Re: PlayStation 5

2373
Vanaf 22 november Black Friday deals. 3x raden: weer geen korting PS+ voor bestaande leden tenzij je naar een hogere tier gaat upgraden.

Benieuwd welke games in sale komen. Hoop dat Spiderman 2 in sale komt. Die game geeft recht op 500 punten (+ punten aankoop) met Playstation Stars. Er zijn nog andere games, maar die heb ik al of interesseren me weinig tot niet.
Image

2374
Ik postte het net ergens ander maar idd... geen sale voor psplus tenzij je een nieuw lid bent (of hebt laten verlopen) of als je een upgrade van tier doet :L:

Mijne verloopt in maart.
Opvallend: Begin deze maand verliep PSPlus van Sora en toen we dat 1 week voor verlopen bekeken had hij daar korting op en dus maar snel verlengd. Maar als ik bij mij keek, had ik die korting niet om te verlengen.
Dus ehm... doen ze tegenwoordig iets van korting als je pas last minute gaat verlengen :?
Image

2375
Kolm wrote: 20 Nov 2024 20:57 Ik postte het net ergens ander maar idd... geen sale voor psplus tenzij je een nieuw lid bent (of hebt laten verlopen) of als je een upgrade van tier doet :L:

Mijne verloopt in maart.
Opvallend: Begin deze maand verliep PSPlus van Sora en toen we dat 1 week voor verlopen bekeken had hij daar korting op en dus maar snel verlengd. Maar als ik bij mij keek, had ik die korting niet om te verlengen.
Dus ehm... doen ze tegenwoordig iets van korting als je pas last minute gaat verlengen :?
Dat laatste heb ik op Reddit ook al vaak gelezen inderdaad.
Image

2376
Kolm wrote: 20 Nov 2024 20:57 Ik postte het net ergens ander maar idd... geen sale voor psplus tenzij je een nieuw lid bent (of hebt laten verlopen) of als je een upgrade van tier doet :L:

Mijne verloopt in maart.
Heb net eens gekeken. Mijne verloopt op 25/01/25. Voor 10 euro kan ik upgraden naar Extra en voor 15 euro naar Premium (maar das dan voor beiden voor de laatste 69 dagen). Mijn Essential is gewoon 72 euro... :L:
Image

2377
NTGSruler wrote: 20 Nov 2024 22:57 Heb net eens gekeken. Mijne verloopt op 25/01/25. Voor 10 euro kan ik upgraden naar Extra en voor 15 euro naar Premium (maar das dan voor beiden voor de laatste 69 dagen). Mijn Essential is gewoon 72 euro... :L:
Dat is ook nog een paar maanden. Wel een leuke datum :P
In het geval van Sora was ongeveer 1 week voor het ging verlopen. Dus misschien is het enkel in de laatste maand of 2 weken ofzo.
Image

2378
Kolm wrote: 20 Nov 2024 23:05
NTGSruler wrote: 20 Nov 2024 22:57 Heb net eens gekeken. Mijne verloopt op 25/01/25. Voor 10 euro kan ik upgraden naar Extra en voor 15 euro naar Premium (maar das dan voor beiden voor de laatste 69 dagen). Mijn Essential is gewoon 72 euro... :L:
Dat is ook nog een paar maanden. Wel een leuke datum :P
In het geval van Sora was ongeveer 1 week voor het ging verlopen. Dus misschien is het enkel in de laatste maand of 2 weken ofzo.
Het is 28/01/25 :lol: Maar inderdaad leuke datum!
Image

2382
NTGSruler wrote: 21 Nov 2024 09:21
zenmaster wrote: 21 Nov 2024 07:29 Ah nice. Dan gaat die van Bol gewoon weer retour. :lol:
Gaat over de Edge hé, niet de gewone Dual Sense. 249,99 dacht ik.
Na je bericht ben ik gaan kijken en bij de gewone staat ook beschikbaar vanaf 10u vandaag. En die op Bol is €20 duurder, dussss. :) Terug ermee.

Dit is nu niet hetzelfde, maar op bv. Zalando lijkt het ook soms alsof ze mij willen naaien. Dan bestel je iets en enkele dagen later is er nog grotere korting. Ook buiten soldenperiodes. Dan stuur ik die eerste gewoon terug en bestel het opnieuw met de betere deal. :q:
Image