Re: Quick News Topic

3108
On Friday, May 22nd, Battlefield Hardline on Xbox One and PlayStation®4 will be removed from digital storefronts, and you will no longer be able to purchase it and all extra related content, such as DLC.

Online services on these platforms will end on Monday, June 22nd. While Hardline will no longer support online functionality on Xbox One and PlayStation®4, players who own the game will still be able to play the single-player component.

Please note: Today’s update does not impact PC. Battlefield Hardline on PC will remain available, including online services.

If you'd like to learn more about the sunsetting process, you can refer to the FAQ here or check out our delisting page here.

If you have any questions about these titles on older platforms, head on over to EA Help.

Thank you for your understanding!
https://www.reddit.com/r/Battlefield/co ... _consoles/

Edit: Test Your Mettle - Complete 25 competitive matches, DLC trophy, is blijkbaar al unobtainable!
Image

3114
Het zou dan ook gemoderniseerd worden de remake waarbij er eerder gegaan wordt naar de gameplay van de moderne RPG games.
Slechte move vind ik persoonlijk aangezien de nieuwe RPG games gedrochten zijn die het daglicht nooit hadden mogen zien. Excuses voor de haat :p
Image

3115
Mr.Wolf wrote: 11 Apr 2026 21:00 Het zou dan ook gemoderniseerd worden de remake waarbij er eerder gegaan wordt naar de gameplay van de moderne RPG games.
Slechte move vind ik persoonlijk aangezien de nieuwe RPG games gedrochten zijn die het daglicht nooit hadden mogen zien. Excuses voor de haat :p
No worries, ik volg je helemaal :lol:
Image

3116
Sanity penguin wrote: 09 Apr 2026 18:38 Remake van black flag? Nog niet erg genoeg dat ze telkens hun concept herkauwen, nu gaan ze het nog letterlijk beginnen doen ook...
Het is op zich zo raar niet. Alle voorgaande (behalve AC 1) hebben al een remaster gehad zodat ze ook op PS4 beschikbaar zijn.
Dit is de eerstvolgende en degene waar best wel veel mensen een betere versie van willen.
Het was de allereerste die op PS4 is uitgekomen en ook nog tegelijk op PS3. Dat heeft de PS4 versie mogelijk wel wat 'achter gehouden' omdat ze niet alles konden doen wat de PS4 aankon omdat het compatibel moest blijven met de PS4.
Ik weet nog dat ik de game zelf 2-3 dagen voor de release van de PS4 had ontvangen en alleen maar naar de disc kon kijken maar niet kon spelen :lol:

Het is ook wat veel mensen hadden verwacht van Skull and Bones, maar die verwachtingen zijn niet echt ingelost dus blijft er een zeker verlangen naar 'de goeie ouwe tijd' hangen.
Na deze AC kwam er toch een periode dat ze wat moeite hadden met een AC leveren die op release goed speelbaar was en begon een beetje de zure smaak met de serie waardoor ze uiteindelijk de serie soort van opnieuw hebben uitgevonden en we in de RPG achtige games zijn beland. En dat brengt me tot...
Mr.Wolf wrote: Het zou dan ook gemoderniseerd worden de remake waarbij er eerder gegaan wordt naar de gameplay van de moderne RPG games.
... dat ik ook niet echt zit te wachten op de aanpassingen richting RPG variant. Laat het gewoon zoals het was.
De RPG games zijn voor mij toch een beetje een aparte serie binnen de hele AC series. Dat gaan mixen... dat zou wel is kunnen tegen vallen.

Verder kijk ik toch wel een beetje uit ernaar. Is ondertussen alweer een tijdje geleden dat ik eentje uit de 'oude' serie heb gespeeld.
Misschien moet ik toch een keer beginnen aan alle remasters op PS4 in volgorde, zijn er nog aardig wat :lol:
Image

3118
Het is gewoon jammer van telkens al die games te remasteren en daar geld en moeite in te steken. Leuk voor de mensen die het destijds gemist hebben, maar soms voelt het bijna verplicht dat oude games opnieuw te spelen moeten zijn op nieuwe consoles. Steek dan gewoon de PS4 versie in uw PS5... :lol: Wel moeilijker als ze ouder zijn natuurlijk :shh:

3119
met0t0 wrote: 19 Apr 2026 18:39 Het is gewoon jammer van telkens al die games te remasteren en daar geld en moeite in te steken. Leuk voor de mensen die het destijds gemist hebben, maar soms voelt het bijna verplicht dat oude games opnieuw te spelen moeten zijn op nieuwe consoles. Steek dan gewoon de PS4 versie in uw PS5... :lol: Wel moeilijker als ze ouder zijn natuurlijk :shh:
Ik denk dat het ook wel een manier is om geld te blijven verdienen wat dan naar de nieuwe games gaat. Op die manier blijft er een constante(re) cash flow binnen komen voor de kosten die gemaakt worden.
Ze hebben niet allemaal een GTA Online die daar voor kan zorgen :silly:

En tegelijk kunnen (nieuwe) developers een beetje leren hoe de PS5 technisch werkt zonder dat ze meteen ook over artwork, missies, levels, ... moeten nadenken. Het kan dus een opstapje zijn voor ze aan het echte werk beginnen.

Officiële trailer is uit ondertussen:

Image