Re: PlayStation 5

2538
@Kolm Natuurlijk heb al zeker 40 PS5 games liggen die ik al heb verzameld al die jaren door 2ehands af te schuimen en dan maak ik er een fietstocht van

Dat ik hier niet meer actief ben wil niet zeggen dat ik gaming links heb laten liggen qua opvolging nieuws, games, etc.

Mijn base PS5 staat trouwens te koop dus als jullie iemand kennen laat maar weten.

Sent from my EB2103 using Tapatalk

Image

2539
Sanity penguin wrote: 28 May 2026 18:13 Youtooz beeldje aangekomen bij mij vandaag. Is echt wel cute :D
Even vergeten te zeggen: Bij mijn ouders was hij ook aangekomen.
In eerste instantie was hij vermist, maar was in de achterkant van de brievenbus gestoken. Hele kleine pakjes kunnen in dat deurtje, maar dat doen ze bijna nooit :lol:
Image

2540
Sanity penguin wrote: 28 May 2026 18:13 Youtooz beeldje aangekomen bij mij vandaag. Is echt wel cute :D
Even vergeten te zeggen: Bij mijn ouders was hij ook aangekomen.
In eerste instantie was hij vermist, maar was in de achterkant van de brievenbus gestoken. Hele kleine pakjes kunnen in dat deurtje, maar dat doen ze bijna nooit :lol:
RoyVdW wrote: 02 Jun 2026 20:02 @Kolm Natuurlijk heb al zeker 40 PS5 games liggen die ik al heb verzameld al die jaren door 2ehands af te schuimen en dan maak ik er een fietstocht van
Image

Dat ik hier niet meer actief ben wil niet zeggen dat ik gaming links heb laten liggen qua opvolging nieuws, games, etc.
Image

Mijn base PS5 staat trouwens te koop dus als jullie iemand kennen laat maar weten.

Sent from my EB2103 using Tapatalk
Haha, mooi zo! :cool:

Als je nog PS4 games hebt liggen of ooit toch iets digitaal voor PS4 gekocht hebt, dan kan het zijn dat je een gratis upgrade naar de PS5 versie hebt als er een PS5 versie van is gemaakt. Soms is de disc versie voor PS4 goedkoper dan de disc versie van de PS5 versie, als er een gratis upgrade beschikbaar is, is dat zeker iets om op te letten als je een fysieke game koopt. Omgekeerd werkt dat voor PS5 discs helaas niet.

En voorlopig wel PS5's genoeg hier :q:
Image

2543
Ik heb nu op mijn PS5 Pro de Astro's Playroom, God of War Ragnarok en Horizon Forbidden West gespeeld, van alle games enorm onder de indruk :)
Niet alleen grafisch is het prachtig, ook de controllers is echt goed en de gameplay super vloeiend :cool: