companion app, prijzen van spelers en de markt volgen op Futbin en matches spelen. Elke dag (of toch bijna) mijn race in GT7. Meer heb ik geen zin in momenteel.

Iemand al de nieuwe speedlevels in Astro Bot gespeeld? Zou vandaag zijn uitgekomen. Geen idee als er trophies aan vasthangen.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3577
NTGSruler wrote: 17 Oct 2024 22:51 Iemand al de nieuwe speedlevels in Astro Bot gespeeld? Zou vandaag zijn uitgekomen. Geen idee als er trophies aan vasthangen.
Er zijn 6 nieuwe trophies. 1 bronzen per level om er een bot in te redden en 1 zilver om ze allemaal te redden.
https://psnprofiles.com/trophies/29085-astro-bot#DLC-1

Het level zelf heb ik nog niet gespeeld. Ik zag dat er gisteren een update was maar toen ik de game even speelde had ik er niet meer aan gedacht om daar even naar te kijken. Ben het zo vanzelf dus niet tegengekomen.

Op dit moment ben ik met de laatste galaxy bezig en heb ik in de galaxy van de bonuslevels de helft al gedaan.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3579
NTGSruler wrote: 18 Oct 2024 12:27 Ik denk dat je voorlopig maar 1 speedlevel kan doen? Heb de trophy voor het eerste speedlevel behaald maar ik kreeg daarna geen nieuw level vrijgespeeld.
Klopt, elke week komt er 1 nieuw speedlevel uit. Net zoals bij Astro's playroom.

Ik weet alleen even niet of je ze ook kan spelen als je de main story nog niet uit hebt.
Heb er gisteren niet op gelet maar weet dat ik ze ook niet toevallig ben tegengekomen.
Image
cron