Eentje wat ik hier toch wil laten en waarbij ik toch wil zeggen: Told you so!!!!
https://www.pushsquare.com/features/rea ... roportions
Sony heeft terug 2 live service games in ontwikkeling stop gezet. Eentje zou blijkbaar een soort live service God of War game zijn geweest.
Eerlijk: alles wat Sony heeft opgebouwd tijdens de PS3/4 generatie is het met de PS5 generatie kwijt geraakt. Ik denk nu niet direct dat het Playstation-gedeelte bij Sony ten onder zal gaan binnenkort, maar prettig werken zal het daar de laatste tijd niet zijn geweest.
https://www.pushsquare.com/news/2025/01 ... -war-title
Re: Quick News Topic
2867Ja, ze hebben hun zaakjes wel op orde daar... Eerst TLoU online cancellen en dan God of War online gaan maken.
2868En er gaan er nog volgen denk ik. Fairgames bijvoorbeeld.zenmaster wrote: 17 Jan 2025 10:44 Ja, ze hebben hun zaakjes wel op orde daar... Eerst TLoU online cancellen en dan God of War online gaan maken.
2869Nature is healing, boys!
Maar for real... God of War live service??
Heel erg bizar allemaal. Niet moeilijk dat er zo'n leegte is geweest de laatste jaren van first party games.
Wat ik me ook afvraag is of Bend nog wel rendabel is? Die hebben days gone uitgebracht in 2019, nu hun nieuwste project gecanceld. Ik weet ook niet of ze met meerdere games tegelijk bezig zijn, maar als dat niet het geval is, verwacht ik pas tegen '28 of '29 een nieuwe game van.
Denk dat ze veel geleerd hebben van Concord en Suicide Squad
Maar for real... God of War live service??
Heel erg bizar allemaal. Niet moeilijk dat er zo'n leegte is geweest de laatste jaren van first party games.
Wat ik me ook afvraag is of Bend nog wel rendabel is? Die hebben days gone uitgebracht in 2019, nu hun nieuwste project gecanceld. Ik weet ook niet of ze met meerdere games tegelijk bezig zijn, maar als dat niet het geval is, verwacht ik pas tegen '28 of '29 een nieuwe game van.
Denk dat ze veel geleerd hebben van Concord en Suicide Squad