Re: Quick News Topic
3151Blijkbaar hebben ze eerder niet goed genoeg verkocht eerder om een nieuw deel te rechtvaardigen?
Rayman Legends is in 2013 uitgekomen, een kleine eeuw geledenpaveman wrote: 07 Jun 2026 18:30 Blijkbaar hebben ze eerder niet goed genoeg verkocht eerder om een nieuw deel te rechtvaardigen?
Kolm wrote: 10 Jun 2026 11:38 Nieuwe Kingdom Hearts IV is aangekondigd!![]()
Maar nog geen release window, dus kan ook nog 5 jaar duren
Kleine troost: Het zou wel de laatste grote update zijn voor de game
Ik moet zelf nog aan de update beginnen, maar over het algemeen zeer teleurstellende game!paveman wrote: 17 Jun 2026 10:38 Pfoeh! Wat ik lees over die update is niet best... Hoe kijk jij nu als AC fan terug op Shadows Wolf? Wat ik verder over de game lees maakt me nu niet bepaald enthousiast om m in huis te halen. Zeker niet met deze content en - zoals ik begrijp - noodzakelijke grind tot lvl 100 of hoger.
Volledig mee eens!Sanity penguin wrote: 18 Jun 2026 11:21 New game + verplichten voor een trophy vind ik sowieso een schande.
Daar heb ik het inderdaad ook wel wat mee gehad. Simpelweg nog eens het verhaal opnieuw moeten spelen voor een trophy is nogal vervelend.Sanity penguin wrote: 18 Jun 2026 11:21 New game + verplichten voor een trophy vind ik sowieso een schande.