Als jullie nog op zoek zijn naar wat meer overuren voor je armen: Kayak VR: Mirage!
Daar ben ik afgelopen weekend mee begonnen en enerzijds is het leuk en anderzijds denk ik dat het zo frustrerend gaat worden om de laatste 2 races te doen. Endurance op Antarctica heb ik nog niet geprobeerd, maar de Olympic race wel en daar kom ik niet eens tot aan het vierde checkpoint. Je moet dan keren en tegen de stroom in maar voorlopig is het me nog niet gelukt
Verder heb ik gisteren Ratchet and Clank 2 op de vita uitgespeeld dus nu verder met 3. De trilogy op vita uitspelen is een beetje het hoofddoel qua gaming op dit moment.
Daarnaast ook nog wat Doom 2016 xp grinden in de multiplayer voor de laatste 2 online trophies en ook de online trophies van Doom Eternal PS5 gedaan.
En dan was er iemand die alle online trophies voor WRC7 en hoger wilde doen en dan vooral de PS5 versies van de latere games. Ik was zelf al bezig met WRC Generations maar nu dus ook met de online van 7, dat was de laatste wat langere online. Vanaf 8 is het vaak maar een paar stages.
Bleek alleen dat de laatste (EA sports WRC) 116GB nodig had voor installatie en na installatie 114GB zou zijn
Die moet dus even wachten tot er wat andere dingen uitgespeeld zijn
Samenvatting: Beetje 'kill your completion' gedaan in de laatste 3-4 weken

Van 94.75% naar 94.07% op dieptepunt maar dan kan nog meer (of minder) worden als WRC 9 en 10 voor PS5 erbij komen.