Re: Metalheads Convergence Corner

333
Da_SoldierBE wrote: 23 Mar 2025 15:46 waar/hoe laat, precies veel geshift met mainstage acts en zo
Ja da's klassiek, voor sommige mensen is een bepaalde band meer een headliner, anderen vinden dat dan overdreven. Logisch ook nu de pioniers van het genre ermee beginnen op te houden, wat zijn dan nog de 'echte' headliners?
Ik probeer er nog niet te veel naar te kijken tot als de uurroosters er zijn... Ik heb vooral schrik voor wat met Amenra overlapt (Airbourne speciaal al in de Vooruit in Gent gezien zodat ik ze op Graspop kan missen, maar Apocalyptica zou ik ook echt graag zien). Amenra was zo enorm goed in de Ancienne Belgique donderdag, die wil ik nog wel een paar keer opnieuw zien :)

335
Da_SoldierBE wrote: 05 Apr 2025 17:18 zou wel graag nog tweede festival doen dit jaar, veel interessante line ups trouwens
Nieuwe Machine Head album zal sowieso wel de moeite zijn, dat is de reden waarom ik twijfel aan Alcatraz. Verder vind ik de Alcatraz line-up dit jaar veel minder iets voor mij.
Ik ga wel zien wat er nog op de Gentse Feesten speelt (doorgaans kleinere bands) en Lokerse Feesten misschien :)

337
Da_SoldierBE wrote: 22 Apr 2025 23:54 https://www.graspop.be/en/news/stage-ti ... -announced
nu kan je beginnen plannen :p
Haha inderdaad, altijd spannend. En zoals altijd: wat een vreselijke momenten van overlap... Da's het nadeel van veel verschillende genres goed te vinden natuurlijk. Ergste voor mij is zaterdag: Korn, Amenra, Airbourne en Apocalyptica die tegelijk spelen :dizzy: Net de 4 bands die ik zaterdag het liefst wou zien :gosh:
Voor de rest schuift er soms hier en daar nog wat, zal wel zien :)

344
met0t0 wrote: 07 Jun 2025 12:55
Da_SoldierBE wrote: 07 Jun 2025 00:14 moet er nog worden gekeken voor een kluisje of?
heb zelf nog geen tijd gehad iets voor te bereiden en moet nog skullies kopen en trein tickets en zo :p
Kluisje en party tent al in orde ;)

Ik probeer nog niet naar het weerbericht te kijken... 't Is nog 2 weken, alles kan nog :shh:
als je tijd hebt text me dan eens welke trein je neemt? :p
trouwens denk bijna ik me regenkledij ga terug mogen opbergen