Re: Quick News Topic

3153
paveman wrote: 07 Jun 2026 18:30 Blijkbaar hebben ze eerder niet goed genoeg verkocht eerder om een nieuw deel te rechtvaardigen?
Rayman Legends is in 2013 uitgekomen, een kleine eeuw geleden :lol:
Maar sales waren in eerste instantie beter dan Origins en daarna wat minder maar toch 4,45 miljoen stuks.
Als deze goed zou verkopen, wie weet krijgen we dan een keer een nieuwe :saint:

Xbox had vandaag ook een showcase blijkbaar, het is nogal druk de laatste dagen :P

Gears of War E-day zou dan toch niet naar Playstation komen. Het is zelfs geen tijdelijke exclusive ofzo. Vermoedelijk is dat een reactie op Sony die heeft gezegd dat ze geen first party singleplayer games meer naar PC gaan porten want naar het schijnt zou de game al voor playstation een rating hebben gehad of naar de rating bureaus gestuurd zijn.

Nieuwe Persona 6 aangekondigd en Persona 4 krijgt nog een een remake waar ook het extra verhaal van Persona 4 Golden inzit.

Fable releasedatum voor PS5 is 23 februari 2027.

Spyro zou voor het eerst in 20 jaar een nieuwe game krijgen, ook voor playstation 5 :love:

Overview van alles wat er in de Xbox showcase is gezegd (work in progress):
https://www.pushsquare.com/features/rou ... wcase-2026
Image

3156
Vooral na de verschrikkelijke DLC van III weet ik niet meer of ik echt enthousiast kan worden van een nieuwe KH. Het heeft de magie van het begin ook een beetje verloren, als je het mij vraagt. Maar goed: ik laat me (heel) graag verrassen!
Image

3160
Pfoeh! Wat ik lees over die update is niet best... Hoe kijk jij nu als AC fan terug op Shadows Wolf? Wat ik verder over de game lees maakt me nu niet bepaald enthousiast om m in huis te halen. Zeker niet met deze content en - zoals ik begrijp - noodzakelijke grind tot lvl 100 of hoger.
Image

3161
paveman wrote: 17 Jun 2026 10:38 Pfoeh! Wat ik lees over die update is niet best... Hoe kijk jij nu als AC fan terug op Shadows Wolf? Wat ik verder over de game lees maakt me nu niet bepaald enthousiast om m in huis te halen. Zeker niet met deze content en - zoals ik begrijp - noodzakelijke grind tot lvl 100 of hoger.
Ik moet zelf nog aan de update beginnen, maar over het algemeen zeer teleurstellende game!
Pover verhaal met zeer teleurstellende randactiviteiten in combinatie met een wereld die niet echt uitnodigt om te exploreren. Stom voorbeeld, maar in Valhalla kreeg je op een gegeven moment een update waarin je een aantal (leuke) puzzel caves moest doen. Had gehoopt dat ze hierop verder borduurden, maar je krijgt hier zeer saaie grotten die je moet doorploeteren.
Qua ranking bungelt deze ergens onderaan wel. Grind tot 100 was het niet, eerder 80 denk ik (wat het ook niet veel beter maakt), maar voor de 100 procent is new game+ uitspelen wel een vereiste + de saaie randactiviteiten moet je ook voor een groot deel terug doen.
En ja, ik blijf het zeggen dat de laatste games de toffe sfeer van de oude games niet meer kunnen evenaren.
Image

3162
Dat is wellicht ook moeilijk om een bepaalde sfeer weer opnieuw goed te kunnen vangen. Met alle berichten erover zal ik niet heel snel overstag gaan in ieder geval. Die lvl 100 grind schijnt nodig te zijn voor de nieuwe gamemodus die ze nu toegevoegd hebben. Ik begreep dat het onwikkelteam flink uitgedund is, waardoor het misschien niet gek is dat er zo'n middelmatige game is afgeleverd. Ik vond Mirage eigenlijk nog best de moeite, behalve dat de setting en het verhaal mij niet aanspraken. Maar goed: ik hou wel van RPG's en van stealth games, niet de dingen die de gemiddelde AC fan interessant vindt...
Image

3165
Sanity penguin wrote: 18 Jun 2026 11:21 New game + verplichten voor een trophy vind ik sowieso een schande.
Daar heb ik het inderdaad ook wel wat mee gehad. Simpelweg nog eens het verhaal opnieuw moeten spelen voor een trophy is nogal vervelend.
Moest het nu zijn om op een hardcore moeilijkheid te spelen kan ik het nog begrijpen.
Image