Re: Wat speel je op dit moment?

3811
Ehm... ik ben met sommige hard get there's echt wel ff bezig geweest en dus ook nog is veel challenges. Allemaal XP daarvan gekregen terwijl ik bezig was.
Daarna ben ik een avondje aan het prullen geweest om dat script te maken waardoor ik ook nog XP kreeg. Dat script ging in 25-30 seconden ofzo een volledig rondje doen vanaf run starten knop duwen tot run doen tot helemaal opnieuw bij tonen run starten knop. Veel sneller kan het niet.

Ik zou het moeten opzoeken, het staat hier misschien wel ergens op het forum, maar staat me bij dat 1 nacht niet genoeg was om tot level 100 te geraken. Ik zie wel dat er ongeveer 2 weken zaten tussen de voorlaatste trophy en dan level 100 als laatste trophy voor de platinum :?
Image

3812
paveman wrote: 23 May 2025 15:04 Mee eens ruler! Ik ben uiteindelijk afgehaakt op de Hard get there's. Bull Ring en laatste level miste ik uiteindelijk nog.
Ik herinner mij zoiets ja :lol: Ik zou het toch nog eens opnieuw proberen, je weet maar nooit. Als ik zo ver geraak zoals jij dan zal ik al tevreden zijn. Maar dan hoop ik die laatste ook te kunnen!

Nu GT5 is Suzuka Vettel Challenge mij ook nooit gelukt... Dus ja.
Voor de moment amuseer ik mij met de game, tis echt lang geleden dat een game mijn nog echt eens zin gaf om er mee verder te doen. Waar we er dan mee stranden zien we wel.

Kolm: oh maar daar twijfel ik niet aan. Maar om de game dan nog eens opnieuw te doen.. Nee dank u! :lol:
Als je alle hard to get there's kunt, dan is level 100 gewoon een fait divers om te doen naar mijn mening.
Image

3816
Marty wrote: 27 May 2025 19:12 Complete editie gekocht? Of alleen de basis game?

Je armen maken overuren
Basis en twee packs (andere songs lagen ons niet zo).
Heb wel wat moeite met die classic mode (met echt drumstel voor je). Gisteren wel ontdekt dat je die in hoogte enzo kan verstellen dus dat helpt maar ik zit wat gewrongen tussen rechtstaan en zitten.

Die arcade mode kan ik beter staande en heb de indruk dat classic ook wel beter staande gaat. Ik vind zittend gewoon zo bizar. Mijn knieën zitten ook meestal wat in mijn weg. Al kan dat natuurlijk ook gewoon aan onze zetel liggen :lol:
Image

3818
Als jullie nog op zoek zijn naar wat meer overuren voor je armen: Kayak VR: Mirage! :lol:

Daar ben ik afgelopen weekend mee begonnen en enerzijds is het leuk en anderzijds denk ik dat het zo frustrerend gaat worden om de laatste 2 races te doen. Endurance op Antarctica heb ik nog niet geprobeerd, maar de Olympic race wel en daar kom ik niet eens tot aan het vierde checkpoint. Je moet dan keren en tegen de stroom in maar voorlopig is het me nog niet gelukt :L:

Verder heb ik gisteren Ratchet and Clank 2 op de vita uitgespeeld dus nu verder met 3. De trilogy op vita uitspelen is een beetje het hoofddoel qua gaming op dit moment.

Daarnaast ook nog wat Doom 2016 xp grinden in de multiplayer voor de laatste 2 online trophies en ook de online trophies van Doom Eternal PS5 gedaan.

En dan was er iemand die alle online trophies voor WRC7 en hoger wilde doen en dan vooral de PS5 versies van de latere games. Ik was zelf al bezig met WRC Generations maar nu dus ook met de online van 7, dat was de laatste wat langere online. Vanaf 8 is het vaak maar een paar stages.
Bleek alleen dat de laatste (EA sports WRC) 116GB nodig had voor installatie en na installatie 114GB zou zijn :O
Die moet dus even wachten tot er wat andere dingen uitgespeeld zijn :q:

Samenvatting: Beetje 'kill your completion' gedaan in de laatste 3-4 weken :q:
Van 94.75% naar 94.07% op dieptepunt maar dan kan nog meer (of minder) worden als WRC 9 en 10 voor PS5 erbij komen.
Image

3820
Sanity penguin wrote: 27 May 2025 20:08 @Kolm: is dat dan echt gewoon de hele tijd van kant wisselen en pendelen? :lol:
Als je heel rustig wilt peddelen dan is het idd afwisselend ene en dan andere kant. Dat is prima voor de dingen waar je bv een zwemband naar open water moet krijgen.
Maar als je snel wilt zijn dan wordt het iets van: controllers voor je houden en dan je armen bewegen alsof je met je handen aan het fietsen bent. En dat is voor die races wel nodig. Meestal ben ik altijd zo bezig omdat ik merkte dat ik veel op de zetel naast me aan het kloppen was. Je kan wel je zithoogte in de kayak wat aanpassen maar eigenlijk zou je op een stoel moeten zitten of moeten rechtstaan als je 'normaal' zou willen peddelen.
Image

3821
Moet geweldig zijn voor andere die er staan op te kijken. Ik speel vaak VR met mijn dochter en is altijd grappig om te zien :D
Voorlopig geef ik wel nog de voorkeur aan Beat Saber, misschien ook gewoon omdat ik dat meer onder de knie heb en makkelijk songs op de hoogste moeilijkheid aankan. Had paar normals geprobeerd in classic mode van Smash drums en wist al niet waar ik het had. Lijkt mij ook een moeilijker systeem om correct te tracken omdat ze zo snel op elkaar volgen en je dan nog in de gaten moet houden hoe hard je sommige mag/moet raken.
Image

3823
Ik merk dat ik de laatste jaren altijd in december en januari enorm veel zin heb om te gamen. En nadien zwakt het weer wat af, vaak door minder tijd ook.

Maar ik heb me de afgelopen maanden enorm geamuseerd met Astro Bot. Heel graag had ik de platinum behaald, maar het lukt me maar niet om dat laatste level te overkomen.

Zodanig fan van Astro Bot dat ik me ook tweedehands een PlayStation VR (1) headset heb aangeschaft, samen met Astro Bot Rescue Mission. Ook dat was een hele fijne ervaring, al moet ik toegeven dat ik die sessies vaak maar een half uurtje volhoud (lichte hoofdpijn).

Ook de vita nog even vanonder het stof gehaald, nadat ik op de PS5 Asphalt Legends Unite speelde. Niet de meest kwalitatieve games, maar ik houd wel van een arcade racer (veel meer dan van een realistische racer). Op de vita kocht ik dan ook de Asphalt: Injection game, was fijn om de vita nog eens te gebruiken. Blijf een fantastische handheld.

Verder ook af en toe eens It Takes Two aan het spelen, fantastische game maar de wederhelft heeft het niet altijd even makkelijk :lol:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

3824
Hey Dividedx, leuk je nog eens te horen.

Voor Astro Bot misschien eens een guide of walk/playthrough bekijken voor het laatste level? Vaak kan dit al wat verduidelijken wat de volgende stappen zijn of hoe je een bepaald stuk best aanpakt Verder is het vooral volharden vond ik. Heb er ook best wat last mee gehad met het laatste level (trouwens iets wat ik jammer vond aan één van de leukste games die ik gespeeld heb), maar na een tijd lukte het mij altijd om wat verder te komen. Uiteindelijk zal het wel lukken om het einde te halen.
Image