Re: Wat speel je op dit moment?

3620
Prince of Persia The Two Thrones...

Ergens in 2011 de game begonnen en 1 trophy gehaald. In Maart dit jaar was ik de game opnieuw vanaf scratch gestart maar kon er niet helemaal inkomen. Paar weken geleden verder gegaan op die savefile en langzaam maar zeker vooruitgang aan het boeken.

Ondertussen bijna aan het einde van mijn eerste playthrough op hard en tegelijk ook zonder doodgaan.
Daarna nog een playthrough op easy en normal want trophies stacken niet :L:
Image

3621
Kolm wrote: 22 Dec 2024 12:25 Prince of Persia The Two Thrones...

Ergens in 2011 de game begonnen en 1 trophy gehaald. In Maart dit jaar was ik de game opnieuw vanaf scratch gestart maar kon er niet helemaal inkomen. Paar weken geleden verder gegaan op die savefile en langzaam maar zeker vooruitgang aan het boeken.

Ondertussen bijna aan het einde van mijn eerste playthrough op hard en tegelijk ook zonder doodgaan.
Daarna nog een playthrough op easy en normal want trophies stacken niet :L:
Als kind deze begonnen, maar nogal redelijk snel gestopt omdat het te moeilijk was op ps2 :D
Image

3623
Nu al een tijdje premium en daardoor speel ik zo veel door elkaar dat ik het zelf eigenlijk niet bijhou… beter speel ik eerst iets uit voordat ik iets nieuws begin. Maaaar speel nu dus The Last of Us voor de zoveelste keer.. en de kids hebben vandaag Dogman gekregen onder de boom. Volop game plezier dus :cool:
Image

3624
Colossus wrote: 25 Dec 2024 20:20 Nu al een tijdje premium en daardoor speel ik zo veel door elkaar dat ik het zelf eigenlijk niet bijhou… beter speel ik eerst iets uit voordat ik iets nieuws begin. Maaaar speel nu dus The Last of Us voor de zoveelste keer.. en de kids hebben vandaag Dogman gekregen onder de boom. Volop game plezier dus :cool:
Extra/Premium is in eerste instantie erg overweldigend als je door de lijst gaat.
I wanna play them all! :D

Zeker de classics bij premium voor de nostalgie :)

Op dit moment met Dead Nation Vita bezig en dan specifiek de DLC trophy voor het bereiken van ronde 10 in endless mode, niet completen van ronde 10 gelukkig. Maar... ik loop altijd vast in ronde 6 en 1 keer 7 gehaald maar dan een stom foutje gemaakt.

Je hebt 3 hoofdpaden waaruit je kan kiezen en je kan nooit het zelfde pad kiezen uit de vorige ronde. 1 pad heb ik heel goed onder de knie maar een ander blijf ik het lastig hebben met het eind gevecht. Ik kom er full health aan en met alles paraat maar... er gaat altijd wel iets stoms mis. Pech dat de grote vijanden net op mij spawnen, dat ik toch vast kom te zitten in de crowd, dat de auto waar ik op schiet toch wat meer nodig had om het alarm aan te gaan, .... Het moet bijna perfect zijn. En dan zou ik die nog is moeten doen in ronde 8 waar er waarschijnlijk nog meer en nog lastigere vijanden zijn :silly:

Oh, en voor je bij ronde 6 bent, moet je steeds opnieuw de eerste 5 rondes doen en dan nog netjes ook zodat je zoveel mogelijk upgrades hebt voor je wapens. Om dan op het einde in een paar seconden weggevaagd te worden :q:

Daarnaast ook nog begonnen met Ghostbusters Spirits Unleashed maar dat is voor als ik wat meer tijd heb.
Image

3626
zenmaster wrote: 06 Jan 2025 21:31 Welke routes neem je altijd?
Ik begin met gewone rifle beetje upgraden en dan ammo capacity van smg beetje.
Dan:
1: armor => selecteer laatste, voorlaatste, laatste item van elke rij.
2: supplies => turret
3: money => turrets volledig upgraden behalve de laatste upgrade van hoeveel ammo ze hebben. SMG zoveel mogelijk upgraden maar clip size laat ik beetje achter met max 5 sterren. Flare probeer ik er 3 te kunnen dragen en dan 1 keer duration upgraden.
4: supplies => rush, als het toevallig rustig is bij de automaat dan neem ik de grenades er nog bij.

5: health => het idee is om een health pack te hebben maar ondertussen geef ik dat al op want als ik dood ga is het van full health naar 0 zonder dat ik de kans heb om te switchen naar het health pack. Health pack staat nog niet geselecteerd omdat ik nog turrets aan het neergooien ben als ik vast geraak.
Eerste stukje bij de poort rustig, dan rush er gewoon door terwijl ik wel wat makkelijke health packs opraap zodat ik aan het einde weer full health ben. End fight is makkelijk als je paar turrets neergooit en op auto's schiet.
Aan het einde kan ik de turrets hun laatste upgrade geven en de SMG ook indien dat nog niet had (behalve clip size)
Vanaf hier hou ik ook 20.000 op mijn rekening om altijd 4 turrets te kunnen kopen.

