Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11961
NTGSruler wrote: 02 Jul 2026 20:27 Hey Captain: héél simpel =》digitaal kopen
hmmm neen neen :P ik koop enkel digitaal omdat ze u al in die richting pushen (gaslighting?), ik zou liever alles op disc hebben, ondanks het gebruiksgemak van digitaal
gamerke1992 wrote: 04 Jul 2026 16:38 ... Maar ook Captain Witwicky, mentale klachten zijn zeker niet te onderschatten. Verzorg jezelf.
Probeer ik :( :dizzy:

+/- Verlof 2 weken ... eerlijk gezegd weet ik niet hoe ik me moet voelen hierover

--- Hard mogen werken tot op het laatste moment afgelopen twee à drie weken en vrijdag om iet of wat rust te hebben in het verlof ...
--- "Neen" gezegd op het werk ... met alle gevolgen van dien :sad:
--- Mijn knie, rug en schouders
--- Ook een vitamine tekort
--- Waarom developers soms keuzes maken die in hun ogen waarschijnlijk tof zijn, maar in mijn ogen gewoon tijdsverdrijf en een grind zijn, ik weet niet wat daar leuk aan is
--- Soms zijn er zo patches met balance updates .... soms verandert er dan iets wat ik juist heel goed vond en ik juist vind dat de balans weer weg is
--- Ben ook geen fan van RNG
--- je kan om den duur niet meer volgen wat voor nieuwe dingen er allemaal gereleased worden of in de maak zijn, films, games, anime, boeken, series, merch, documentaires, ...
--- belastingen

+ Ik heb het toch liever zo warm, dan ijskoud
+++ Volgend weekend naar Spa F1
+++ Valt mijn batterij uit van mijn laptop, dacht bovenstaande tekst kwijt te zijn, neen hoor, bleek toch opgeslaan, cool

Veel beterschap voor het hondje NTSG
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2