Proficiat Roy met de Pro.
Ratchet and Clank is ook eentje om op de Pro te doen.
In de store is erveen sectie te vinden met "Enhanced games" voor de PS5 Pro. Mss leuk als je het maximale uit je console wil halen.
Re: PlayStation 5
2538@Kolm Natuurlijk heb al zeker 40 PS5 games liggen die ik al heb verzameld al die jaren door 2ehands af te schuimen en dan maak ik er een fietstocht van 
Dat ik hier niet meer actief ben wil niet zeggen dat ik gaming links heb laten liggen qua opvolging nieuws, games, etc.
Mijn base PS5 staat trouwens te koop dus als jullie iemand kennen laat maar weten.
Sent from my EB2103 using Tapatalk

Dat ik hier niet meer actief ben wil niet zeggen dat ik gaming links heb laten liggen qua opvolging nieuws, games, etc.

Mijn base PS5 staat trouwens te koop dus als jullie iemand kennen laat maar weten.
2539Even vergeten te zeggen: Bij mijn ouders was hij ook aangekomen.Sanity penguin wrote: 28 May 2026 18:13 Youtooz beeldje aangekomen bij mij vandaag. Is echt wel cute![]()
In eerste instantie was hij vermist, maar was in de achterkant van de brievenbus gestoken. Hele kleine pakjes kunnen in dat deurtje, maar dat doen ze bijna nooit
2540Even vergeten te zeggen: Bij mijn ouders was hij ook aangekomen.Sanity penguin wrote: 28 May 2026 18:13 Youtooz beeldje aangekomen bij mij vandaag. Is echt wel cute![]()
In eerste instantie was hij vermist, maar was in de achterkant van de brievenbus gestoken. Hele kleine pakjes kunnen in dat deurtje, maar dat doen ze bijna nooit
Haha, mooi zo!RoyVdW wrote: 02 Jun 2026 20:02 @Kolm Natuurlijk heb al zeker 40 PS5 games liggen die ik al heb verzameld al die jaren door 2ehands af te schuimen en dan maak ik er een fietstocht van
Als je nog PS4 games hebt liggen of ooit toch iets digitaal voor PS4 gekocht hebt, dan kan het zijn dat je een gratis upgrade naar de PS5 versie hebt als er een PS5 versie van is gemaakt. Soms is de disc versie voor PS4 goedkoper dan de disc versie van de PS5 versie, als er een gratis upgrade beschikbaar is, is dat zeker iets om op te letten als je een fysieke game koopt. Omgekeerd werkt dat voor PS5 discs helaas niet.
En voorlopig wel PS5's genoeg hier
2541Uiteraard weet ik dat Kolm, voor een vrek als ik is dat algemene basiskennis. Haha.
2542Dat heb je zelf gezegd!RoyVdW wrote: 03 Jun 2026 03:29 Uiteraard weet ik dat Kolm, voor een vrek als ik is dat algemene basiskennis. Haha.
2543Ik heb nu op mijn PS5 Pro de Astro's Playroom, God of War Ragnarok en Horizon Forbidden West gespeeld, van alle games enorm onder de indruk 
Niet alleen grafisch is het prachtig, ook de controllers is echt goed en de gameplay super vloeiend
Niet alleen grafisch is het prachtig, ook de controllers is echt goed en de gameplay super vloeiend
2544Blij te horen dat je tevreden bent over de Pro!
In 2027/2028 kun je alweer voor een PS6 gaan
In 2027/2028 kun je alweer voor een PS6 gaan
2547Was voor mij ook een hele verrassing.
Deze houd me wel even bezig tot DE Final Fantasy
2548Haha! Al moeten we misschien nog even afwachten hoe groot deze game daadwerkelijk zal worden...