Re: Quick News Topic

3031
Sora_Lizard wrote: 25 Sep 2025 10:19 Ik kan mij goed vinden in de review van Ruler over de State of Play van 24 sep. Ik moet er echter wel direct aan toevoegen dat ik me nu nog ouder voel dan ik al ben. :L: Vrijwel alle games lijken in een tempo te gaan die ik echt niet meer kan volgen. :cry:
Ik game dan ook vrijwel niet meer. Jammer maar helaas, ik wens iedereen nog heel veel plezier met zijn of haar PlayStation :cool: ^^
Hey Sora bedankt voor je eensgezindheid!

Ah die Hidden Cats games die Kolm speelt of de woord puzzelgame, dat kan je toch nog?

Anders eens ten rade gaan bij Marty. Die heeft een game waar je maar met 1 arm hoeft te spelen :D
Image

3033
NTGSruler wrote: 25 Sep 2025 10:41
Sora_Lizard wrote: 25 Sep 2025 10:19 Ik kan mij goed vinden in de review van Ruler over de State of Play van 24 sep. Ik moet er echter wel direct aan toevoegen dat ik me nu nog ouder voel dan ik al ben. :L: Vrijwel alle games lijken in een tempo te gaan die ik echt niet meer kan volgen. :cry:
Ik game dan ook vrijwel niet meer. Jammer maar helaas, ik wens iedereen nog heel veel plezier met zijn of haar PlayStation :cool: ^^

Ah die Hidden Cats games die Kolm speelt of de woord puzzelgame, dat kan je toch nog?

Anders eens ten rade gaan bij Marty. Die heeft een game waar je maar met 1 arm hoeft te spelen :D
It never ends... :lol:
Image

3034
Marty wrote: 25 Sep 2025 12:04
NTGSruler wrote: 25 Sep 2025 10:41 Hey Sora bedankt voor je eensgezindheid!

It never ends... :lol:

Dan word je heel oud . . . ^^
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

3035
paveman wrote: 25 Sep 2025 11:46 Voor mij doet alleen de Remake van Deus Ex ertoe. Rest niet zo boeiend, wat ik tot nu toe gezien heb...
Die vond ik ook wel leuk. Al heb ik het steeds moeilijker met al die remakes tegenwoordig en zeker die oldschool games.

Geen Wolverine fan? :lol: Ik vond die echt wel bruut, maar is weer zo'n game die ik later ergens in sale ga oppikken. Heb ik met alle Spiderman games ook gedaan.
Image

3036
Meh, lokt me niet inderdaad. Kan er ook mee te maken hebben dat ik niet echt in de Spiderman games kon komen. Beetje oppervlakkig of zo. En op een of andere manier heeft de gameplay, op de Spyro games na, van Insomniac games me nooit echt gelegen. R&C is totaal niet mijn ding (terwijl Jak & Daxter wél helemaal mijn ding is), Resitance was het niet voor mij, Spider-man dus niet.... Vandaar dat ik erg skeptisch ben.
Image

3038
NTGSruler wrote: 25 Sep 2025 10:41

Waar denk je dat al die hidden cats games en hidden object games op zijn profiel vandaan komen! :lol:
Hij heeft er denk ik al meer van mijn backlog gespeeld dan ik zelf heb gespeeld.

Verder moet ik zeggen dat het inderdaad allemaal wel erg snel en flitsend moest zijn. Alsof ze daarmee proberen de mensen te overtuigen van hun game. Of het in werkelijkheid ook de hele tijd zo is, is nog even afwachten. Voor mij hoeft het ook niet noodzakelijk.

Bij The seven deadly Sins kreeg ik een beetje een Ni no kuni gevoel en dat was denk ik ook de enige wat rustigere 3D game.

Image

3039
@Paveman: ok kan ik wel begrijpen. Ik heb Spiderman Remastered en Miles Morales gespeeld en ik was er ook niet weg van. Goede games dat wel. Ik heb nog Spiderman 2 te doen.
Wolverine ziet er bruut uit maar je kan het ergens wel zien dat het wat mee heeft van de Spiderman games.

@Kolm: ik heb hetzelfde gevoel. Grotendeels bezig met Ghost of Tsushima en de game speelt gewoon super aangenaam. De rustmomenten in de game zijn fantastisch. Zit nu halverwege de story, maar ben ondertussen ook al de map volledig aan het vrijspelen en collectibles aan het verzamelen.
Dus ja games hoeven voor mij ook niet per se snel of flitsend te zijn.

Welkom in de tiktok generatie :lol:
Image

3041
SoP's beginnen wel een herkenbaar formaat te hebben :p
Een best goed begin, zwakt het wat af en tonen ze voornamelijk Aziatische games en dingen die minder m'n ding zijn. Ze zwieren er nog de ps + games van de maand bij en eindigen dan met de aankondiging van de grote exclusive van volgend jaar :p
Wedden dat ze volgend jaar de SoP gaan eindigen met gameplay van Intergalactic?
Goed, ik ben zeer hyped voor Wolverine! Hoop alleen niet dat ze er een souls like lite van gaan maken.
Image

3042
Ik blijf toch de tijd missen dat alles voornamelijk op E3 en Gamescom werd aangekondigd, dat maakte het iets overzichtelijker :lol:
Een van de redenen waarom ik nog altijd geen PS5 heb, is omdat ik er minder de noodzaak toe voel. Er zijn een stuk minder exclusieve games die echt enorm de moeite zijn, heb ik de indruk. Hoe dan ook blijft er natuurlijk nog genoeg te spelen :)

3043
Phew, EA is opgekocht/uitgekocht door een groep investeerder uit onderandere Saudi-Arabië.
Met de 55 miljard dollar is het ook meteen de grootste 'buyout' van aandelen om een bedrijf te verkrijgen.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/09/29 ... -de-beurs/

Ik hoop alleen dat het geen Embracer debacle wordt. Niet dat ik nu echt heel warm loop voor de grote franchises van EA zoals Call of Duty en voorheen FIFA, maar ze hebben dacht ik toch ook nog allerlei andere licenties die schreeuwen om een nieuwe game.
Image

3045
paveman wrote: 30 Sep 2025 11:43 Zoals degene waar je nu mee bezig bent: Mass Effect. NfS, Dragon Age.
Dat zijn er inderdaad een paar. Maar zowel Mass Effect, Dragon Age en zelfs NFS dacht ik, zijn de laatste games niet echt heel warm onthaald.

Uiteindelijk zullen we pas over een paar jaar weten wat het resultaat is. Bij Embracer heeft het ook even geduurd voor we wisten wat de gevolgen precies waren.
Image