We gaan het zien of het nog wat voor mij verbetert. Zoals al aangegeven is de focus op stealth wel iets wat me wel ligt en trekt, dus hopelijk trekt de rest ook nog wat bij. Vooral de productiewaardes vallen me erg tegen. De cutscenes lijken wel PS3/PS4 kwaliteit en het geforceerde Turkse accent... Nee, dankjewel.Sanity penguin wrote: 04 Feb 2025 10:21Ik vond hem wel iets hebben. Terug wat kleiner dan zijn voorganger(s) en meer focus op stealth zoals in de begindagen. Helemaal geen Odyssey of Valhalla in termen van gameplay vond ik. Maar dat vond ik niet noodzakelijk slecht. Ik moet wel zeggen; net door die voorgangers en andere gameplay, duurde het bij mij ook wel even om erin te komen.paveman wrote: 04 Feb 2025 09:58 Hahaha! Tja, er is natuurlijk weinig aan de games gedaan, dus viel te verwachten misschien, maar gek blijft het wel...
Iemand hier die AC Mirage al helemaal gespeeld heeft? Ben daar nu mee begonnen, maar kan er nog echt niet in komen, terwijl de old school AC juist wel echt wat voor mij is. Ben benieuwd of het nog beter gaat worden...
Re: Wat speel je op dit moment?
3692Hier al heel wat verder geraakt in NieR: Replicant. Echt een geweldige game.
Ik moet de 2 ergste trophies nog doen (wapens upgraden) en dan nog uitspelen binnen 15 uur voor de platinum. Ik wou de legendary gardener trophy als laatste houden. Dacht dat je effectief de bloem moest plukken, maar blijkbaar krijg je de trophy ook als je het bloemzaad opraapt... Ze hadden medelijden met de niet zo legendary gardeners denk ik.![coffee :q:](./images/smilies/negeren.gif)
Ik moet de 2 ergste trophies nog doen (wapens upgraden) en dan nog uitspelen binnen 15 uur voor de platinum. Ik wou de legendary gardener trophy als laatste houden. Dacht dat je effectief de bloem moest plukken, maar blijkbaar krijg je de trophy ook als je het bloemzaad opraapt... Ze hadden medelijden met de niet zo legendary gardeners denk ik.
![coffee :q:](./images/smilies/negeren.gif)
3693Hier nog steeds Shadow of the Tomb raider vooral.
Gisteren wel heel snel de online trophies gedaan in WRC Generations.
Er zijn 2 trophies voor coop waarbij je de ene keer de driver moet zijn en de andere keer de co-driver, hierbij heb je iemand anders of een tweede console nodig. De co-driver hoeft niets te doen dus alleen met 2 consoles zou ook prima mogelijk zijn.
Daarnaast zijn er nog 3 ghost gerelateerde trophies en voor het verslaan van een ghost kan je desnoods zelf een slechte tijd neerzetten die die daarna van het leaderboard downloaden om te verslaan voor de trophy.
Het gaat wel een behoorlijke grind zijn om level 150 te halen begreep ik maar met regelmatig een beetje moet dat wel goed komen.
Gisteren wel heel snel de online trophies gedaan in WRC Generations.
Er zijn 2 trophies voor coop waarbij je de ene keer de driver moet zijn en de andere keer de co-driver, hierbij heb je iemand anders of een tweede console nodig. De co-driver hoeft niets te doen dus alleen met 2 consoles zou ook prima mogelijk zijn.
Daarnaast zijn er nog 3 ghost gerelateerde trophies en voor het verslaan van een ghost kan je desnoods zelf een slechte tijd neerzetten die die daarna van het leaderboard downloaden om te verslaan voor de trophy.
Het gaat wel een behoorlijke grind zijn om level 150 te halen begreep ik maar met regelmatig een beetje moet dat wel goed komen.
3694WRC generations staat in sale nu dacht ik? Of vorige sale? In ieder geval getwijfeld, maar ik dacht meh, de zoveelste WRC game
Nog steeds bezig met HZD Remastered. Ik moet nog 2 challenges doen voor de Hunting Grounds maar ik moet eerst wat bunkers gaan verkennen nu. De Hunting Grounds trophies zijn de minst leuke van de ganse game. Heb met geen enkele challenge echt moeite gehad (mss de laatste 2 nu), misschien enkele paar keer moeten herstarten. Ik vind die chalkenges maar meh eigenlijk.
Verder hoop ik bijna alle side quests te hebben gedaan, dan kan ik eindelijk verder met de main game en de bunker in gaan om het geheim van ZD te ontdekken. Dan nog eens uitpluizen met die power cells voor die Weaver suit. Heb er nog 2 nodig denk ik. Maar die zijn ook locked tot ik ergens een punt in de main game bereik.
