Inmiddels nog maar 2 Legendary bouts te gaan... Er zaten een paar bij (Cait Sith en Tifa - de laatste gek genoeg) die me lang genoeg genomen hebben om te halen, maar we zijn er. Nu vast een beetje begonnen om het verhaal wat verder te spelen op Hard om wat op adem te komen (had alleen de eerste 2 Chapters + Chapter 11 gedaan) en dan maar weer verder...
De Brutal 5 waar jij (@Marty) lang op vast hebt gezeten was bij mij juist in 1x klaar, dankzij een goede setup afgekeken van optinoob...
Re: Final Fantasy VII Remake
272Die heeft altijd goeie guides! Al zijn ze soms wel iets te 'speedrun' voor mijpaveman wrote: 06 Jan 2025 10:52 Inmiddels nog maar 2 Legendary bouts te gaan... Er zaten een paar bij (Cait Sith en Tifa - de laatste gek genoeg) die me lang genoeg genomen hebben om te halen, maar we zijn er. Nu vast een beetje begonnen om het verhaal wat verder te spelen op Hard om wat op adem te komen (had alleen de eerste 2 Chapters + Chapter 11 gedaan) en dan maar weer verder...
De Brutal 5 waar jij (@Marty) lang op vast hebt gezeten was bij mij juist in 1x klaar, dankzij een goede setup afgekeken van optinoob...
Re: Final Fantasy VII Remake
273Zeker! Gaat ook heel snel allemaal, maar goed: de guides op zich zijn erg bruikbaar. Vaak geef ik er toch nog een eigen twist aan, wat beter bij me past, maar over de basis hoef ik dan niet meer na te denken...