Re: Quick News Topic

2988
paveman wrote: 05 Jun 2025 08:30 Heel blij dat IO met 007 bezig is, ben erg benieuwd!
Zelfde hier. Het had wat een Uncharted/007 gevoel. Wil wel eerst wat gameplay zien van de game.

Verder was het eigenlijk een redelijk sterke SoP vond ik. Nieuwe levels Astro Bot (kan ik de game terug opnieuw installeren), de fighting game op het einde is blijkbaar soort first party game. Had ik geen idee van.

In juli is er een gameplay reveal/uitleg van Ghost of Yotei.

Lumines Arise vond ik fantastische trailer, maar ik ga die laten voor wat het is denk ik. De game wordt volgens mij aartsmoeilijk.

Er waren nog heel wat mooie aankondigingen zoals MK legacy collection ( alle MK games ooit denk ik), FF Tactics en Silent Hill 2 en 3 en nog wat andere die naar classic games komen.

De SoP is zeker het bekijken waard vind ik.
Image

2989
Was degelijk gisteren! Voelde eindelijk aan alsof ze nog eens een beetje konden laten zien. Ik had alleen wel een teaser op het einde verwacht van Wolverine. Nu voelde het einde wel wat misplaatst aan met die fighter game :p
Image

2991
NTGSruler wrote: 05 Jun 2025 10:02
paveman wrote: 05 Jun 2025 08:30 Heel blij dat IO met 007 bezig is, ben erg benieuwd!
Zelfde hier. Het had wat een Uncharted/007 gevoel. Wil wel eerst wat gameplay zien van de game.
Toen ik die 007 zag, moest ik in eerste instantie aan Hitman denken, de laatste trilogy die uitgekomen is. Ik had nog niet eerder gekeken naar iets van 007 (wel titels zien langskomen laatste week) dus dacht heel even een nieuwe hitman of extra DLC ofzo. De artistieke stijl is echt precies hetzelfde en ook sommige dingen qua cutscenes/acties.
Dan kwam er ergens 'IO interactive' in beeld en dacht ik: 'Aha, dat verklaart het!'
Laatste Hitman games zijn ook van IO Interactive.

Hierdoor heb ik plots wel interesse in de game waar ik het daarvoor dus niet echt had :lol:
Image

2992
Klopt helemaal. Zoals ik zei wil ik eerst wel wat gameplay van de game zien. Het verhaal zelf vind ik wel interessant. In de trailer werden er wel constant gimmicks gebruikt (of getoond), dus beetje benieuwd hoe dat gaat werken. Ook benieuwd wanneer deze gaat releasen want GTA VI wordt denk ik de game waar ik het meeste uurtjes zal aan spenderen in 2026.
Image

2996
met0t0 wrote: 07 Jun 2025 12:59 Die nieuwe James Bond-game ziet er wel goed uit :)
Het blijft jammer dat de grote gameshows met aankondigingen (zoals E3 en Gamescom) uitgestorven zijn, maar de SoP is toch ook al iets.
Deze laatste SoP heeft kwa aantal kijkers de E3 van het jaar XXXX blijkbaar overtroffen. Dus er kijken zéér véél mensen naar die SoP, alleen hebben velen onrealistische verwachtingen. Denken dat er elke nieuwe SoP een Uncharted en GoW zullen worden aangekondigd.
We mogen al blij zijn dat we van de meest getoonde games een indicatie van releasedatum kregen.
Image

2997
NTGSruler wrote: 07 Jun 2025 13:51
met0t0 wrote: 07 Jun 2025 12:59 Die nieuwe James Bond-game ziet er wel goed uit :)
Het blijft jammer dat de grote gameshows met aankondigingen (zoals E3 en Gamescom) uitgestorven zijn, maar de SoP is toch ook al iets.
Deze laatste SoP heeft kwa aantal kijkers de E3 van het jaar XXXX blijkbaar overtroffen. Dus er kijken zéér véél mensen naar die SoP, alleen hebben velen onrealistische verwachtingen. Denken dat er elke nieuwe SoP een Uncharted en GoW zullen worden aangekondigd.
We mogen al blij zijn dat we van de meest getoonde games een indicatie van releasedatum kregen.
Alleen wordt er bijna geen enkele moment meer iets groots aangekondigd :P En allemaal dankzij de misplaatste visie dat live service games de toekomst waren.
Vond de summer game fest eigenlijk best wel goed dit jaar! Maar mede ook dankzij resident evil 9 en nog enkele andere games de de revue gepasseerd zijn die interessant leken.
Image

2998
Heb snel even een overzicht gezien van de summer game fest, zaten kwalitatieve games tussen.

Voor grote aankondigingen bij Sony: is het daarvoor niet dat we Showcases hebben? Ipv SoP? Een gameplay deep dive van Ghost of Yotei in juli is toch ook al een grote aankondiging denk ik. En dan de fighting game op het laatste... Denk dat er velen deze reveal onderschatten. Ook in combinatie met Sony hun eigen figting stick. Ik ben zelf nu geen grote fighting game fan (buiten de occassionele MK vroeger) maar met Marvel Tokon Fighting Souls hebben ze mogelijks eindelijk een goede live service game in huis (Naast Helldivers II, maar das 3th party dacht ik). Benieuwd wat ze van deze game gaan maken. Release is voorzien in 2026. Met GTA VI wordt 2026 een lastig jaar voor ontwikkelaars om hun games na de maand mei verkocht te krijgen :lol:
Image

2999
Wat ik ook nog wou meegeven: Er is een demo van Nioh 3 beschikbaar. Enkel te downloaden/spelen tot en met 18 juni. Ik dacht dat er hier misschien wel mensen in die game geïnteresseerd zouden zijn.

Er is er ook eentje van Cairn, de pas aangekondigde game waarin je bergen moet beklimmen.
Image

3000
Mr.Wolf wrote: 07 Jun 2025 19:21Alleen wordt er bijna geen enkele moment meer iets groots aangekondigd :P
Dat gevoel heb ik ook wel wat, daarom dat ik een beperkt aantal events met meer grote aankondigingen leuker vond. Natuurlijk kunnen ze inderdaad niet altijd een nieuwe God of War of Uncharted aankondigen, maar ik herinner mij die aankondigen wel allemaal veel beter :)