Qua bands die komen of waar/hoe laat ze spelen?
Ik vind het er goed uitzien, maar natuurlijk zal het 's avonds terug problemen geven met de afsluiters van de verschillende podia waar ik altijd meerdere tegelijk van zou willen zien
Qua bands die komen of waar/hoe laat ze spelen?
Ja da's klassiek, voor sommige mensen is een bepaalde band meer een headliner, anderen vinden dat dan overdreven. Logisch ook nu de pioniers van het genre ermee beginnen op te houden, wat zijn dan nog de 'echte' headliners?
Nieuwe Machine Head album zal sowieso wel de moeite zijn, dat is de reden waarom ik twijfel aan Alcatraz. Verder vind ik de Alcatraz line-up dit jaar veel minder iets voor mij.Da_SoldierBE wrote: 05 Apr 2025 17:18 zou wel graag nog tweede festival doen dit jaar, veel interessante line ups trouwens
Haha inderdaad, altijd spannend. En zoals altijd: wat een vreselijke momenten van overlap... Da's het nadeel van veel verschillende genres goed te vinden natuurlijk. Ergste voor mij is zaterdag: Korn, Amenra, Airbourne en Apocalyptica die tegelijk spelenDa_SoldierBE wrote: 22 Apr 2025 23:54 https://www.graspop.be/en/news/stage-ti ... -announced
nu kan je beginnen plannen![]()
Kluisje en party tent al in ordeDa_SoldierBE wrote: 07 Jun 2025 00:14 moet er nog worden gekeken voor een kluisje of?
heb zelf nog geen tijd gehad iets voor te bereiden en moet nog skullies kopen en trein tickets en zo![]()
als je tijd hebt text me dan eens welke trein je neemt?met0t0 wrote: 07 Jun 2025 12:55Kluisje en party tent al in ordeDa_SoldierBE wrote: 07 Jun 2025 00:14 moet er nog worden gekeken voor een kluisje of?
heb zelf nog geen tijd gehad iets voor te bereiden en moet nog skullies kopen en trein tickets en zo![]()
Ik probeer nog niet naar het weerbericht te kijken... 't Is nog 2 weken, alles kan nog![]()
Het zal eerder bakken en braden zijnDa_SoldierBE wrote:bakken en braden, of verzuipen is de vraag
Ziet er ook een leuk festival uit als het goeie coverbands zijnRoyVdW wrote: 10 Jun 2025 12:30 GMM ga ik dit jaar niet. Wel Rock Valley in Landgraaf.
Sent from my EB2103 using Tapatalk