Met Nioh had ik vakantie
En staat 80 uur op de teller
Maar Nioh 3 is veel makkelijker dan Nioh 1&2. Maar dat komt door de nieuwe ninja style die er in zit. Ben je veel sneller mee en ipv perfect parries kun je gewoon dodgen.
Alleen Final boss kostte me wat meer moeite. Had andere mensen kunnen oproepen maar dacht nee dit kan ik wel alleen.
Benieuwd of ik DQ7 uitgespeeld heb voordat Crimson Desert uit komt.
Kolm wrote: 07 Mar 2026 22:35
Is dat die in dat level waar die trams ook rijden? Met die pier en die bal die je van de pier moet rollen?
Ik geloof dat ik daar een skitch richting de start heb gedaan, maar dan iets voor de bocht loslaten zodat ik een wall plant kon doen op de muur om om te keren en een andere auto te doen.
Wel eventjes mee bezig geweest, maar eigenlijk kwestie van beetje geluk hebben dat het uitkomt met de auto's.
Verder: voor de solo tour goals kan je ook gewoon mods aanzetten, denk er gewoon aan om ze uit te zetten als je challenges gaat doen.
Vooral op dat gevangenis eiland, die lange skitch achter dat toeristenkarretje is gewoon lastig zonder perfect skitch mod en je moet het 30 keer in totaal doen. Zijn gezeur ben je dan echt wel zat!
Ja, ik ben nu vooral veel met mods aan aan het spelen. Zeker voor alle solo tours een must. Inderdaad alleen voor de expert challenges niet te doen.
Ik heb nu London en LA geprobrobeerd voor het skitchen met 2 voertuigen, zal die met die pier hier eens voor proberen, misschien dat dit meer succes geeft. Als het me in relatief korte tijd lukt ga ik daar alsnog wel voor, maar geen zin om daar uren mee aan het stoeien te zijn...
God of War Ragnarök, de Valhalla DLC. Echt zeer straf gemaakt, leuk om zo'n sterke combo van gevechten en verhaal te hebben. Een soort flashback op het volledige verhaal van Kratos
Deus Ex Mankind Divided.
Hele tijd terug de Breach Mode trophies gedaan. Nu dus de story begonnen (en er zijn nog 2 story DLC's ook).
Maar jongens wat is deze game verwarrend. Ik geraak er niet aan uit. Allez ik hoop dat ik morgen nu verder kan. Paar uur aan missie 2 gezeten puur omdat er een missable trophy is (bijna alle trophies zijn missable in deze game). Ik was ook niet zeker als ik hier kon terugkomen. Heb nu dus eindelijk de missable trophy gedaan en hopelijk kan ik morgen nu gewoon missie 3 gaan doen met alle e-books (collectables, die in sommige missies dan ook maar 1 keer te verzamelen vallen anders mag je volledig opnieuw starten) te verzamelen. Om dan hopelijk terug te kunnen keren naar het "Prague gedeelte" om dan deze e-books te zoeken. Tis nogal wat gegoochel om alles bij te houden. Zelfs met een step voor step guide via playstationtrophies.
THPS3+4 is eindelijk klaar dus nu even denken over wat het volgende is
Waarschijnlijk ga ik eerst verder met WRC4. Deze game had ik gebruikt om op te vullen naar 22k trophies en ondertussen heb ik nog maar 4-6 rallies nodig voor wereldkampioen in WRC career en daarna nog is 5 rallies voor de laatste trophies die niks met de career te maken hebben. Zou dus niet al te lang meer op zich mogen laten wachten
Sanity penguin wrote: 16 Mar 2026 09:27
Begonnen aan Epic Mickey Rebrushed; leuke game op eerste zicht.
Ik weet dat ik die game ooit op de Wii heb gespeeld, maar er niet helemaal in kon komen door de joystick die niet in een rondje maar in een zeshoek draait
Kort na release op PS5 de game gespeeld en ik vond het een leuke game!
Je wordt niet de hele tijd plat gegooid met allerlei dingen, gewoon simpel, beetje collectibles, beetje upgrades, duidelijke goals, ...
Ergens vond ik dat toch gewoon charme hebben!
Als je voor de platinum gaat, dan moet je wel even opletten dat je 1 run doet waarbij je alles verft en een andere waar je alles thinned. En ook iets met die donald duck/... robots in de ene wel zoeken en bouwen en in de andere niet.
Deze trophies was het enige wat een beetje jammer was.
NTGSruler wrote: 15 Mar 2026 20:31
Deus Ex Mankind Divided.
Hele tijd terug de Breach Mode trophies gedaan. Nu dus de story begonnen (en er zijn nog 2 story DLC's ook).
Maar jongens wat is deze game verwarrend. Ik geraak er niet aan uit. Allez ik hoop dat ik morgen nu verder kan. Paar uur aan missie 2 gezeten puur omdat er een missable trophy is (bijna alle trophies zijn missable in deze game). Ik was ook niet zeker als ik hier kon terugkomen. Heb nu dus eindelijk de missable trophy gedaan en hopelijk kan ik morgen nu gewoon missie 3 gaan doen met alle e-books (collectables, die in sommige missies dan ook maar 1 keer te verzamelen vallen anders mag je volledig opnieuw starten) te verzamelen. Om dan hopelijk terug te kunnen keren naar het "Prague gedeelte" om dan deze e-books te zoeken. Tis nogal wat gegoochel om alles bij te houden. Zelfs met een step voor step guide via playstationtrophies.
