Re: PlayStation 5

2581
@Ruler
De sale gaat dus al live voor het weekend, wat ze dus vaker doen, ipv midden in de week. Dus je kan dan al in het weekend een game uit de sale kopen die je wil spelen. En de meeste mensen zijn vrij in het weekend.

@Kolm
Ik heb denk ik al iets van 5x zo'n mail gehad dat een sale eerder van start gaat voor ps+ leden
Image

Re: PlayStation 5

2582
Marty wrote: 11 Jul 2026 12:28 @Ruler
De sale gaat dus al live voor het weekend, wat ze dus vaker doen, ipv midden in de week. Dus je kan dan al in het weekend een game uit de sale kopen die je wil spelen. En de meeste mensen zijn vrij in het weekend.

@Kolm
Ik heb denk ik al iets van 5x zo'n mail gehad dat een sale eerder van start gaat voor ps+ leden
Bwa, ik ben nu niet specifiek slecht gezind op Sony. Die evolutie naar digitaal zit er al lang aan te komen. Ik zie dit eerder in het verlengde van enkele mindere maanden psplus gekoppeld aan recente prijsverhoging. Dit dan laten uitschijnen als een voordeel vind ik wat een brug te ver. Voor mij is een digitale winkel onuitputtelijk en zie ik dus weinig voordeel aan het vroeger toegang krijgen. De kortingen zijn steevast dezelfde op dezelfde games, doorheen het hele jaar. Wordt altijd gewoon een andere naam aan de korting gegeven. Dat gevoel heb ik toch.
Image