6: supply => rush naar einde, terwijl ik een paar makkelijke supply crates en auto's open voor gratis SMG ammo.
7: health => ik was zo stom om vlak voor het eind gebied even terug te willen lopen voor een health pack, nooit doen als je de rush methode gebruikt!
8: supply => is het plan tenminste
9: health => is het plan tenminste
Image

3627
Komt goed. Ik deed ongeveer hetzelfde, alleen rush ik nooit. Ik nam veel tijd en schoot alles gewoon kapot. Tenzij net voor een poort nog een cutter aankwam. Als ik wel rushte werd ik wel eens verrast door een back spawn. :silly:
Ik zou toch proberen die med kit mee te nemen. :)
Voor de rest kocht ik weinig. Flares, turrets, rocket launcher, mines, .. Niks van de andere grote wapens.

Jammer ik niet kan meedoen via PS3 ofzo, zou graag samen doen.
Image

3628
Ik doe geen moeite voor de andere wapens. Ik doe eigenlijk zelfs nooit de run van de wapens, altijd supplies. Misschien moet ik die toch is doen om te vergelijken.

Dat van achteren, is iets waar ik me in het begin nog wel is aan liet vangen.
"ooh mooi kistje/auto, laat ik die even pakken" => rusht een hoop vijanden over me :L:
En eigenlijk kan je altijd naar endpoint rushen omdat er tussendoor deuren zijn die achter je dicht gaan of vijanden lijken te despawnen. Bij supplies schiet ik ook vlak voor ik end area in ga, even de auto's vlak voor de helling zodat alles wat achter me aan liep, daar terecht komt. Desnoods een flare erbij als hij die ronde een keer geen alarm heeft.

Ik geloof wel dat op PS3 er mogelijk iets meer vijanden zijn dan op de vita. Maar daar staat tegenover dat het wel erg klein is op het scherm en dat ik het wisselen van wapens met D-pad lastig vind. Zou liever een R2/L2 hebben.
Image

3629
Is nu weer even geleden, maar ik deed denk ik:

SMG + flares upgraden
1. Money
2/3. Supplies -> turrets
3/2. Armor
4. Supplies -> rocket launcher
5. Health -> medkit pakken en proberen tot ronde 9 te houden
6. Supplies
7. Health
8. Supplies
9. Health

Vanaf ronde 5 ipv money/health supplies voor mines of grenades.
En ja, heel traag, tot het grootste gevaar weg is.. :silly: Bij de money route tussen de bosjes kan je zo die jumpers in hun "slaap" uitschakelen.

Zelf ben ik nu "even" met Astro´s Playroom begonnen. Echt leuk en het Playstation Labo is weer nostalgie. :love:
Image

3630
Money in ronde 3 is voor mij eigenlijk helemaal geen probleem. Die jumpers zijn met 1 charged shot van je rifle (met 1-2 power upgrades) al dood. Dat is ook de laatste ronde die ik nagenoeg volledig met rifle doe op end fight na, dat is dan zonder rushen uiteraard.
Maar ik vraag me nu wel af... als je in ronde 3 ipv ronde 1 je armor pakt, krijg je dan betere armor dan in ronde 1?
En krijg je dan minder money in ronde 1 :?
Ik krijg ongeveer 350k in ronde 3 omdat er best veel vijanden zijn die elk ook wat geld geven.

Ik moet ook is kijken want ik dacht dat de rocket launcher onder weapons zat en niet supplies (eerste poort zelfde, maar 2de poort niet).
Ik weet dat ik gisteren even weapons probeerde in ronde 4 en toen ik bij de automaat kwam vielen er plots 3-4 van die grote slashers uit de lucht die ik nog even niet had verwacht :q:.

Het enige probleem bij mij is het eindgevecht van de supply route. Dat kan je ook niet echt traag en van op afstand doen want je springt naar beneden van zo'n ramp en dan moet je er maar mee dealen... In mijn run gisteren kwamen er plots 3 bombers van alle kanten op me af waardoor ze me insloten en die negeerden de flare die ik had gegooid net voor ze op het scherm verschenen en dus nog steeds actief was. Mijn dash werd geblokt door 1 van hen. Full health naar dood in 1 seconde. Had er ook maar eentje, bv degene die langs de flare liep :q:, ook effectief naar de flare gegaan had ik het waarschijnlijk wel overleefd.

Wat bedoel je met 'Vanaf ronde 5 ipv money/health supplies voor mines of grenades.'
Money en health zitten in dezelfde poort dus die kan je niet met elkaar afwisselen. Of bedoel je ipv money de health route doen met dan de supply route als afwisseling? (zo lijkt je lijstje te zijn)
Image