Dat is inderdaad erg vervelend, om alle missables goed bij te houden. Maar gaat richting het eind van de game wel een stuk beter worden. De game zelf: love it!!
paveman wrote: 17 Mar 2026 17:13
Wauw! Gefeliciteerd! Mooie voor de 450/22.000...
De challenges zijn misschien wat makkelijker, maar die 2x skitchen blijft (te) lastig voor mij. Heb het nu in het SF level geprobeerd (die jij aangaf), maar kwam niet verder van 100k t.o.v. 2mio...
Ik reageer even hier
Onderstaande video vanaf 1 minuut ongeveer was mijn inspiratie.
Maar ik deed een paar dingen anders om het makkelijker te maken:
- Niet de hele tijd van de ene naar de andere kant springen en flippen met kleine grinds om je multiplier op te hogen, dat is voor pro's die 100 miljoen willen halen, 2 miljoen kan ook simpeler:
Doe op die rails/stoepranden altijd 1 lange special grind zonder button bashen om je base score snel op te hogen. Je multiplier kan je ook ophogen door op het einde van je combo in een manual te gaan (eventueel nog heel even een special manual voor wat extra base score, maar hoeft niet) en dan button bashen om van trick te wisselen.
Meestal ging ik naar handstand en dan vierkantje spammen voor een handstand flip wat vrij snel ging in vergelijking met andere dingen en dit tot ik genoeg punten had.
Je moet ergens uitkomen met een basescore tussen 40k x 50 multiplier of 50k basescore x 40 multiplier. Ik vond de 50k basescore altijd makkelijker.
- Probeer ergens aan het begin voor een skitch of na een skitch als je veel snelheid hebt, een 900 te doen, dat geeft al een grote boost voor je basescore. Helemaal als je daar een 180 of 360 van kan maken en switch geeft het ook nog net wat extra.
- Ik begon dus aan de andere kant van het level/spoor en deed dan een wall plant op het gebouw rechts van je als je start. Of misschien ben ik wel die quarter pipe op gegaan voor een special trick zoals hij aan het einde doet.
- Zorg dat je max stats hebt, dat maakt alles altijd makkelijker, behalve die manual goal over die sketchy platen in dat level
paveman wrote: 17 Mar 2026 17:16
Dat is inderdaad erg vervelend, om alle missables goed bij te houden. Maar gaat richting het eind van de game wel een stuk beter worden. De game zelf: love it!!
Ondertussen ben ik deels mee. Ben eerst de Side missions aan het doen. Ook bij deze moet je eerst gaan opzoeken wat te doen want bij sommige missies moet je zaken doen die later in de game terugkomen en waar trophies aan gelinkt zijn.
Beetje jammer want het haalt mij volledig uit de game, tot op het punt dat ik mezelf weer moet motiveren om de game op te starten. Jammer, want heb nog een week een half veel gametijd momenteel.
Dat begrijp ik goed ja. Ik houd er ook echt niet van dat er zoveel missables in games zitten. Zeker bij een wat complexere, maar ook (wat mij betreft) heerlijke game als Deus Ex. Als dat een keer aan de kant is: enjoy!
paveman wrote: 17 Mar 2026 17:13
Wauw! Gefeliciteerd! Mooie voor de 450/22.000...
De challenges zijn misschien wat makkelijker, maar die 2x skitchen blijft (te) lastig voor mij. Heb het nu in het SF level geprobeerd (die jij aangaf), maar kwam niet verder van 100k t.o.v. 2mio...
Ik reageer even hier
Onderstaande video vanaf 1 minuut ongeveer was mijn inspiratie.
Maar ik deed een paar dingen anders om het makkelijker te maken:
- Niet de hele tijd van de ene naar de andere kant springen en flippen met kleine grinds om je multiplier op te hogen, dat is voor pro's die 100 miljoen willen halen, 2 miljoen kan ook simpeler:
Doe op die rails/stoepranden altijd 1 lange special grind zonder button bashen om je base score snel op te hogen. Je multiplier kan je ook ophogen door op het einde van je combo in een manual te gaan (eventueel nog heel even een special manual voor wat extra base score, maar hoeft niet) en dan button bashen om van trick te wisselen.
Meestal ging ik naar handstand en dan vierkantje spammen voor een handstand flip wat vrij snel ging in vergelijking met andere dingen en dit tot ik genoeg punten had.
Je moet ergens uitkomen met een basescore tussen 40k x 50 multiplier of 50k basescore x 40 multiplier. Ik vond de 50k basescore altijd makkelijker.
- Probeer ergens aan het begin voor een skitch of na een skitch als je veel snelheid hebt, een 900 te doen, dat geeft al een grote boost voor je basescore. Helemaal als je daar een 180 of 360 van kan maken en switch geeft het ook nog net wat extra.
- Ik begon dus aan de andere kant van het level/spoor en deed dan een wall plant op het gebouw rechts van je als je start. Of misschien ben ik wel die quarter pipe op gegaan voor een special trick zoals hij aan het einde doet.
- Zorg dat je max stats hebt, dat maakt alles altijd makkelijker, behalve die manual goal over die sketchy platen in dat level
Thanks! Misschien toch nog maar een keer proberen. Ik gaf het nu na 2/3 pogingen ook al op en hier zitten wel een paar dingen in die richting geven. Het ziet er op zo'n filmpje zo makkelijk uit, maar goed de balans houden blijft wel een uitdaging in de praktijk. Ik snap dat er vast nog veel lastigere challenges in zitten, maar dit blijft degene waar ik het meest tegen op keek/kijk. En na 3.000x de Bull Ring in 1 + 2 te hebben geprobeerd heb ik weinig motivatie om even door te zetten.