De game is nu al wat plezanter dan in het begin maar ik heb er nooit een overweldigend gevoel bij gehad om een Sony exclusive te zijn. Ik snak eerder om er klaar mee te zijn. Dan kan ik nog de Frozen Wilds doen en nog eens de main game op Ultra Hard. The Joy!![coffee :q:](./images/smilies/negeren.gif)
![lol :lol:](./images/smilies/t4a_laughing.png)
Nog steeds bezig met HZD Remastered. Ik moet nog 2 challenges doen voor de Hunting Grounds maar ik moet eerst wat bunkers gaan verkennen nu. De Hunting Grounds trophies zijn de minst leuke van de ganse game. Heb met geen enkele challenge echt moeite gehad (mss de laatste 2 nu), misschien enkele paar keer moeten herstarten. Ik vind die chalkenges maar meh eigenlijk.
Verder hoop ik bijna alle side quests te hebben gedaan, dan kan ik eindelijk verder met de main game en de bunker in gaan om het geheim van ZD te ontdekken. Dan nog eens uitpluizen met die power cells voor die Weaver suit. Heb er nog 2 nodig denk ik. Maar die zijn ook locked tot ik ergens een punt in de main game bereik.
De game is nu al wat plezanter dan in het begin maar ik heb er nooit een overweldigend gevoel bij gehad om een Sony exclusive te zijn. Ik snak eerder om er klaar mee te zijn. Dan kan ik nog de Frozen Wilds doen en nog eens de main game op Ultra Hard. The Joy!
![coffee :q:](./images/smilies/negeren.gif)
3695WRC Generations zit bij PSPlus Extra (sinds kort denk ik) en iemand vroeg of er iemand was die kon helpen... Dus ik moet er wel een beetje mee voortdoen voor het geval hij er weer uit gaat! Niet dat ik dan op een paar weken alles moet rushen.NTGSruler wrote: 11 Feb 2025 18:39 WRC generations staat in sale nu dacht ik? Of vorige sale? In ieder geval getwijfeld, maar ik dacht meh, de zoveelste WRC game![]()
De game is nu al wat plezanter dan in het begin maar ik heb er nooit een overweldigend gevoel bij gehad om een Sony exclusive te zijn. Ik snak eerder om er klaar mee te zijn. Dan kan ik nog de Frozen Wilds doen en nog eens de main game op Ultra Hard. The Joy!![]()
3696Aah daarmee! Ja das beetje nadeel dan van Extra dat je er beetje mee moet voort doen. Maar elke dag beetje en je geraakt er wel!
3697Iemand die de Monster Hunter Wilds demo heeft gespeeld? Ik heb het net uitgeprobeerd. Ja ik versta er geen hol van (de gameplay). Het is ook overweldigend alle crafting toestanden. Pas op, ziet er fantastische game uit, personages zijn echt zo goed gemaakt inclusief de monsters. Wordt fantastische game denk ik, maar ik voel gewoon dat ik na een paar uur gefrustreerd ga zijn ermee.
Heb even geen zin in Horizon, dus heb maar Lego DC Super-Villains gedownload. Zijn er nog zoals mij die driekwartier door hun bibliotheek van games scrollen en dan nog niet weten welke game je wil spelen? Ik wil iets chills en makkelijk, maar ook iets waarbij je niet teveel moet nadenken. Mja tis moeilijke keuze.
Heb even geen zin in Horizon, dus heb maar Lego DC Super-Villains gedownload. Zijn er nog zoals mij die driekwartier door hun bibliotheek van games scrollen en dan nog niet weten welke game je wil spelen? Ik wil iets chills en makkelijk, maar ook iets waarbij je niet teveel moet nadenken. Mja tis moeilijke keuze.
3698Oh ja, heb ik vaak voor. En maar scrollen en vaak denken dat ik iets wil spelen om toch te denken als ik op de downloadknop sta van "meh" ![lol :lol:](./images/smilies/t4a_laughing.png)
Nu wel effe de PS5 kwijt aan Mrs. Penguin omdat de nieuwe remake van Tomb Raider uit is![grin :D](./images/smilies/grin.png)
![lol :lol:](./images/smilies/t4a_laughing.png)
Nu wel effe de PS5 kwijt aan Mrs. Penguin omdat de nieuwe remake van Tomb Raider uit is
![grin :D](./images/smilies/grin.png)
3699Haha tis echt raar. Zoveel games te spelen, maar ik heb er dan geen zin in, of ik denk inderdaad meh.
