Voor de liefhebbers van grote games waar je véél tijd kan insteken.
Starfield komt naar PS5 op 7 april, met updates voor PS5Pro, heel wat aanpassingen aan de main game en 2 DLC's.
https://blog.playstation.com/2026/03/17 ... n-april-7/
Re: Quick News Topic
3107Starfield klinkt fantastisch, maar dan ik voor jaren niks anders meer spelenNTGSruler wrote: 17 Mar 2026 17:59 Voor de liefhebbers van grote games waar je véél tijd kan insteken.
Starfield komt naar PS5 op 7 april, met updates voor PS5Pro, heel wat aanpassingen aan de main game en 2 DLC's.
https://blog.playstation.com/2026/03/17 ... n-april-7/
3108https://www.reddit.com/r/Battlefield/co ... _consoles/On Friday, May 22nd, Battlefield Hardline on Xbox One and PlayStation®4 will be removed from digital storefronts, and you will no longer be able to purchase it and all extra related content, such as DLC.
Online services on these platforms will end on Monday, June 22nd. While Hardline will no longer support online functionality on Xbox One and PlayStation®4, players who own the game will still be able to play the single-player component.
Please note: Today’s update does not impact PC. Battlefield Hardline on PC will remain available, including online services.
If you'd like to learn more about the sunsetting process, you can refer to the FAQ here or check out our delisting page here.
If you have any questions about these titles on older platforms, head on over to EA Help.
Thank you for your understanding!
Edit: Test Your Mettle - Complete 25 competitive matches, DLC trophy, is blijkbaar al unobtainable!
3109Beast Quest PS4 will be delisted on April 9, 2026
It's currently 90% off in the store.
It's currently 90% off in the store.
3110Gerucht is dat er 16 april een nieuwe State of Play gaat zijn met focus op third party games.
Onderandere de remake van Assassin's Creed Black Flag zou daar officieel aangekondig worden.
Paar weken geleden was die al wel gelekt en later bevestigd, maar zonder beeld voor zover ik weet.
https://www.pushsquare.com/news/2026/04 ... ious-snoop
Onderandere de remake van Assassin's Creed Black Flag zou daar officieel aangekondig worden.
Paar weken geleden was die al wel gelekt en later bevestigd, maar zonder beeld voor zover ik weet.
https://www.pushsquare.com/news/2026/04 ... ious-snoop
3111Remake van black flag? Nog niet erg genoeg dat ze telkens hun concept herkauwen, nu gaan ze het nog letterlijk beginnen doen ook...
3112Assassin's Creed Black Flag is toch zo oud nog niet in mijn gedachten. En liever dat ze tijd en geld zouden steken in iets nieuw, maar goed... 
3113Nou... Ik meende al dat die rond de release van de PS4 op zowel de PS3 als PS4 en was gekomen. Dat blijkt te kloppen: 2013. Je zou soms niet denken dat dat al 13 jaar geleden is, maar is het wel...!
3114Het zou dan ook gemoderniseerd worden de remake waarbij er eerder gegaan wordt naar de gameplay van de moderne RPG games.
Slechte move vind ik persoonlijk aangezien de nieuwe RPG games gedrochten zijn die het daglicht nooit hadden mogen zien. Excuses voor de haat
Slechte move vind ik persoonlijk aangezien de nieuwe RPG games gedrochten zijn die het daglicht nooit hadden mogen zien. Excuses voor de haat
3115No worries, ik volg je helemaalMr.Wolf wrote: 11 Apr 2026 21:00 Het zou dan ook gemoderniseerd worden de remake waarbij er eerder gegaan wordt naar de gameplay van de moderne RPG games.
Slechte move vind ik persoonlijk aangezien de nieuwe RPG games gedrochten zijn die het daglicht nooit hadden mogen zien. Excuses voor de haat![]()
3116Het is op zich zo raar niet. Alle voorgaande (behalve AC 1) hebben al een remaster gehad zodat ze ook op PS4 beschikbaar zijn.Sanity penguin wrote: 09 Apr 2026 18:38 Remake van black flag? Nog niet erg genoeg dat ze telkens hun concept herkauwen, nu gaan ze het nog letterlijk beginnen doen ook...
Dit is de eerstvolgende en degene waar best wel veel mensen een betere versie van willen.
Het was de allereerste die op PS4 is uitgekomen en ook nog tegelijk op PS3. Dat heeft de PS4 versie mogelijk wel wat 'achter gehouden' omdat ze niet alles konden doen wat de PS4 aankon omdat het compatibel moest blijven met de PS4.
Ik weet nog dat ik de game zelf 2-3 dagen voor de release van de PS4 had ontvangen en alleen maar naar de disc kon kijken maar niet kon spelen
Het is ook wat veel mensen hadden verwacht van Skull and Bones, maar die verwachtingen zijn niet echt ingelost dus blijft er een zeker verlangen naar 'de goeie ouwe tijd' hangen.
Na deze AC kwam er toch een periode dat ze wat moeite hadden met een AC leveren die op release goed speelbaar was en begon een beetje de zure smaak met de serie waardoor ze uiteindelijk de serie soort van opnieuw hebben uitgevonden en we in de RPG achtige games zijn beland. En dat brengt me tot...
... dat ik ook niet echt zit te wachten op de aanpassingen richting RPG variant. Laat het gewoon zoals het was.Mr.Wolf wrote: Het zou dan ook gemoderniseerd worden de remake waarbij er eerder gegaan wordt naar de gameplay van de moderne RPG games.
Slechte move vind ik persoonlijk aangezien de nieuwe RPG games gedrochten zijn die het daglicht nooit hadden mogen zien. Excuses voor de haat![]()
De RPG games zijn voor mij toch een beetje een aparte serie binnen de hele AC series. Dat gaan mixen... dat zou wel is kunnen tegen vallen.
Verder kijk ik toch wel een beetje uit ernaar. Is ondertussen alweer een tijdje geleden dat ik eentje uit de 'oude' serie heb gespeeld.
Misschien moet ik toch een keer beginnen aan alle remasters op PS4 in volgorde, zijn er nog aardig wat
3118Het is gewoon jammer van telkens al die games te remasteren en daar geld en moeite in te steken. Leuk voor de mensen die het destijds gemist hebben, maar soms voelt het bijna verplicht dat oude games opnieuw te spelen moeten zijn op nieuwe consoles. Steek dan gewoon de PS4 versie in uw PS5...
Wel moeilijker als ze ouder zijn natuurlijk 
3119Ik denk dat het ook wel een manier is om geld te blijven verdienen wat dan naar de nieuwe games gaat. Op die manier blijft er een constante(re) cash flow binnen komen voor de kosten die gemaakt worden.met0t0 wrote: 19 Apr 2026 18:39 Het is gewoon jammer van telkens al die games te remasteren en daar geld en moeite in te steken. Leuk voor de mensen die het destijds gemist hebben, maar soms voelt het bijna verplicht dat oude games opnieuw te spelen moeten zijn op nieuwe consoles. Steek dan gewoon de PS4 versie in uw PS5...Wel moeilijker als ze ouder zijn natuurlijk
![]()
Ze hebben niet allemaal een GTA Online die daar voor kan zorgen
En tegelijk kunnen (nieuwe) developers een beetje leren hoe de PS5 technisch werkt zonder dat ze meteen ook over artwork, missies, levels, ... moeten nadenken. Het kan dus een opstapje zijn voor ze aan het echte werk beginnen.
Officiële trailer is uit ondertussen: