Dit is weer zo een van die games waar ik eigenlijk heel weinig fast travel heb gebruikt! Puur omdat de spelwereld fenomenaal mooi blijft! Denk zelfs de mooiste open wereld game persoonlijk (idem met forbidden west)NTGSruler wrote: 16 Jan 2025 18:25 Eerlijk is eerlijk: Horizon Zero Dawn wordt alsmaar leuker en interessanter. Heb eindelijk ontdekt om wat updates te gaan doen aan pouches en dergelijke. Heb net ook nu 'unlimited travel pack' kunnen kopen. Dus dan moet ik geen travel packs meer craften en kan ik gewoon naar eender welk stuk van de map fast forwarden wanneer ik wil. Toch een pak makkelijker. Heb wel het gevoel dat ik hier nog weken mee bezig ga zijn alleen al met de main game.
Re: Wat speel je op dit moment?
3647Ik geniet van de wereld als ik quests ga doen of gewoon wat rondloop en machines en wildlife ga farmen. Van het één naar het ander deel van de map lopen begon mij serieus te vervelen. Ik ben absoluut een "RPG" noob en Horizon heeft toch wel wat van die elementen (alhoewel heel simpel uiteindelijk maar toch).
Plus ik probeer mijn tijd wat efficiënt te gebruiken om toch vooruit te geraken met de game.
Plus ik probeer mijn tijd wat efficiënt te gebruiken om toch vooruit te geraken met de game.
3648Heb Horizon nog niet gespeeld, maar het hangt er allemaal een beetje vanaf hoeveel werk ze in de omgeving hebben gestoken en of er iets te zien of te beleven is.
Ben zelf nog steeds bezig met NieR: Replicant. Bedankt Marty om mij toch te overtuigen om deze eerst te doen.
De muziek is geweldig, rustgevend. Veel lore, geweldige characters, mooie stijl. Verrassend vuil taalgebruik soms en veel bloed voor een RPG, hilarisch. Heb toch al 30 uur ongeveer gespeeld. De laatste 10 uur vooral vissen, materialen zoeken. Nu bezig met kruisbestuiving van mijn bloemen, afgewisseld met monsters neerhakken. Prachtig.
Ben zelf nog steeds bezig met NieR: Replicant. Bedankt Marty om mij toch te overtuigen om deze eerst te doen.
De muziek is geweldig, rustgevend. Veel lore, geweldige characters, mooie stijl. Verrassend vuil taalgebruik soms en veel bloed voor een RPG, hilarisch. Heb toch al 30 uur ongeveer gespeeld. De laatste 10 uur vooral vissen, materialen zoeken. Nu bezig met kruisbestuiving van mijn bloemen, afgewisseld met monsters neerhakken. Prachtig.
3649Ghostbusters Spirits Unleashed is klaar dus op zoek naar wat nieuws.
De PSVR2 ghostbusters om de series te completen staat wel op de planning als ik me fysiek even wat beter voel.
Het gaat waarschijnlijk eerst Shadow of the Tomb Raider worden.
En nog steeds Dead Nation tussendoor
De PSVR2 ghostbusters om de series te completen staat wel op de planning als ik me fysiek even wat beter voel.
Het gaat waarschijnlijk eerst Shadow of the Tomb Raider worden.
En nog steeds Dead Nation tussendoor
3650Hier ook. Altijd maar korte stukjes. Gisteren nog wat verder geraakt met de "alle loot" trophy. Regelmatig loopt er wel iets fout waardoor je net geen 100% hebt...
Moet je Shadow of the Tomb Raider nog helemaal doen? Of alleen DLC?
3651Ik had in mijn eerste solo run van Dead Nation iets gemist in chapter 4 en ... ik denk 9.zenmaster wrote: 20 Jan 2025 17:48Hier ook. Altijd maar korte stukjes. Gisteren nog wat verder geraakt met de "alle loot" trophy. Regelmatig loopt er wel iets fout waardoor je net geen 100% hebt...
Moet je Shadow of the Tomb Raider nog helemaal doen? Of alleen DLC?
Dus nu langzaam door chapter 4 aan het gaan, elke keer een kort stukje inderdaad. Meestal van checkpoint tot checkpoint. Gelukkig heeft de vita wel een goeie standby modus!
Ik heb Shadow of the Tomb Raider nog nooit gespeeld, dus helemaal te spelen. Daarnet al geïnstalleerd en we gaan het zien!
Normaal was deze samen met de twee Lara Croft games, de laatste van de serie voor mij. Maar toen zijn ze al die PS4/PS5 remasters beginnen uitbrengen
3652Ik moet 4, 9 en 10 nog doen. Net ook weer bij de 4e... 96,xx %.
En in NieR zijn mijn bloemen mislukt...
3653Bij 4 had ik eentje gemist de eerste keer omdat de text guide niet super was. Ergens heb je een brug die je moet activeren met een knop. Als je over de brug loopt dan zie je links onder de brug, aan de kant waar je naartoe loopt, de kist staan. Je moet dan naar rechts en ergens aan de onderkant van het scherm is er dan een gat in het hek en kan je met de trap naar beneden en weer helemaal naar links. Pas op: helemaal rechts is er ook zo'n gat en trap, maar die gaat niet helemaal naar links, die loopt maar tot tegen de eerste trap.zenmaster wrote: 20 Jan 2025 23:45 Ik moet 4, 9 en 10 nog doen. Net ook weer bij de 4e... 96,xx %.
Arme bloemen...
3654Die had ik, maar ik denk ergens een auto ofzo. Soms blijft er zo wat geld "hangen". Of ik moet maar eens een guide gebruiken...
3655Van mijzelf op psnprofiles:zenmaster wrote: 20 Jan 2025 23:45 Ik moet 4, 9 en 10 nog doen. Net ook weer bij de 4e... 96,xx %.
If I read this correctly it seem you are not replanting the pink seeds. You need to replant because once planted it won't change the outcome of the seeds even if you reload your save
This is what i did:
Step 1: Plant all Peach seeds
Step 2: Save your game (you can back up if you want, to the cloud or other save slot)
Step 3: Plant all Pink Seeds
Step 4: Change Time zone, don't need to close the game, leave village, come back and check on flowers
Step 5: If there is a White flower, harvest. If not reload save and repeat from step 3
This took me 2 tries to get a white flower and remember to set your timezone back before loading your save
3656Cheese mate!
Nee Marty bedankt. Maar het waren nog maar de indigo bloemen... De andere verwelkten allemaal na 24u zoals het hoort (gold, blue) en ik kreeg de indigo dan dus dat lukte, maar die bleven gewoon staan. Dus kon er geen seeds van harvesten. Heb jij dit voorgehad?
Ik ben niet zo´n fan van klok aanpassen en toestanden, maar als het na een paar dagen niet lukt, misschien.
Nee Marty bedankt. Maar het waren nog maar de indigo bloemen... De andere verwelkten allemaal na 24u zoals het hoort (gold, blue) en ik kreeg de indigo dan dus dat lukte, maar die bleven gewoon staan. Dus kon er geen seeds van harvesten. Heb jij dit voorgehad?
Ik ben niet zo´n fan van klok aanpassen en toestanden, maar als het na een paar dagen niet lukt, misschien.
3657Nog eentje die ik me herinner:zenmaster wrote: 21 Jan 2025 08:31 Die had ik, maar ik denk ergens een auto ofzo. Soms blijft er zo wat geld "hangen". Of ik moet maar eens een guide gebruiken...
Now go all the way north, returning to the main
street and before going through the checkpoint, check directly south of it for
a hidden [_CRATE #7_]. Now go through the checkpoint.
=> Deze kan je niet zien, enkel als je er naast staat, en dan sta je zelf ook al verstopt achter de vrachtwagen, krijg je een popup van 'press circle to open'.
Zelf gebruik ik deze text guide:
https://gamefaqs.gamespot.com/ps3/97142 ... faqs/67545
3658Geen idee, lang geleden dat ik bij de bloemetjes zatzenmaster wrote: 21 Jan 2025 10:21 Cheese mate!
3659Ondertussen in Dead Nation stage 9 opnieuw gedaan en de perfect loot trophy gehaald.
Ook begonnen aan de campaign op grim en daar de eerste stage gedaan. Vijanden raken je duidelijk wat harder, benieuwd wat dat gaat geven later in de game wanneer er hele hordes op je afkomen. Op normal was dat allemaal nog wel redelijk te doen dus... fingers crossed!
Ook begonnen aan de campaign op grim en daar de eerste stage gedaan. Vijanden raken je duidelijk wat harder, benieuwd wat dat gaat geven later in de game wanneer er hele hordes op je afkomen. Op normal was dat allemaal nog wel redelijk te doen dus... fingers crossed!