3700Gevoel ken ik! Of dan het spel downloaden, 5 min spelen en dan toch maar verwijderen omdat ik het toch niet voelde om eraan te beginnen hahaNTGSruler wrote: 15 Feb 2025 16:12 Iemand die de Monster Hunter Wilds demo heeft gespeeld? Ik heb het net uitgeprobeerd. Ja ik versta er geen hol van (de gameplay). Het is ook overweldigend alle crafting toestanden. Pas op, ziet er fantastische game uit, personages zijn echt zo goed gemaakt inclusief de monsters. Wordt fantastische game denk ik, maar ik voel gewoon dat ik na een paar uur gefrustreerd ga zijn ermee.
3701De demo niet gespeeld, maar eerder wel een Monster Hunter gespeeld. Was toen hetzelfde bij mij: het verhaal was mij te dun en de gameplay te complex om snel genoeg te kunnen doorgronden om er plezier uit te halen.NTGSruler wrote: 15 Feb 2025 16:12 Iemand die de Monster Hunter Wilds demo heeft gespeeld? Ik heb het net uitgeprobeerd. Ja ik versta er geen hol van (de gameplay). Het is ook overweldigend alle crafting toestanden. Pas op, ziet er fantastische game uit, personages zijn echt zo goed gemaakt inclusief de monsters. Wordt fantastische game denk ik, maar ik voel gewoon dat ik na een paar uur gefrustreerd ga zijn ermee.
Ik scroll regelmatig tijden door de bibliotheek, maar pak dan op een gegeven moment mijn eigen lijst (Excel) erbij, waar ik de geschatte moeilijkheid vanuit trophy guide en tijd tot platinum erbij heb gezet. Dan weet ik gelijk of het chill en makkelijk (en/of kort) of zeg het maar is. En op basis van de titels weet ik alsnog wel een beetje waar ik wel/niet zin in heb. Blijft dat er tussendoor altijd wel een beetje een gevoel is dat ik niet goed weet waar ik zin in heb, juist als je een hele tijd lekker in een bepaalde game hebt gezeten.
3702Ik herinner mij dat ik ooit een Monster Hunter game op de PSP gespeeld heb. Was toen zelfde verhaal. Ik was snel uitgespeeld wegens geen zin om er mij in te verdiepen. Ik weet niet als het aan mijn leeftijd ligt, mijn aandachtscurve die zodanig is afgezwakt door gsm of een combinatie van beiden, maar heb moeite tegenwoordig om mij echt in een game te verdiepen en in vast te bijten. Wellicht komt het ook omdat ik minder tijd heb om te gamen en ik dan niet de ganse tijd de wereld wil gaan redden tegen machines die een bepaalde strategie vragen om gedood te worden, of een guide moet volgen voor collectibles of bepaalde passages te kunnen voltooien zonder vast te zitten.paveman wrote: 17 Feb 2025 09:34De demo niet gespeeld, maar eerder wel een Monster Hunter gespeeld. Was toen hetzelfde bij mij: het verhaal was mij te dun en de gameplay te complex om snel genoeg te kunnen doorgronden om er plezier uit te halen.NTGSruler wrote: 15 Feb 2025 16:12 Iemand die de Monster Hunter Wilds demo heeft gespeeld? Ik heb het net uitgeprobeerd. Ja ik versta er geen hol van (de gameplay). Het is ook overweldigend alle crafting toestanden. Pas op, ziet er fantastische game uit, personages zijn echt zo goed gemaakt inclusief de monsters. Wordt fantastische game denk ik, maar ik voel gewoon dat ik na een paar uur gefrustreerd ga zijn ermee.
Ik scroll regelmatig tijden door de bibliotheek, maar pak dan op een gegeven moment mijn eigen lijst (Excel) erbij, waar ik de geschatte moeilijkheid vanuit trophy guide en tijd tot platinum erbij heb gezet. Dan weet ik gelijk of het chill en makkelijk (en/of kort) of zeg het maar is. En op basis van de titels weet ik alsnog wel een beetje waar ik wel/niet zin in heb. Blijft dat er tussendoor altijd wel een beetje een gevoel is dat ik niet goed weet waar ik zin in heb, juist als je een hele tijd lekker in een bepaalde game hebt gezeten.
![smile :)](./images/smilies/smile.png)
3704Warriors Abyss op het moment. Maar is meer voor tussendoor.
Volgende week namelijk Monster Hunter en de week erop Suikoden
(Zal wel maar 1 platinum zijn op de ps5)
Volgende week namelijk Monster Hunter en de week erop Suikoden
(Zal wel maar 1 platinum zijn op de ps5)
3705Hoe weet je dat Marty? Can't wait for Suikoden! Ben benieuwd hoe de trophy lijst er uit gaat zien