Die balance is ook de reden dus om vooral niet heel de tijd over en weer te hoppen want dan moet je elke keer opnieuw reageren op hoe de balance meter dan staat of altijd goed herinnren wat die aan het doen was toen je de vorige keer uit je grind/manual ging.paveman wrote: 18 Mar 2026 09:33 Thanks! Misschien toch nog maar een keer proberen. Ik gaf het nu na 2/3 pogingen ook al op en hier zitten wel een paar dingen in die richting geven. Het ziet er op zo'n filmpje zo makkelijk uit, maar goed de balans houden blijft wel een uitdaging in de praktijk. Ik snap dat er vast nog veel lastigere challenges in zitten, maar dit blijft degene waar ik het meest tegen op keek/kijk. En na 3.000x de Bull Ring in 1 + 2 te hebben geprobeerd heb ik weinig motivatie om even door te zetten.
Die max stats maken die balance ook wel iets makkelijker en verder is het vooral een kwestie van spelen... Toen ik de game 2-3 weken niet had gespeeld, merkte ik ook dat ik weer even moest wennen.
Oh ja, ik speel met D-pad, ik begrijp niet hoe mensen hun balance kunnen doen met de joystick, je bent altijd trager
Ik denk niet dat ik 1 challenge heb gehad die zo lastig was als de bull ring. Enkel Tokyo heeft mij wat moeite gekost en die heb ik uiteindelijk in omgekeerde volgorde gedaan dan wat in beschrijving staat.
Misschien kan je nog is kijken in de community levels. Ik weet dat ze daar wel levels hadden om die omgekeerde combo, 900 900 en 10 miljoen score makkelijker te maken.